دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی

دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 18,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی 2 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت


29 هزار تومان 18 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال 1998 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 28 سوالی در قالب فایل ورد و با فرمت docx

دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال 1998 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 28 سوالی در قالب فایل ورد و با فرمت docx


 

 

تفسیر پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال 1998

ابزار تحقیق شامل پرسشنامه سرمايه اجتماعي ناهاپيت و گوشال  (1998) دارای 3 بعد ساختاری، ارتباطی و شناختی می باشد که هفت خرده مقیاس شبکه ها، اعتماد، همکاری، فهم متقابل، روابط، ارزش ها، تعهد را مورد بررسی قرار می دهد و در 28 گویه تنظیم شده  و براساس مقیاس پنج گزینه ای لیکرت (خیلی موافقم = 5، موافقم= 4، نظری ندارم = 3، مخالفم= 2 و خیلی مخالفم= 1)  ساخته شده است.

 

 

 

روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال

3-4-روايي 
روايي اصطلاحي است که به هدفي که آزمون براي تحقق بخشيدن به آن درست شده است اشاره مي کند . به سخن ديگر ، آزموني داراي روايي  است که براي اندازه گيري آنچه مورد نظر است مناسب باشد . ( سيف ، 1376 ، ص 397 ) در اين تحقيق جهت روا سازي پرسشنامه نهايي ، پرسشنامه مورد نظر به تعدادي  از اساتيد دانشگاه ارائه شد تا گويه هايي  که درک آنها يکسان  نبوده و داراي ابهام  مي باشد مشخص کنند و همچنين در خصوص جامع و کامل بودن محتواي  پرسشنامه و ارتباط دقيق آن با هدف  آزمون اظهار نظر کنند ، سپس از نقطه نظرات آنها جهت اصلاح پرسشنامه استفاده لازم بعمل آمد. 

 

 

3-5-پايایي 
پايایي يک وسيله اندازه گيري به دقت آن اشاره مي کند ، يک آزمون در صورتي داراي پايایي است که اگر آنرا در يک فاصله زماني کوتاه چندين بار به گروه واحدي از افراد بدهيم نتايج حاصل نزديک  به هم باشند . ( سيف، 1376 ، ص 409 ) جهت تعيين  پايایي يک وسيله  اندازه گيري روشهاي مختلفي وجود دارد. در اين تحقيق براي تعيين پايایي پرسشنامه از روش آلفاي کرو نباخ استفاده شد و با استفاده از نرم افزار SPSS محاسبه شد که برای پرسشنامه سرمایه اجتماعی پایایی928/0 بدست آمد. قلیچ لی(1385) با استفاده از روش آلفای کرونباخ پایایی پرسشنامه سرمایه اجتماعی را 93/0 گزارش کرده است. 


 


سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی


چطور میتونم فایل پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 18 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال ویرایشگر دانلود دانلود پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال همراه با روایی و پایایی و منبع.

Mehr 8, 1400 AP — دانلود رایگان پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال (۱۹۹۸) | منبع + شیوه نمره گذاری + روایی و پایایی + (PDF - Word)

Mehr 8, 1400 AP — دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال 1998 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 28 سوالی 

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی، تالیف ناهاپیت و گوشال (1998)، در قالب فایل word با همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.

Ordibehesht 20, 1396 AP — سرمایه اجتماعی: سرمایه اجتماعی عبارت است از شبکه های های اجتماعی، هنجارهای ارتباط متقابل، اعتماد و قابلیت ناشی از آن. روایی و پایایی پرسشنامه 

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی، تالیف ناهاپیت و گوشال (۱۹۹۸)، در قالب فایل word، شامل ۲۸ پرسش و ۳ مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی 

روایی و پایایی دارد. پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال - دانلود . پرسشنامه استاندارد سطح چابکی سازمانی 49 سوالی با روایی و .

Azar 24, 1397 AP — روایی و پایایی: دارد. پرسشنامه سرمایه اجتماعی، توسط ناهاپیت و گوشال، ۱۹۹۸ ساخته شده است. این مقیاس دارای ۱۳ گویه است با یک مقیاس لیکرت پنج 

Dey 29, 1399 AP — تعداد سوال: 28. تعداد خرده مقیاس: 7. شیوه نمره گذاری: دارد. روایی و پایایی: دارد. منابع: دارد. نوع فایل: word 2007. همین الان دانلود کنید.

2. ارتباطی (مشتری): ناهاپیت و گوشال (1996) عنصر ارتباطي سرمایه اجتماعی توصیف کننده نوعی روابط شخصی است که افراد با یکدیگر به خاطر سابقه تعاملات شان برقرار می 

پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال (1998) دارای 3 بعد ساختاری، ارتباطی و 3 مولفه (ساختاری، ارتباطی و شناختی) روایی و پایایی : داردنحوه نمره گذاری 

رواﯾﯽ و ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. ﻫﺎي ﺗﺤﻘﯿﻖ. در ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻧﺎﻫﺎﭘﯿﺖ و ﮔﻮﺷﺎل. ) 1998(. و ﻣﺪل ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ. اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﭘﻮﺗﻨﺎم. ) 

کارکنان این شرکت به همدیگر اعتماد دارند. 2. همکارانم در رفتار خود با من صادق و دستکار 

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت گوشال (1998؛ به نقل از احمدی حصار، گروهی از افراد در برخورد با مسائل پیچیده اجتماعی موقعیت های کنش جمعی با خود 

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی (ناهاپیت و گوشال، 1998) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. مشاهده قیمت و دانلود روایی و پایایی : دارد.

Azar 30, 1398 AP — مدیریت دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال 1998 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، برر.

دانلود رایگان آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید ؟ ویژگی ها محصول. تعداد سوالات: 28. تعداد صفحات: 6.

دانلود پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال همراه با روایی و پایایی و منبع پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت گوشال داررای 3 مولفه و 28 سوال.

Farvardin 26, 1398 AP — ناهاپیت و گوشال (۱۹۹۶) با رویکرد سازمانی جنبه های مختلف سرمایه این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری مشخص و در قالب نرم 

دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی، تالیف ناهاپیت و گوشال (1998)، در قالب فایل همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.