بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی 32 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
50
هزار تومان
38
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این تحقیق به بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی می پردازد.
این تحقیق به بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی می پردازد. مفهوم هويت سازماني كه در سال 1985 توسط آلبرت و وتن معرفي شد، شامل ويژگيهاي يك سازمان است كه اعضا آنها را به منزله ي ويژگي هاي هسته اي، منحصر به فرد و مستمر سازمان درك كرده اند(سیلینس، 2006) هويت سازماني سعي در پاسخ به اين سؤال دارد كه "ما، به مثابه يك سازمان، چه كساني هستيم؟"(همان). با توجه به مواجهه فزاينده سازمان ها ي كنوني با مسئله تغيير و به منظور اداره هرچه بهتر محيط پيچيده و متلاطمي كه سازمان ها ناگزير از فعاليت در آنند، ارايه تعريفي از هويت سازماني مهم است. سازمان ها از طريق رفتارهاي نمادين و زباني در زمينه هاي خاص ، هويت خود را به وجود مي آورند و آن را شكل مي دهند. در چنين حالتي، هويت سازمان از طريق زبان و عمل بر اساس الگوهاي فرهنگي سازمان، مانند لباس مخصوص سازماني ، خط ايدئولوژيك سازمان ، مصنوعات ، آداب و رسوم و نظاير آن ايجاد مي شود(دیفوس، 2000). هويت سازماني، استراتژي را پيش مي برد و اعضا را قادر مي سازد، جهت گيري استراتژيك سازمان را انتخاب كرده، آن را بپذيرند و در برابر تغييرات محيطي توان پاسخگويي داشته باشند .
سازمان ها هويت خود را براي هر دو دسته مخاطبان داخلي و خارجي آشكار كرده وآن را مخابره مي كنند.
علايم، نشانه ها و پيامهايي كه از سوي محيط داخلي و خارجي سازمان توسط اعضا دريافت مي شود، بر ادراك آن ها از سازماني كه در عضويت آن هستند اثرگذار است. از آنجايي كه علايم مخابره شده از سوي محيط داخلي و خارجي سازمان ، در شكل دهي به ادراك اعضاي سازمان نقش اساسي دارند، سازمان ها مي توانند از طرق اعمال توجه كافي نسبت به هر دو دسته عوامل درون سازماني و برون سازماني، نسبت به ايجاد يك هويت سازماني مستحكم و قوي اقدام كنند(لابیانکا و همکاران ، 2001).
در ادامه، مهم ترين عوامل مؤثر بر شكل گيري و ساخت مستمر هويت سازماني فهرست مي شوند:
توجه رسانه ها
شهرت و اعتبار را مي توان در زمره مهم ترين داراييهاي نامحسوس سازمان براي دستيابي به مزيت رقابتي تلقي كرد. هال بيان مي كند، شهرت و آوازه سازمان، جزء دارايي ناملموس آن است. پژوهشها نشان داده اند كه رسانه ها، نقش قابل توجهي در شكل دهي به افكار و عقايد عمومي و بهبود تصوير سازمان در سطح جامعه دارند و اين مسئله بر مبناي نظريه برجسته سازي توجيه پذير است(دالا ، 2007).
وجهه خارجي سازمان
كسب وجهه بيروني از طريق به دست آوردن پاداش هاي خارجي، نشان دهنده ي قوت سازمان در مقايسه با ساير رقبا بوده، سازمان را در جايگاهي مناسب و مورد توجه عموم قرار خواهد داد. سازمان ها همچنين از پاداشها و وجهه بيروني خود، به منزله ي نشانه ها و علايمي جهت ايجاد و تعميم هويت هسته اي خود در نظر مخاطبان داخلي و خارجي، استفاده مي كنند(همان).
ارتباطات خارجي سازمان
سازمان تصوير خود را از طريق برقراري ارتباطات شكل مي دهد. ارتباطات فر اگردي است سهامداران به وسيله ي آن مي فهمند كه هويت، تصوير، شهرت و اعتبار شركت چگونه است»(بریکسون ، 2000). محتواي ارتباطات از درون سازمان به بيرون آن، در ساخت تصوير جهان بيروني سازمان، مؤثر است.
