جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن

جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 34,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن 33 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


45 هزار تومان 34 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن می باشد.

هدف از این تحقیق جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن می باشد.

 


فناوري صنعت چاپ بافت جديد اجتماعي و عقلاني را براي مدارس فراهم آورد و به صورت فناوري مشخصه در آمد. فناوري مشخصه، فناوري اي است كه در ديد مردم از خود و دنياي اطرافشان دگرگونيهاي اساسي ايجاد مي كند. براي مثال، فناوري مشخصه دنياي باستان فناوري ساده، ولي ظريف هنر دست بود. صنعتگران و استادكاران باستان دنياي خود را با استفاده از ابزاري كه گسترش دستهايشان بود دستكاري كرده، تغيير مي دادند.وقتي صنعت چاپ به صورت فناوري مشخصه در آمد، طراحي و ارائه آموزش براساس مواد چاپي بنيان گذاشته شد و در برخي از كشور ها بيشتر كلاسها داراي كتابهاي خواندني، ادبي، علوم، علوم اجتماعي و رياضي شدند.

 

سازمانهاي آموزش و پرورش ناحيه اي نظام پيجيده و منسجمي را براي گزينش كتابهاي درسي خود در پيش گرفتند.فناوري مشخصه امروز، به طور كه بلتر   ادعا مي كند، فناوري الكترونيكي است كه راه هاي متعددي را براي برقراري ارتباطات، اطلاع رساني و دانستن در اختيار ما قرار مي دهد. مبارزه اي كه جامعه جهاني امروز در پيش دارد براي استفاده از فرصتهاي يادگيري است كه جوانان و بزرگسالان را آماده بهره برداري از فرهنگ معاصر و افزودن يا تاثيرگذاري بر آن مي كند. ما دراين ميان يا بايد فناوري الكترونيكي را رد كنيم يا خود را در برابر امكانات وسيع آن قرار دهيم و اين مبارزه را با آغوش باز بپذيريم (ذوفن، 1383، ص 19).

 

 

يادگيري الكترونيكي زاييده چرخه تحولات سريع و رو به گسترش فناوري هاي نو به مفهوم واقعي آن است. تاكنون تعاريف متفاوتي از يادگيري الكترونيكي ارائه شده است. ما تعريف (كراس) را كه خيلي ها او را مخترع واژه يادگيري الكترونيكي مي دانند انتخاب كرده ايم. كراس يادگيري الكترونيكي را داراي شش نشانه به شرح زير مي داند:      

يادگيري الكترونيكي به وسيله اينترنت صورت مي گيرد. با جديدترين اطلاعات همراه است. مجموعه اي از روش هاي آموزشي را در بر مي گيرد (آموزش هاي مجازي، همكاري ديجيتالي، شبيه سازي و ...) فراگير محور است وبه ويژگي فردي او توجه دارد. اينترنت محور نيست، كثرت گراست (شامل همه مي شود). نهايتاً قابليت انجام دادن فرايندهاي اداري و مديريتي از قبيل: ثبت نام، پرداخت شهريه، نظارت بر روند اجراي فعاليت هاي يادگيرنده، تدريس و اجراي ارزشيابي از راه دور را فراهم مي كند. به طور كلي، يادگيري الكترونيكي به آن نوع يادگيري گفته مي شود كه در محيط شبكه به وقوع مي پيوندد و در آن مجموعه اي از فناوري چند رسانه اي، فرارسانه اي و ارتباطات از راه دور به خدمت گرفته مي شود و نوعي يادگيري است كه در محيط اينترنت صورت مي گيرد و با بهره گيري از فناوري شبكه تسهيل مي شود (وطن خواه ،1387)          

 

 

 

 


فهرست مطالب

1-2- تاريخچه استفاده از فناوري در آموزش    8
2-2- اهميت و نقش فناوري در آموزش    13
3-2- جايگاه و نقش حیاتی فناوري در آموزش وپرورش    16
4-2-موانع و مشكلات  استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش    18
پیشینه خارجی    21
پیشینه داخلی    27
14-2- جمع بندی و نتیجه گیری    36
منابع و ماخذ    37
فهرست منابع :    38

 


سوالات احتمالی شما درباره جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن


چطور میتونم فایل جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 34 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف از این تحقیق جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن می باشد. فناوري صنعت چاپ بافت جديد اجتماعي و عقلاني را براي مدارس فراهم آورد و به 

ﻫﺪف از اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺟﺎﯾﮕﺎه ﻓﻨﺎوری در آﻣﻮزش و ﭘﺮورش و ﻣﻮاﻧﻊ و ﻣﺸﮑﻼت اﺳﺘﻔﺎده از آن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻓﻨﺎوری ﺻﻨﻌﺖ ﭼﺎپ ﺑﺎﻓﺖ ﺟﺪﯾﺪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻋﻘﻼﻧﯽ را ﺑﺮای ﻣﺪارس ﻓﺮاﻫﻢ آورد و 

Esfand 16, 1400 AP — هدف از این تحقیق جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن می باشد. فناوری صنعت چاپ بافت جدید اجتماعی و عقلانی را برای مدارس 

به مرور نقش تعیین کننده ای در بقا و ادامه حیات آن ها ایفا می کنند. ارمغان می آورد و استفاده روزافزون از فناوری های گسترده در آموزش و پرورش، تجارت، تولید.

by ماستری فراهانی · 2012 — اهداف : شناخت و درک موانع و مشکلات تغییر نظام آموزشی الزامی است. توسعه فناوری اطلاعات نیازمند به همکاری همه بخش‌های آموزش و پرورش است، اما حوزه معلمان و 

شناخت و درک موانع و مشکلات تغییر نظام آموزشی الزامی است. استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در وزارت آموزش و پرورش باید در اولویت قرار بگیرد و نیروی 

by آتشک · 2010 — چکیده. کارکردهای متعدد و متنوع فناوری اطلاعات و ارتباطات تمامی سازمانها و از جمله نظام آموزشی را دچار تغییر و تحولات اساسی کردهاند؛ اما به نظر میرسد آن چنان 

by صبوری خسروشاهی · 2010 — چنین رویهای ممکن است دولتها را در سیاستگذاری برای بهبود و توسعه آموزش و مهارت در اقتصاد نوین جهانی با مشکل مواجه سازد. از سوی دیگر فناوری اطلاعات بهتدریج بخشی 

جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن | 51238. انتشار در 2022-03-07 | ویرایش در 2020-12-25 | توسط Siamak ADN.

یکي از راه هاي پرورش خلاقيت و رشد و شکوفايي استعدادهاي دانش آموزان، انجام فعاليت هاي آزمايشگاهي ب) چالش ها، موانع و مشکلات استفاده از فناوری‏های آموزشی.

by ابراهیم پور · 2014 — ترین موانع کاربرد فاوا در آموزش و پرورش براساس آرا صاحبنظران. دسته. بندی گردیده است. یافته. ها. اسناد پشتیبان آموزش و پرورش و جایگاه فناوری اطالعات و 

by عباسی‌اصل · 2011 — به ترتیب عوامل فردی و درون نظام آموزشی میتواند کاربرد فاوا توسط معلمان نتایج تحقیق زمانی که با عنوان "مشکلات اجرایی کاربرد کامپیوتر در آموزش و پرورش" 

فناوری (تکنولوژی) آموزشی به‌کارگیری وسایل و ابزار و استفاده از یافته‌های پژوهشی برای ارتقای کیفیت یادگیری و فرایند آموزش و پرورش است. فناوری آموزشی بخشی از 

در این مقاله سعی شده است نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی بررسی شود و نیز مزیت ها، موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات و 

یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار 

موانع و مشکلات در آموزش مجازی وتولید محتوای الکترونیکی : · وجود تعدادی رايانه نمی تواند به معنی استفاده از آنها باشد. · وقتی يک معلم دوره ضمن خدمتی را می گذراند 

Esfand 29, 1398 AP — اهمیت آن در دنیای آموزش و پرورش هرگز نمی‌تواند تضعیف شود. با وجود احتمال کلاهبرداری و اشکالاتی، استفاده از اینترنت مانند یک نعمت برای دانشجویان 

2- معلمانی که برای کار با رایانه و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی - یادگیری تربیت شده و از انگیزه و شوق بالایی برخوردار باشند. 3- محتوای 

by نجفی · 2016 — موانع استفاده از. تکنولوژ. ی. ها. ی. نوین. آموزشي دستاوردهای. توسعه. فنّاوری. اطالعات،. تحول. در. عرصه. آمتوزش. وپرورش در كاربرد ناكافي از. فناوری.

متن های چاپی نیز به سبب محدودیت های خاص که چیزی بیش از متن، تصویر و طرح خطی نیستند مشکل آفرین اند. مهمترین اهداف این رویکرد ایجاد محیط های یادگیری مشارکتی است