پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری 39 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنجشنبه 29 آبان
58
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری قیمت گذاری عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم.
مسئله قیمت گذاری در خرید یک عاملی است که نباید آن را دست کم گرفت؛ بعضی از محققان تاکید بیشترشان بر روی عوامل دیگری است که خریدها را افزایش می دهد و آنها توجه کمی به آن دارند و یا هیچ توجهی به قیمت گذاری نمی کنند. ضرورت و لزوم اطلاعات محصولات تولیدی، پارامترهایی باویژگی های فراوانی را با خود به همراه دارند که بستگی به شخص مشتری دارد. به بیان دیگر، آن وابسته به آن چیزی است که مشتری درباره اطلاعات یک محصول مهم تلقی می کند و اولین انگیزه را برای خرید می دهد.
پس قیمت گذاری به عنوان یک ترجیح بر رفتار خرید مشتری تاثیرداشته و عمل می کند تا اینکه مشتری را تحریک به خرید کند، مطابق با آنها در مطالعاتشان توضیح می دهند که قیمت یک پارامتری از تصمیم خرید است که نمی توان آن را نادیده گرفت. آنها فراتر رفته و توضیح دادند که وقتی یک پارامتری در تصمیم به خرید مهمتر از قیمت قرار گرفتند، پس ارزش آن بعنوان یک پیش نیاز برای خرید در نظر گرفته می شود، اما اگر آن پارامتر کم اهمیت تر از قیمت قرار گیرد، پس دامنه قابل قبول را می توان بعنوان یک ترجیح دید تا یک پیش نیاز، بنابراین، قیمت یک تعیین کننده کلی برای مشتریانی خواهد بود که نسبت به آن احساس هستند. امروزه، بسیاری از شرکت های اینترنتی نیاز به قیمت گذاری با انعطاف بیشتر را درک کرده اند. آنها این کار را با طراحی و قیمت گذاری محصول تولیدی از طریق شخصی سازی/ رسم شدن، حراج و مزایده، ارتقاء و غیره انجام می دهند، آنهم به روشی که با نیاز/ آرزوی مشتریان متناسب بوده و بنابراین به آنها فرصت انتخاب را بدهند. این کارها دقیقاً به تجارت آنها ارزش می دهد.
فهرست مطالب
تعریف نظری قیمت گذاری
تعریف عملیاتی قیمت گذاری
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری
انجام شده 3
2-12- قيمت گذاري 4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری 7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری 7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری 8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی 8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار 9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار 9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت 10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری 10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف 13
2-12-5-1- حراج و مزایده 13
2-12-5-2- ارتقاء 15
2-12-5-3- فروش ها 15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک 17
2-12-7- قیمت گذاری منعطف(پویا) در حراجی ها 18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها 19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست 21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان 21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف 23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی 23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی 25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی 26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی) 26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی 27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری 27
- پیشینه تحقیق 28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور 28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور 30
فهرست منابع 34
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری
چطور میتونم فایل پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
Bahman 6, 1401 AP — فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری قیمت گذاری عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم. مسئله قیمت گذاری در
توضیحات. فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیک(مبانی نظری و پیشینه تحقیق). فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیک:انجمن بازاریابی آمریکا، تعریف کامل و ساده
پایان نامه به چند فصل تقسیم می شود که هر یک هدفی را پیش گرفته و نکات خاصی در نگارش آن باید رعایت شود. درباره نحوه نوشتن فصل اول پایان نامه، که به نوعی مقدمه
مبانی نظری قیمت گذاری انتقال. · مبانی نظری استراتژیهای قیمت گذاری : یک شرکت هدف های متفاوتی برای قیمت گذاری خود می تواند داشته باشد. · توضیحات: فصل دوم مقاله
کاربردهای مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و… پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،قيمت گذاري.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سود حسابداری و سود اقتصادی (فصل 2). بدون قیمت. میخواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟ بله، نصب شود. خیر. bordered_logo
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری.
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف
پیشینه تحقیق ضریب قیمت - ضریب قیمت تعیین ارزش ذاتی سهام شرکت ها و چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) (فصل دوم پایان نامه)
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم بازاریابی و فروش (فصل دوم پایان نامه) بر این، واحد فروش در مقایسه با خود واحد بازاریابی، بر تصمیماتی نظیر قیمت¬گذاری،
فصل دوم پایان نامه به عنوان یکی از بخش های مهم طرح پژوهشی شامل مواردی چون ادبیات تحقیق، تاریخچه موضوع، مبانی نظری، چارچوب نظری، سوابق داخلی و سوابق خارجی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم پایان نامه) پیگیری قیمت; نمودار قیمت; اشتراک گذاری. پیشنهادات مشابه. فروشندگان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید انلاین و اینترنتی منبع ای برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال و همچنین استفاده در مقاله