مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

 در این فصل ابتدا در ارتباط با  تاریخچه استفاده از فناوری در آموزش مطالبی بیان شده سپس به بیان اهمیت آموزش به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات و جنبه های مختلف تاثیر آن  در امر آموزش بویژه آموزش  فیزیک پرداخته شده است مبحث پایانی این فصل بیان تحقیقات داخلی و خارجی در ارتباط با کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش است .

 

 


ابوالحسنی(1388) در پژوهش خود تحت عنوان «استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضیات » ضمن بیان چگونگی استفاده از فناوری در آموزش ریاضی و اثرات آن در رویکرد های آموزشی و برنامه درسی و همچنین ایجاد فعالیتهای ارزشمند  به بیان مزایا ی استفاده از نقش تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و بعضی محدودیت های استفاده از آن می پردازد که مزاياى استفاده از فاوا شامل: ايجاد انگيزه و علاقه در دانش آموزان براى يادگيرى؛ ايجاد رغبت معلمان در تدريس منابع درسى؛ امكان يادگيرى، براى هر فردى در هر زمان و هر مكانى؛ در دسترس بودن منابع اطلاعاتى در تمام بخشهاى رياضى و امكان برقرارى ارتباط لازم بين رياضى و ساير موضوع ها در حداقل زمان؛

 

جايگزينى پداگوژى جديد و هوشمند به جاى پداگوژى سنتى؛ تعامل دانش آموزان با يكديگر با استفاده از تشكيل گروههاى كارى اينترنتى در وبلاگ؛ برطرف شدن مشكلاتى نظير كمبود استادان مجرب و فضاى آموزشى مناسب؛ ذخيره شدن مطالب درسى در حافظه كامپيوتر براى استفاده هاى بعدى؛ تنوع روشهاى يادگيرى در زمينه استفاده از فاوا ، توسط دانش آموزان؛ صرفه جويى در وقت و هزينه به دليل استفاده از كتابخانه هاى ديجيتالى و جست وجو در سايت هاى مختلف در حين مطالعه؛ ياددهى با استفاده از قابليت افزودن تصاوير گرافيكى، صوت يا تصوير به طور عينى؛ تبادل اطلاعات و سؤالات معلم با ساير معلمان در زمينه ى ايجاد بانك سؤالات غنى؛ كاهش يافتن فاصله بيش از حد نيازهاى جامعه و آنچه كه نظام آموزشى كنونى عرضه می كند. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری در آموزش

1-2- تاريخچه استفاده از فناوري در آموزش    8
2-2- اهميت و نقش فناوري در آموزش    13
3-2- جايگاه و نقش حیاتی فناوري در آموزش وپرورش    16
4-2-موانع و مشكلات  استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش    18
پیشینه خارجی    21
پیشینه داخلی    27
14-2- جمع بندی و نتیجه گیری    36
منابع و ماخذ    37
فهرست منابع :    38

 


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش 41 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. توضیحات کامل : 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در این فصل ابتدا در ارتباط با تاریخچه استفاده از 

Esfand 13, 1399 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در این فصل ابتدا در ارتباط با تاریخچه 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می 

پیشینه و اهداف: یکی از مشکلات دانش‌آموزان در دوره ابتدایی ضعف مهارت درک مطلب است که این امر منجر به ضعف عملکرد در تمامی حوزه های یاگیری شده است. یادگیری 

این راهبرد به دو جنبه خودنظارتی توجه و مفهوم خود نظارتی عملکردی تقسیم می‌شود که معمولاً برای کمک به دانش‌آموزان جهت‌ خود مدیریتی رفتار در زمینه آموزش و پرورش 

آﻣﻮزش از راه دور در ﺷﺮاﯾﻂ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺳﺮﯾﻊ ﻓﻨﺎوری و ﺗﺤﻮﻻت ﺑﺎزار، ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻓﻨﺎوری در آﻣﻮزش 41 ﺻﻔﺤﻪ -3. اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ 

ﻧﯿﺴﺖ اﻣﺎ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻌﺎﻣﻞ در آﻣﻮزش از راه دور 91 ﺻﻔﺤﻪ ﮐﻪ ﭼﻪ؟ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺸﺘﮑﺎر. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و 2-4 ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻫﺎی ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ 19.

این یادگیری، رویکردی تازه در ارائه محیط یادگیری مجهز، تعاملی و یادگیرنده محور است که در هر زمان و مکانی با به کارگیری منابع و مشخصه‌های فناوری‌های مختلف 

دریافت فایل+مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مجازی 102 صفحه+ 2-3 مراحل تکامل فناوری آموزشی 16 2-7-11 نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی 41

Dey 14, 1400 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور 91 صفحه- sidaa 2-7-11 نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی 41

Farvardin 9, 1401 AP — مقدمه مبانی نظری فناوری رسانه های اجتماعی: مقدمه با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها و نزدیک شدن آمیخته بازاریابی بنگاهای مختلف به یکدیگر فلسفه فروش 

کوچکی (1389) ، در پژوهشی به بررسی تاثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر سازگاری فردی – اجتماعی نوجوانان بزهکار پرداخت ، نتایج نشان داد که مداخله درمانی باعث 

این یادگیری، رویکردی تازه در ارائه محیط یادگیری مجهز، تعاملی و یادگیرنده محور است که در هر زمان و مکانی با به کارگیری منابع و مشخصه‌های فناوری‌های مختلف 

کوچکی (1389) ، در پژوهشی به بررسی تاثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر سازگاری فردی - اجتماعی نوجوانان بزهکار پرداخت ، نتایج نشان داد که مداخله درمانی باعث