ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی 49 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنجشنبه 29 آبان
50
هزار تومان
38
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. در این فصل ابتدا به اهمیت آموزش ریاضی و اهداف آموزش ریاضی میپردازیم و آنگاه به منظور تبیین بهتر، اصطلاحات بهکار برده شده در این پژوهش همچون «انگیزش»، «یادگیری»، «دانش مفهومی» و «باور» توضیح داده خواهند شد، و با نظریههای روانشناسی در مورد یادگیری، فنون ایجاد انگیزش، تأثیر انگیزش در یادگیری، اهداف آموزش ریاضی و چهار حوزه دانش ریاضی آشنا میشویم. سپس در انتها مروری بر تحقیقات در این زمینه در داخل و خارج خواهیم داشت.
تبعات فراوان ناشی از غفلت از اینکه دانشآموزان چگونه ریاضی را یاد میگیرند مورد بررسی بارودی واقع شده است و معتقد است که یکی از پیامدهای این امر احتمالاً دشواریهای بیجهتی است که در آموزش ریاضی برای فراگیران به بار خواهد آمد. دانشآموزان ممکن است یاد بگیرند ریاضی را به گونهای مکانیکی و بدون بهکارگیری مؤثر اندیشه بیاموزند و بدین ترتیب، مشکلات یادگیری خود را توسعه دهند. این نوع یادگیری همان چیزی است که اسکمپ از آن به عنوان فهم و درک ابزاری یاد میکند و معتقد است که فهم و درک ابزاری نه تنها یادگیری معنیدار مفاهیم و مهارتهای ریاضی را به همراه نخواهد داشت، بلکه غالباً به صورت مانعی از تولید، تثبیت و تقویت اندیشه ریاضی در میآید و طبعاً زمینه تقویت نگرش منفی نسبت به ریاضی را در اذهان دانشآموزان فراهم میآورد. اسکمپ در ادامه میافزاید خواسته یا ناخواسته باورهای ما درباره اینکه طبیعت ریاضی چیست و چگونه یاد گرفته میشود برای انتخاب شیوههای آموزشی و ارزیابیها تأثیر خواهد داشت. بنابراین، مهم است که باورهای خود را بیازماییم و تجربه کنیم که روشهای مورد انتخاب ما چگونه میتوانند هماهنگ با پژوهشهای انجام شده در این عرصه سازگاری یا عدم سازگاری را داشته باشد.
بر این نکته تأکید میکنیم که نه ریاضیدان و نه روانشناس هیچکدام به تنهایی قادر نیستند که آنچه در دنیای پیچیده ذهنی دانشآموزان میگذرد را بشناسند بلکه برای مطالعه در عرصه روانشناسی یادگیری ریاضی ابتدا باید طبیعت و ساختار دانش ریاضی را شناخت یعنی آنگونه که یک ریاضیدان به دانش ریاضی مینگرد نگریست و آنگاه سؤالات مربوط به قلمرو روانشناختی را مطرح کرد، زیرا بدون فهمی درست از طبیعت دانش ریاضی امکان طرح روانشناسی یادگیری ریاضی به مثابه یک دانش کارآمد در عرصه معرفت بشری فراهم نمیآید. از اینرو میتوان مدعی شد که روانشناسی ریاضی دانشی دوگانه است، از یک سو دانش ریاضی مطرح است و از سوی دیگر دانش اینکه مردم چگونه فکر میکنند، چگونه استدلال مینمایند و چگونه ظرفیتهای عقلانی خود را بهکار میبندند مورد توجه است.
فهرست مطالب
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش ریاضی
1-2 مقدمه 30
2-2 آموزش ریاضی 30
3-2 انگیزش چیست؟ 34
4-2 فنون ایجاد انگیزش در یادگیرندگان 37
5-2 رویکردهای مختلف انگیزشی 38
1-5-2 رویکرد رفتاری 38
2-5-2 رویکرد شناختی 38
3-5-2 رویکرد انسانگرایی 38
4-5-2 رویکرد اجتماعی- فرهنگی 39
6-2 تأثیر انگیزش در یادگیری 39
7-2 یادگیری چیست؟ 40
7-2-1 نظریه های یادگیری 44
8-2 دانش مفهومی 44
8-2-1 دانش ریاضی برای تدریس 46
8-2-2 اهميت دانش معلمان در آموزش مناسب 47
9-2 باورهای معلمان ریاضی 49
پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی
چطور میتونم فایل ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
فایل موجود با عنوان ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی از سایت قابل دانلود است. در ضمن، این فایل 49 صفحه دارد و با فرمت docx می باشد.
احمدی(1390) در مطالعه ای با عنوان « بررسی میزان تاثیر استفاده از فاوا در یادگیری و انگیزه ی یادگیری در درس ریاضی سال اول دبیرستان در مقایسه با روش توضیحی » در
اضطراب ریاضی تنهااز یک علت به وجود نمی آید،بلکه عوامل متعددی در بروز پدیده اضطراب تاثیر گذار هستند که روانشناسان و متخصصان روانشناسی آموزشی ریاضی به بعضی از این
ر این فایل ادبیات جامع تحقیقات و نظریه های رایج در زمینه پیشرفت تحصیلی درس تحصیلی درس ریاضی سعی دارد تا عوامل موثر در آن نظیر تاثیر جنسیت، آموزش، روش
دو حوزه آخر، با معنی دانش درک آموزشی نزدیکترند که ترکیبی از دانش ریاضی و آموزش ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازنشستگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه
Bahman 5, 1398 AP — دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری آموزش ریاضی تشریح می شود
در چنین شرایطی نظام تعلیم و تربیت میتواند مدعی و منادی احیاء دانش ریاضی به عنوان زیرساخت و مفروضه اصلی در تمامی دروس علوم پایههای تحصیلی باشد. در دنیای امروز
آموزِش فرایند تسهیل یادگیری، یا کسب دانش، مهارت، ارزش، اخلاق، اعتقادات و عادتها است. روشهای آموزش شامل تدریس، آموزش عملی، داستان گویی، بحث و پژوهش هدایت
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
Dey 13, 1400 AP — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
7 days ago — ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی · چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی · چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی · چارچوب
در اینجا به بررسی اهداف مبانی نظری و تجربی تحقیق و پژوهش، ارکان و مراحل مبانی بطور کلی و خلاصه فصل دوم پایان نامه با عنوان مبانی نظری پیشینه یا ادبیات
هدف از گنجاندن بخش پیشینه تحقیق و ادبيات موضوع، توجه به نكات زير است : 2-آشنایی با چارچوب نظری یا تجربی مسئله تحقیق و تحليل هاي كمي و رياضي.
د) منابع مهم پیشینه تحقیق کدامند؟ ه) روش های پیشینه تحقیق چه می باشند؟ از این رو، به نظر برخی از فلاسفه آموزشی، مانند جان لاک، هدف آموزش کارآمد
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
Esfand 8, 1400 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی روی ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی · پیشینه نظری و فصل دوم
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی 34 صفحه روانشناسی و علوم تربیتی مشخصات محصول دسته روانشناسی و علوم تربیتی حجم 282/32 کیلوبایت صفحه 34 فرمت docx قیمت