مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه 66 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

-بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازاریابی شما به دیگران بر می انگیزاند. این موضوع پدید ای تازه نیست و از قبل هم وجود داشته است و بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، آن را وسعت ببخشند و در بهبود آن بکوشند. این نوع از بازاریابی به ما تکنیک های خلق یک فرایند بازاریابی را نشان نمی دهند بلکه به ما آموزش می دهد که چگونه بتوانیم صحبت درباره ی محصولاتمان را وارد گفتگوهای رایج بین افراد جامعه کنیم.( استیو اولیری،1392  )

 

 

در صورتی که شما نیز قصد رقابت در تجارت امروز را داشته باشید. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثر بخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد ، بازاریابی دهان به دهان می باشد . (بلوریان تهراني، 1376) امروزه روش های نوین بازار یابی به دنیا معرفی شده که از روش های قدیمی کاراتر ، ارزان تر و موثر تر است که از آنها  می توان به انواع بازار یابی تک به تک ، بازار یابی تلفنی، بازار یابی از راه دور، بازار یابی پارتیزانی ، بازار یابی ویروسی، بازار یابی دهان به دهان و … اشاره کرد.

 

 


امروزه ایمیل ها، گروه های همکاری اینترنتی، چت روم ها، وب سایت ها، کنفرانس ها، اگرچه ما را تهدید به غرق کردن در خودشان می کنند اما برای ما نتایجی را که از دهان به دهان گشتن اطلاعت به دست آمده است به ارمغان می آورند که در صرفه جویی در زمان برای ما بسیار مفید هستند. (خدمتگذار، صنفی زاده، کیانپور 1389) با توجه به این توضیحات می توان نتیجه گرفت که واقع بینانه است که بازار یابی دهان به دهان به نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری بازاریابی دهان به دهان

تعریف عملیاتی بازاریابی دهان به دهان

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان

2-2-بخش اول: (تعريف بازاريابي و بازاريابي نوين)    18
2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟    18
2ـ4ـ بازاریابی نوین :    21


2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاريابي دهان به دهان  )    25
2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
2-5-3-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39
2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
2-5-7- بازار یابی ویروسی:    53
2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی:    56
2-5-11- انواع مبارزات ويروس:    57
2-5-12- موانع برسرراه بازاريابي ويروسي:    58
2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاريابي ويروسي:    59
2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه | 41990. انتشار در 2022-04-25 | ویرایش در 2021-02-08 | توسط Siamak ADN دانلود.

Ordibehesht 25, 1401 AP — مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 161/49 کیلوبایت صفحه 66 فرمت docx قیمت بازاریابی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی که در آن به 

– قابلیت صرفه جویی در زمان و نیروی کار را دارد و کاراست. – برای ترغیب مشتری به خرید، توسعه و نگهداری بازار بسیار کم خرج است. ۲-۶-۲.بازاریابی دهان 

Ordibehesht 22, 1401 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه رفتن به سايت اصلي این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی 

بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی :دانلود مبانی نظری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی در قالب فایل word قابل ویرایش 52 صفحه ای تنها با قیمت 10000 تومان.

by نوروزی · 2019 — در این پژوهش تأثیر بازاریابی حسی و مؤلفه‌های آن بر تبلیغات دهان‌به‌دهان مثبت در صنعت گردشگری از طریق تجربه‌ی برند و عواطف نسبت به مقصد را بررسی می‌کنیم.

by غفوریان شاگردی · 2017 — یافته‌های آماری این پژوهش نشان میدهد ابعاد شبکه‌های اجتماعی (بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، جوامع آنلاین) بر قصد خرید و وفاداری به برند 

به منظور ارزيابي ساختار سازماني از مقیاس نوع ساختار سازماني (ترك زاده و مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه فصل دوم پایان نامه 

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به 

مبانی نظری اهمیت وفادری مشتریان به برند : در همه تحقیقات، اهمیت وفاداری مشتریان در ایجاد سودآوری شركت ها مورد قبول قرار گرفته و درباره همبستگی بین وفاداری و 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عکس العمل بازار سهام 45 صفحه چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان مبانی 

بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth) چیست؟ دانلود فایل. نرم افزار های آماده. تحقیق-بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری.

معرفی دوره آموزشی بازاریابی دهان به دهان,بازاریابی دهان به دهان WOMMA _ Word of Mouth Marketing مبانی نظری پیشینه تحقیق در مورد تبلیغات دهان به دهان.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان مبانی نظری بازاریابی دهان به دهان پیشینه تحقیق بازاریابی 

کاني صنعتي به هر سنگ، کاني يا ماده طبيعي بجزکانسنگهاي فلزي، سوختهاي فسيلي و گوهرها گفته مي شود که مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشارهای عصبی سازمانی 66 صفحه.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان مبانی نظری بازاریابی دهان به دهان پیشینه تحقیق بازاریابی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان 66 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان مبانی نظری بازاریابی دهان به دهان پیشینه تحقیق بازاریابی