فهرست مطالب
1-7-1- تعریف مفهومی هویت سازمانی
1-7-2-تعریف عملیاتی هویت سازمانی
2-3- هویت سازمانی 9
2-3-1- تعریف هویت سازمانی 9
2-3-2- ساخت و شكل گيري هويت 14
2-3-2-1- توجه رسانه ها 15
2-3-2-2- وجهه خارجي سازمان 16
2-3-2-3- ارتباطات خارجي سازمان 17
2-3-2-4- تيم مديران عالي سازمان 17
2-3-2-5- مديريت منابع انساني 18
2-3-2-6- ارتباطات داخلي سازمان 19
2-3-2-7- عمليات سازمان 19
2-4- پیشینه تحقیق 20
2-4-1- تحقیقات انجام شده در ایران 20
2-4-2- تحقیقات خارجی 26
2-5- جمع بندی 28
فهرست منابع 30
سوالات احتمالی شما درباره بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
چطور میتونم فایل بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مفهوم هويت سازماني كه در سال 1985 توسط آلبرت و وتن معرفي شد، شامل ويژگيهاي يك سازمان است كه اعضا آنها را به منزله ي ويژگي هاي هسته اي، منحصر به فرد و مستمر
اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮی و ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺴﺘﻤﺮ ﻫﻮﯾﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﯽ. ﭘﺮدازد. ﻣﻔﻬﻮم ﻫﻮﯾﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ در ﺳﺎل 1985 ﺗﻮﺳﻂ آﻟﺒﺮت و وﺗﻦ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪ، ﺷﺎﻣﻞ
Esfand 28, 1400 AP — شهرت و اعتبار را می توان در زمره مهم ترین داراییهای نامحسوس سازمان برای دستیابی به مزیت رقابتی تلقی کرد. هال بیان می کند، شهرت و آوازه سازمان،
Khordad 20, 1400 AP — مفهوم هویت سازمانی که در سال 1985 توسط آلبرت و وتن معرفی شد، شامل ویژگیهای یک سازمان است که اعضا آنها را به منزله ی ویژگی های هسته ای، منحصر به
Farvardin 1, 1401 AP — این پایان نامه در مورد هویت سازمانی و با موضوع بررسی عوامل موثر شکل گیری هویت سازمانی می باشد. هویت سازمانی سعی در پاسخ به این سوال دارد که ما (
Dey 27, 1400 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با عوامل موثر بر شکل گیری سبک های تفکر روی عنوان بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
چکیده: یکی از داغترین موضوعات در سالهاي اخیر در مدیریت، بحث هویت سازمانی و مهمتر [16] در ادامه، مهمترین عوامل مؤثر بر شکلگیري و ساخت مستمر هویت سازمانی
بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی. دسته بندی فایل: مدیریت کلمات کلیدی مطلب:تعریف مفهومی هویت سازمانی,تعریف عملیاتی هویت سازمانی
Azar 29, 1400 AP — علاوه بر عوامل برون سازمانی، سازمان ها می توانند به طور عمده هویت سازمانی بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
Azar 26, 1399 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با سبک های هویت و مدل های شکل گیری هویت روی عنوان بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
بر همین اساس لزوم افزایش آگاهی مدیران از عوامل موثر بر شکل گیری هویت سازمانی و منافع بالقوه حاصل از وجود هویت سازمانی قوی و مستحکم بیش از پیش آشکار می گردد.
ساخت و شکل گیری هویت مهم ترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی تعاریف هویت سازمانی انواع هویت سازمانی هویت بی هویتی هویت خنثی هویت مردد
روش گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پژوهش بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی کلمات کلیدی : تعریف مفهومی هویت سازمانی
Farvardin 9, 1401 AP — بررسی نظریات شکل گیری هویت و بحران هویت در نوجوانان و جوانان | 3444 بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
مشخصات فایل تعداد صفحات32حجم185/917 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این تحقیق به بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی می
Azar 25, 1399 AP — ساخت و شکل گیری هویت. مهم ترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی. تعاریف هویت سازمانی. انواع هویت سازمانی. هویت. بی هویتی.