مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه 40 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری قیمت گذاری تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق قیمت گذاری در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 


به طور ساده قيمت گذاري يعني تعيين قيمت براي کالا يا خدمت. قيمتگذاري فعاليتي است که بايد تکرار شود و فرايندي مداوم و پيوسته محسوب ميشوداين تداوم ناشي از تغييرات محيطي و عدم ثبات شرايط بازار است که لزوم جرح و تعديل قيمت را ايجاد ميکند. قيمت گذاري با هدف حداکثر کردن سود، افزايش سهم بازار، رهبري کيفيت، ادامه حيات و يا افزايش قيمت بازار صورت مي گيرد.قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- فروش- توزیع) است.

 

 

 

قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمتهای رقباست.در محيط بسيار پوياي بازار امروز، همگام با تغييرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژي هاي بازاريابي شركت نيز بايد تغيير كنند. چرخه عمر محصول، مي تواند بيانگر تغييراتي باشد كه شركت در مسير حركت محصول در چرخه عمر خود، اعمال مي كند. استراتژي هاي قيمت گذاري نيز بايد با ساير استراتژي هاي شركت هماهنگ باشند و همچنین مديران بايد بدانند چگونه قيمت مناسب را تعيين كنند (شيپلي ، 2001).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری قیمت گذاری

تعریف عملیاتی قیمت گذاری

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

انجام شده    3
2-12- قيمت گذاري    4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری    7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری    8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار    9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری    10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف    13
2-12-5-1- حراج و مزایده    13
2-12-5-2- ارتقاء    15
2-12-5-3- فروش ها    15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
2-12-7- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی    25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی    26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی    27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
- پیشینه تحقیق    28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور    28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

 


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری قیمت گذاری تشریح می شود و 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری رفتن به سايت اصلي چارچوب نظری و پیشینه مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه رفتن به سايت اصلي این نوشتار 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی قیمت گذاری 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری مبانی نظری 

مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه 

Mordad 25, 1398 AP — ارتقاءها، کارهای محوله، انتخاب برای آموزش و افزایش حقوق براساس ارزشیابی می تواند این انگیزش را تحریک نماید(اسوانسبورگ و اسوانسبورگ :27:2011) 

شرکت های ژاپنی که از این استراتژی استفاده کرده اند و توانسته اند رهبری بسیاری از بازارها از جمله بازار اتومبیل و وسایل الکترونیکی را به دست آورند. ادامه مقاله 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق” چرخه وجه نقد و قیمت سهام” در حجم 45 صفحه ورد؛ قابل ویرایش با فرمت docx. فهرست مطالب: 1- 2- مقدمه. 2-2- انواع مدلهای قیمت گذاری.

ادبیات نظری و پیشینه تجربی قیمت گذاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری مبانی نظری قیمت گذاری پیشینه تحقیق قیمت گذاری پیشینه داخلی قیمت گذاری پیشینه 

Ordibehesht 16, 1401 AP — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه وجه نقد و قیمت سهام،. در قالب word و در 45 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه. انواع مدل های قیمت گذاری.

Dey 11, 1397 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردش وجه نقد و قیمت سهام 2-2- انواع مدلهای قیمت گذاری تعداد صفحات 45 صفحه: 40 صفحه متن و 5 صفحه منابع.

Aban 15, 1399 AP — به عبارت دیگر براساس این نظام، قیمت ریالی یک نرخ ارز کاملاً شبیه قیمت یک کالا بوده که از برخورد منحنی‎های عرضه و تقاضا آن ارز، به‎دست می‎آید. در 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی، در قالب فایل Word و درحجم 71 صفحه. در دنیای کنونی اکثر مدیران خواهان کارکنانی هستند که بیش از وظایف شرح 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 223/91 کیلوبایت صفحه 40 فرمت docx قیمت 24000 تومان دریافت مبانی نظری و 

به طور کلی در این قسمت محقق به بررسی، نقد، تفاوت و تشابه پژوهش خود با مطالعاتی که به عنوان پیشینه آورده می‌پردازد. لازم به توضیح است که در حین اجرای پژوهش، محقق 

آکادمی بین‌المللی کوچینگ FCA انگلستان، اولین آکادمی آموزش کوچینگ به زبان فارسی در دنیاست که تحت نظارت فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF آموزش‌ها و مدارک خود را 

Shahrivar 7, 1400 AP — در مباحث مديريت مفهوم ارزيابي نيروي انساني، تحت عناوين و واژه‌هاي مختلفي از جمله ارزيابي، ارزيابي لياقت، ارزشيابي، قيمت‌گذاري و ارزيابي، 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد