پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی

پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 18,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی 3 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 29 اردیبهشت


29 هزار تومان 18 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی

معرفی و تفسیر پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) : 

عبادی و معتمدین (1384) پرسشنامه چهار عاملی باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4)را از روی پرسشنام 10 عاملی باورهای غیر منطقی جونز  (1969) به روش تحلیل عوامل ساختند. برای سنجش پایایی آزمون و همسانی درونی چهار عامل استخراج شده از ضریب آلفای کرانباخ و روش دونیمه کردن آزمون استفاده کردند. به منظور بررسی پایایی و روایی آن به شیوه تصادفی از بین جمعیت آماری 143 نفر (غیر از نمونه اولیه برای ساختار عاملی آزمون) به شیوه تصاوفی انتخاب و دو آزمون باورهای غیر منطقی اهواز و آزمون 100 سئوالی باورهای غیر منطقی جونز (1969، به نقل از عبادی و معتمدین، 1384) را به طور همزمان اجرا کردند.

 

 

 

بر اساس نتایج به دست آمده ضرایب همسانی درونی چهار عامل رضایت بخش است. ضرایب روایی آزمون از روش روایی همگرا (اجرای همزمان دو آزمون(IBT-A4و IBT)  ) 87/0 براورد گردید که این ضریب در سطح 001/0 نیز معنی دار بوده است. عبادی و معتمدین (1384) برای بررسی دقیق تر پایایی ضریب آزمون، از روش تنصیف نیز استفاده کردند که نتایج مشابهی با ضریب آلفای کرونباخ به دست آمد.ضرایب پایایی با استفاده از  آلفای کرونباخ برای عاملها و کل به ترتیب عبارت است از : 80/0 ،81/0، 73/0، 75/0، 75/0 می باشد و با استفاده از تصنیف : 82/0، 84/0، 74/0، 72/0، 76/0 می باشد.


سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی


چطور میتونم فایل پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 18 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی. کلمات کلیدی : پرسشنامه باورهای غیرمنطقی دانلود پرسشنامه باورهای غیرمنطقی پرسشنامه باورهای 

14. 1. 2019 — و مانع مواجهه موفقيت آميز با حوادث تحريك كننده مي گردد (اليس، 1995). باورها تحت تأثیر و تجارب بین فردی در دوران کودکی شکل می گیرند و به مرور از 

آزمون باورهاي غيرمنطقي اهواز (4IBT-A) يک آزمون معتبر مربوط به سنجش ميزان تفکرات با استفاده از روش آلفاي کرونباخ، پايايي آزمون به ترتيب براي عامل ها و کل 

دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو کاستا و مک گری neo-ffi فرم کوتاه و تجدید نظر شده با تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 45 سوالی در 

ﭼﻬﺎر ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺑﺎورﻫﺎي ﻏﯿﺮﻣﻨﻄﻘﯽ اﻫﻮاز. (. IBT-A4. ): ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﮥ ﺑﺎورﻫﺎي ﻏﯿﺮ رواﯾﯽ. ﻣﻼﮐﯽ. ﺑﺎ. ﻣﺤﺎﺳﺒﮥ. ﺿﺮﯾﺐ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ ﻣﻘﯿﺎس اﻣﯿﺪ اﺳﻼﻣﯽ و. ﻣﻘﯿﺎس اﻣﯿﺪ. اﺷﻨﺎﯾﺪر.

عنوان پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی. دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات3حجم15/277 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل معرفی و 

دریافت پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی. پرسشنامه باورهای غیرمنطقی,دانلود پرسشنامه باورهای غیرمنطقی,پرسشنامه باورهای غیرمنطقی 

View, چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی (کندو) - 29 ماه پیش پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی (کندو) - 29 ماه پیش.

پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه باورهای غیرمنطقی دانلود پرسشنامه باورهای غیرمنطقی پرسشنامه باورهای 

خرید+پرسشنامه اعتماد به نفس جنسی آن هوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی+ خرید+پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی+.

autor: گراوند · 2021 — پژوهش حاضر با هدف ارائه‌ی مدل علّی تأثیر اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم بر سلامت روانی با توجه به نقش واسطه‌ای باورهای غیرمنطقی انجام گرفت.

před 6 dny — docxروانشناسی و علوم تربیتی+دانلود با لینک مستقیم3 دانلود پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی دانلود پرسشنامه 

autor: M Abdollahpour · 2019 · Počet citací tohoto článku: 3 — درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر. اضطراب. وجودی. و. باورهای. غیرمنطقی. سالمندان. ساکن. در. خانه. سالمندی. میثم عبداله. پور. دانشگاه آزاد اسالمی، اهواز.

تم پاورپوینت دانشگاه شهید چمران اهواز; قالب پاورپوینت دانشگاه شهید چمران اهواز پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی.

پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر با نمره گذاری، روایی و پایایی. پرسشنامه تعهد سازمانی doc پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی.

معرفی پرسشنامه مقیاس تجربه خشونت زناشویی و بررسی روایی و پایایی آن خرید فایل* پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان MBQ با نمره گذاری، روایی و پایایی *.

4. 1. 2022 — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی که در آن به بررسی پرسشنامه باورهای غیر منطقی اهواز (IBT-A4) با روایی و پایایی –.

autor: خرسندپور · 2020 — چکیده مقدمه: باورهای غیرمنطقی میتواند هم بر پیشرفت تحصیلی و هم سبک زندگی دانشجویان تاثیر منفی بگذارد، با این وجود ابزار بومی برای سنجش آن وجود ندارد؛ با