پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی 36 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


58 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم. 

 

 

 


يكي از مهم‌ترين و گسترده‌ترين مطالعاتي كه در زمينه آموزش رياضي انجام شده، مطالعه بين‌المللي روند‌هاي آموزش رياضيات و علوم (تيمز) است كه تاكنون بيش از 60 كشور دنيا در آن شركت نموده‌اند. اين مطالعه توسط يكي از مؤسسات پژوهشي معتبر دنيا به نام انجمن بين‌المللي ارزشيابي پيشرفت تحصيلي  (IEA) انجام مي‌شود. نتايج و يافته‌هاي بيش از پنج مطالعه تيمز باعث شد تا بسياري از كشورهاي شركت كننده از طريق پژوهش‌هاي متعدد به ريشه‌يابي نتايج نامطلوب رياضي دانش‌آموزان در كشورهاي خود بپردازند كه از جمله يافته‌هاي مشترك اين پژوهش‌ها، نقش بي‌بديل دانش معلمان رياضي در موفقيت تحصيلي دانش‌آموزان است (محمدي، 1385).    اهميت اين مسئله تا آنجاست كه آيزنر بيان مي‌كند: «معلم، يكي از حلقه‌هاي زنجيره‌ي نظام آموزشي و مؤثرترين عنصر آن است. ضعف و فتور درآن مي‌تواند موجب از هم پاشيده شدن اين زنجيره و شكست در دستيابي به اهداف باشد» (به نقل از محمدي، 1385، ص 2). كريمي فردين پور (1383) نيز در بررسي اصل برنامه ريزي درسي در سند اصول و استانداردهاي رياضيات مدرسه‌اي (NCTM، 2000) مي‌نويسد: «مهم‌ترين مطلب اين است كه دانش‌آموزان بايد فرصت يادگيري رياضي با ارزش را تحت راهنمايي معلمان متعهد و كارآمد، داشته باشند» (ص 32).

 

 

 

 

     در مطالعه‌ای کارپنتر، پترسون  و فنما (1988) کلاس درس یک معلم را در مدت زمان طولانی مشاهده کردند. مشاهده شد که، روش‌های آموزشی او از یک دامنه به دامنه دیگر بسیار متفاوت بود. برای مثال، زمانی‌که جمع و تفریق را تدریس می‌کرد، او راهبردهای متفاوت و انواع مسائل را استفاده می‌کرد و زمانی که کسر را تدریس می‌کرد، او فقط یک نوع از مسائل پایه را استفاده می‌کرد، گفتمان کلاسی نیز بسیار متفاوت بود. هنگام امتحان گرفتن، توانایی دانش‌آموزان در جمع و تفریق بیشتر بود. این نتیجه حاصل شد که دامنه‌ای که معلم دانش مفهومی بیشتری دارد منجر به یادگیری بیشتر دانش‌آموزان می‌شود. در نتیجه دانش مفهومی و همچنین شیوه‌های کلاس درس تا حد زیادی در پیشرفت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد. معلمان نه تنها باید دانش مفهومی را داشته باشند بلکه آن‌ها نیز باید بدانند که چگونه بین ایده‌های ریاضی ارتباط برقرار کنند. دانش و یادگیری در ارتباط نزدیک با یکدیگرند و فقط گرفتن «پاسخ درست»، سطح دانش را نشان نمی‌دهد و لزوماً نشان نمی‌دهد که دانش‌آموز یاد گرفته و یا مفهوم را درک کرده است.
 

 

 

 

 

 

 


 

فهرست مطالب

تعریف نظری دانش مفهومی

تعریف عملیاتی دانش مفهومی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی

دانش مفهومی
8-2-1 دانش ریاضی برای تدریس
8-2-2 اهميت دانش معلمان در آموزش مناسب
9-2 باورهای معلمان ریاضی
جدول 1-2: رابطه بین باورها
اقتباس از: فدایی و احمد‌پور (1391)

پیشینه تحقیق
 تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


سوالات احتمالی شما درباره پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی


چطور میتونم فایل پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم.

Esfand 12, 1400 AP — فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه پژوهش دانش 

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری آموزش ریاضی عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی 8-2 دانش مفهومی 44 8-2-2 اهميت دانش معلمان در آموزش مناسب 47

فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. بال، بس ، اسلیپ و تامس (2005)، چارچوبی را برای دانش ریاضی 

دو حوزه آخر، با معنی دانش درک آموزشی نزدیک‌ترند که ترکیبی از دانش ریاضی و آموزش ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازنشستگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه.

Dey 14, 1400 AP — دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. بال، بس ، اسلیپ و تامس (2005)، چارچوبی را برای دانش ریاضی مورد 

Ordibehesht 2, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش مفهومی 38 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی مبانی نظری دانش مفهومی پیشینه 

Mehr 2, 1400 AP — دانش مفهومی بر توانایی یک معلم در ارتباط دادن یک ایده ریاضی به ایده تعریف نظری دانش مفهومی تعریف عملیاتی دانش مفهومی فصل دوم مبانی نظری 

مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری در چنين شرايطي نظام تعليم و تربيت مي‌تواند مدعي و منادي احياء دانش رياضي به 

فصل دوم پایان نامه باورهای ریاضی معلمان پیشینه نظری باورهای ریاضی معلمان در مورد رابطه بین دانش مفهومی، تجارب ریاضی و باور معلمان در کشور مالزی 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش ریاضی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. از دیدگاه جورج پولیا، مهم‌ترین هدف آموزش ریاضی «اندیشیدن» است و به معلمان 

Ordibehesht 23, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی نمونه فصل دوم پایان نامه عملکرد ریاضی یعنی چگونگی بروز دانش ریاضی فرد در موقعیت های مختلف است که 

فصل دوم پایان نامه چگونه نوشته می شود؟ برای مشاهده راهنمای کامل و نکات نگارش فصل دوم پایان نامه (پیشینه تحقیق) کلیک کنید.

نمونه فصل دوم پایان نامه سیر تاریخی توسعه مفهوم و کاربرد سرمایه فکری مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی های شخصیتی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان.

توضیحات: تعداد صفحات:44. فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان 

بررسی تاثیر تدریس حد با رویکرد تجسم – محور، بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم متوسطه از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها. بررسی بدفهمی‌های ریاضی 

۲۰۰٪ تضمین * ازصفحه دیدن کنید*تدریس خصوصی آنلاین و حضوری دانش آموزان و دانشجویان ایران و خارج ایران ریاضی فیزیک شیمی دکتر هداوند کاملا مفهومی دارای مجوز