چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری 38 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 


قيمت گذاري، تصميمي است كه نظريههاي تقاضا، هزينه و ساختار بازار را به هم ربط ميدهد. تصميم به قيمتگذاري كانون توجه نظريه اقتصاد خرد در تخصيص منابع بوده است. در تحليل تصميمگيري تجاري، قيمتگذاري دقيقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتي است. علاوه بر اين، تصميم قيمتگذاري وسيلهاي براي رسيدن به هدف است نه خود هدف به طوري كه تصميمات مربوط به قيمت بايد در زمينه اهداف كلي تجاري ملاحظه شوند.

 

 

 

قيمت، يك متغير راهبردی و عملياتي است به طوري كه تصميمات قيمتگذاري ميتواند اثر قابل توجهي روي عملكرد آتي و فعلي داشته باشد. به علت بُعد زماني قيمت، لازم است اهداف قيمتگذاري به دقت تعريف شود. به عنوان مثال تنظيم يك قيمت جاري در سطح پايين ممكن است تصميم بهينهاي باشد اگر تنظيمات بعدي و وضعيت يك بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قيمت از دست دادن منافع كوتاهمدت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری قیمت گذاری

تعریف عملیاتی قیمت گذاری

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد قیمت گذاری

انجام شده    3
2-12- قيمت گذاري    4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری    7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری    8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار    9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری    10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف    13
2-12-5-1- حراج و مزایده    13
2-12-5-2- ارتقاء    15
2-12-5-3- فروش ها    15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
2-12-7- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی    25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی    26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی    27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
- پیشینه تحقیق    28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور    28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

 


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


سوالات احتمالی شما درباره چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری


چطور میتونم فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری قیمت گذاری تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق قیمت گذاری در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

دانلود فایل وورد مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد قيمت گذاري.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری مبانی نظری قیمت گذاری پیشینه تحقیق قیمت گذاری پیشینه داخلی قیمت گذاری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد 

Esfand 27, 1400 AP — چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. قیمت گذاری، تصمیمی است که نظریههای تقاضا، هزینه و ساختار 

ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺧﺎرﺟﯽ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری. ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری. ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﻧﻈﺮی ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری. ادﺑﯿﺎت ﻧﻈﺮی ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری. ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری. اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ 

Farvardin 1, 1401 AP — چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. قیمت گذاری، تصمیمی است که نظریههای تقاضا، هزینه و ساختار 

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری قيمت گذاری: پروژه زیر درباره قیمت کداری می باشد . و شامل : اهمیت قیمت گذاری، عوامل موثر بر قیمت گذاری، عوامل سازمانی، عوامل 

ابتدا انقلاب نئوکلاسیک در علوم مالی بود که با مدل قیمت گذاری دارایی‌های سرمایه‌ ای (CAPM) و نظریه بازارهای کارا (EMT) در دهه 1960 و مدل قیمت‌گذاری دارایی سرمایه 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری رفتن به سايت اصلي چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

مبانی نظری استراتژیهای قیمت گذاری : یک شرکت هدف های متفاوتی برای قیمت گذاری خود می تواند داشته باشد. برخی از این اهداف عبارتند از: 1- میزان بازگشت سرمایه: 

منظور از ریسک سرمایه گذاری تعیین حد ضرر و هدف قیمتی سهام می باشد؛ و زمانی صحبت از مدیریت سرمایه می شود منظور حجم سرمایه گذاری است که چه مقدار سرمایه گذاری در هر 

توضیحات فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی سرمایه گذاران در بازار سرمایه از مدل های مختلفی برای ارزش گذاری سهام 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا 

Dey 11, 1397 AP — ابتدا انقلاب نئوکلاسیک در علوم مالی بود که با مدل قیمت گذاری دارایی‌های سرمایه‌ ای (CAPM) و نظریه بازارهای کارا (EMT) در دهه 1960 و مدل 

Dey 14, 1400 AP — در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ، 

Bahman 5, 1398 AP — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه. ضریب قیمت. تعیین ارزش ذاتی سهام شرکت ها و مقایسه آن با قیمت معاملاتی سهام یکی از موضوعات مهم و مورد علاقه سرمایه گذاران در