بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف

بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف 36 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


58 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد.

هدف از این تحقیق مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد.

 

 

 


قیمت گذاری در اینترنت خیلی پیچیده است بخصوص برای شرکت های محدود و تکی. قیمت ها باید در اینترنت رقابتی باشند و برای مشتریانی که حساس به قیمت هستند. قیمت بسیار مناسبی در طول خریدها خواهد بود. موتورهای مشابه در اینترنت امروزی قیمت ها را برای مشتریان در بیشتر مغازه ها و برای همه محصولات تولیدی نشان می دهد. با اینهمه، برای دوری از تعارض قیمت، بعضی از شرکت ها خریدهای فرعی مستقل بصورت آنلاین طراحی کرده اند. باکر و دیگران در (فرایم توربان و دیگران، 2006) مدعی هستند که تجارت الکترونیک فرصت های جدیدی را برای شرکت ها در جهت ارزیابی قیمت ها، مشتریان سهامی، و تنظیم در برابر تغییر در عرضه و تقاضا می دهند. مولفان این بحث را دارند که بعضی از شرکت های اینترنتی هیچ نفعی از این فرصت نمی برند. در این معنی، شرکت هایی که نور منفعت را می بینند علاقمند به توصیف تکنیک های قیمت گذاری قابل انعطاف هستند که تعدادی از شکرت ها طرفدار آن هستند. بیشتر، شرکت هایی که قیمت گذاری دقیق دارند (قیمت های ایده آل)، می توانند در برابر تغییرات محیطی سازگار باشند و با توجه به قیمت ها در بخش های مختلف آنها می توانند نوآورانه و دقیق باشند )فرایم توربان و دیگران، 2008)در واقع این به مشتری کمک می کند تا ببیند و تصمیم بگیرد که کدام قیمت قابل قبول است و چقدر در طول خریدهای محصول انتخاب شده بالا خواهد رفت.

 

 

 

 

 

قیمت گذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی اشاره بر این دارد که قیمتهای متفاوت را برای افراد متفاوت بر اساس تمایل آنها به پرداخت، به کار میگیرند.این نوع قیمتگذاری این سوال را به وجود میآورد که آیا چنین تاکتیکهایی برای جامعه مناسب و یا سودآور هست یا خیر. استراتژیستهای قیمتگذاری، قیمتگذاری مبتنی بر سفارش سازی را به سه دسته تقسیمبندی میکنند: الف - قیمتگذاری سفارشی درجه یک؛ب - قیمتگذاری سفارشی درجه دو ؛پ - قیمتگذاری سفارشی درجه سه. الف - قیمتگذاری سفارشی درجه یک:  دراین نوع قیمتگذاری، فروشندگان از مصرفکنندگان همان مقداری را مطالبه میکنند که آنها بابت خرید یک چیز تمایل به پرداخت آن دارند .به همین دلیل شرکتها باید از منحنی تقاضای هر مصرفکننده مطلع باشند که البته کاری غیر ممکن است. ضمن اینکه، در حالی که یک مشتری تمایل به پرداخت قیمت بالایی برای محصول یک شرکت دارد، دیگر شرکتها ممکن است این محصول را با قیمت پایینتری ارائه کنند. در اینصورت خریداران به سمت این فروشندگان برای عدم پرداخت قیمت بالاتر هجوم میبرند. 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
2-12- قيمت گذاري    4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری    7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری    8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار    9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری    10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف    13
2-12-5-1- حراج و مزایده    13
2-12-5-2- ارتقاء    15
2-12-5-3- فروش ها    15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
2-12-7- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی    25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی    26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی    27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
- پیشینه تحقیق    28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور    28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف


چطور میتونم فایل بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف از این تحقیق مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد. قیمت گذاری در اینترنت خیلی پیچیده است بخصوص برای شرکت های 

هدف از این تحقیق مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد. قیمت گذاری در اینترنت خیلی پیچیده است بخصوص برای شرکت های محدود و 

Farvardin 5, 1401 AP — هدف از این تحقیق عوامل موثر بر قیمت گذاری و بررسی اهداف قیمت گذاری می باشد. 2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف 23.

by نوذر پور · 2021 — هدف این مقاله، بررسی اثر عوامل محدودیت مالی، استراتژیهای تجاری و راهبری شرکتی بر قیمت‌گذاری عدم تقارن اطلاعاتی، در شرایط محدودیت مالی بالا کاهش می‌یابد 

بررسی عوامل داخلی و خارجی که پایه و اساس استراتژی. های کنونی قرار گرفته اند. میزان پیشرفت در جهت هدف ( برنامه. ریزی محصول و خدمت،. 5. ( قیمت. گذاری،.

۶ مطلب با موضوع «تکالیف درس استراتژی بازاریابی :: تحلیل و بررسی و روش های قیمت گذاری محصولات شرکت به کمک IFE و EFE و SWOT و غیره(از صفر تا صد)» ثبت شده است 

تعیین هزینه دقیقه تولید محصول یا خدمت. درک نحوه واکنش بازار هدف و مشتری شما به ساختار قیمت گذاری. تجزیه و تحلیل قیمت های تعیین شده توسط رقبا. بررسی محدودیت های 

استراتژی‌های قیمت‌گذاری — استراتژی قیمت‌گذاری، مدل یا روشی است که برای تعیین بهترین قیمت در ادامه استراتژی های قیمت‌گذاری شناخته شده را مورد بررسی 

Bahman 6, 1400 AP — دانلود مقاله با موضوع بررسی و ارزیابی نظام قیمت گذاری برای پروژه های گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد.

داﻧﻠﻮد روش ﺟﺪﯾﺪ ﻣﺪل ﺳﺎزی ﻣﺠﺎزی ﺳﺎﺧﺘﺎرﻫﺎی ﻣﺎﯾﮑﺮووﯾﻮ در FDTD ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ. ﺑﺮرﺳﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﻬﺎی ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری ﻣﻨﻌﻄﻒ -4. ﻫﺪف از اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﺰاﯾﺎی ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاری 

قیمت گذاری رقابتی تعیین قیمت ها بر اساس قیمت محصولات مشابه رقبا است . با پیشرفت های صورت گرفته در فناوری اطلاعات امکان استفاده از یک سازو کار قیمت گذاری 

by خاتمی فیروزآبادی · 2016 — از این‏رو، انتخاب فناوری پیشرفته مناسب، فرایندی بسیار مهم برای سازمان‏های تولیدی به حساب می‏آید. هدف این پژوهش ارزیابی سیستم‏های تولید انعطاف‏پذیر (FMS) در 

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری قیمت گذاری عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف 23

Shahrivar 22, 1400 AP — در قیمت‌گذاری خود دخیل کنید. دو مرحله‌ی بلوغ و اشباع هم به شدت تحت تأثیر مستقیم عملکرد رقبا هستند که معمولاً باعث می‌شود به فکر کاهش قیمت بیفتید 

Khordad 26, 1399 AP — قیمت‌گذاری رقابتی نوعی قیمت‌گذاری براساس بررسی قیمت رقباست. یا زمان‌محور هم شناخته می‌شود، نوعی قیمت‌گذاری منعطف است که با بررسی شرایط 

خرید فایل* بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف *. هدف از این تحقیق مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد.