ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول 69 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
63
هزار تومان
48
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این پایان نامه در مورد برند و با موضوع ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول می باشد.
این پایان نامه در مورد برند و با موضوع ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول می باشد. کاتلر(1991)بیان میکند که نام یا علامتگذاری موضوع مهمی در استراتژی محصول است. در برنامهریزی محصول، سه جنبه یا سطح در نظرگرفته میشود. اساسیترین جنبه، محصول اصلی است که پاسخگوی این سؤال است که خریدار واقعا چه چیزی را میخرد؟ محصول اصلی درمرکز تمامیت کالا قرار گرفته است. محصول اصلی همان خدمات مشکل گشاینده کالا یا فواید اساسی آن است که مصرفکنندگان هنگام خرید انتظار، آن را دارند. در سطح بعدی طراحان محصول باید بر مبنای محصول اصلی، یک محصول واقعی بوجود آورند. محصول واقعی عمدتاً دارای ویژگیهایی از قبیل برند، بستهبندی، کیفیت، طرح و مشخصات آن است. آخرین سطح محصول، محصول جانبی است که خدمات پس از فروش، ضمانتنامه و بطورکلی مزایای اضافی همراه کالا را در بر میگیرد.
دونالد (2010) میگوید شرکتها باید به اهمیت برند و نقش آن و اینکه چگونه موفقیت برند به توفیق جامع سازمانشان کمک میکند توجه داشته باشند(آکر،2010). برند به عنوان محرک اصلی ارزش شرکتها در قرن بیست و یکم بشمار رفته و از فواید و اهمیت بسیاری برای شرکت و مشتریان برخوردار میباشد(بولتن موسسه برند فاینانس،2000).
برند یکی از ابزارهاي ارتباطی مهم در مجموعه مدیریت ارتباط با مشتري محسوب میگردد و به دو دلیل براي مشتریان ارزشمند است: اول اینکه ریسک مصرفکننده را کاهش می دهد و دوم در هزینههاي تصمیم- گیري صرفهجویی می نماید( سوئینی و سوایت، 2008).امروزه برند یک الزام استراتژیک برای سازمانهاست که آنها را در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیتهای رقابتی پایدار یاری میرساند(بلستر و ایلمن ،2005). برند، همانند سرمايه يا فناوري و مواد اوليه در ايجاد ارزش افزوده براي يك سازمان نقش دارد(غفاریان ،2006);(لوتسر ،1995). مشتري و سازمان هر دو از مزاياي برند بهره ميبرند .
زماني كه مصرفكننده تجربه يك بار استفاده از يك برند را داشته باشد، با آن احساس راحتي بيشتري داشته، تمايل به استفاده از آن محصول بالا ميرود. برند اطلاعاتي در مورد كيفيت كالا، عملكرد و ساير جنبههاي كالا ميباشند و باعث ميشوند مشتري ريسك كمتري را متحمل شود. برند به صاحبان آ نها معنا ميبخشد و همچنين جزء ثروت آنها محسوب ميشود(نصيري پور و ديگران ،1389). در فرایند ارزشآفرینی، برندها موجب خلق ارزش برای شرکتها میشوند، در رویکرد اقتصادی، ارزشآفرینی از دو جنبه عرضه و تقاضا قابل تحلیل میباشد، از جنبه تقاضا میتوان بیان نمود که برندها موجب دستیابی به قیمتی بالاتر برای محصول در میزان مشخصی از فروش شده و حتی برندهای قدرتمند، میزان فروش را نیز افزایش میدهند و همچنین برندها موجب ایجاد تقاضای با ثباتتری برای محصول از جانب مشتریان شده و نوعی مانع قوی برای ورود رقبای جدید محسوب میشوند. ارتباط با مشتری از دو جهت کارکردی، احساسی موجب ایجاد ارزش برای برند میشود. از جهت کارکردی برندها با ایجاد اطمینان از کیفیت به انتخاب و تصمیمگیری مشتری کمک میکنند. از جهت احساسی نیز، برندها موجب القاء نوعی احساس عزت نفس میشوند(رهنمای رودپشتی و احمدی،1390).
فهرست مطالب
2-1- مقدمه 12
2-2-1-تاریخچه خلق برند 12
2-2-2- تعریف واژه برند 14
2-3- جایگاه برند در محصول 15
2 -4- مزایای یک برند 17
2-5- برندسازی 20
2-6- ارزش ویژه برند 24
2-7 شخصیت برند 27
2-8- تصویر ذهنی برند 28
2-9- مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق 28
2-9-1- مرحلهاول: خودشناسی 28
2-9-2- مرحله دوم: تعیین جایگاه شرکت 29
2-9-3- مرحله سوم : تهیه ابزار کار 30
2-9-4- مرحله چهارم: داشتن استراتژی مناسب مطرح نمودن برند شرکت در جامعه 31
2-10- مدیریت برند 33
2-10-1- جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان 33
2-10-2- وظایف مدیریت برند 33
2-11- پيشينه تحقيق 34
2-11-1- مطالعات خارجي 34
2-11-2- مطالعات داخلي 36
2-12- معرفی سازمان مورد مطالعه 39
2-13- جمع بندي 41
منابع
سوالات احتمالی شما درباره ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول
چطور میتونم فایل ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول. کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند
Dey 14, 1400 AP — برندسازی موفق، مزایای زیادی از جمله هویت شناخته شده، افزایش وفاداری مشتری و… دارد که باعث میشود شما از دیگر رقبایتان متمایز شوید. در ادامه این
Ordibehesht 1, 1401 AP — جایگاه یابی یا جایگاه سازی انواع مختلفی از جمله جایگاه سازی محصول و جایگاه سازی برند را شامل میشود که در این نوشتار، منظور ما در بررسی
امروزه هویت برند، سرمایهای است که برای سازمان و محصولات آن ارزشآفرینی میکند. به همین دلیل در دنیای هزار رنگ برندها، ایجاد زیرساختهای استراتژیک برای برند،
Mehr 13, 1400 AP — اما برند سازی به این موضوع ختم نمی شود بلکه در واقع فرآیند خلق ارزش برای مشتری می باشد و تمام چیزی هایی را که مشتری در خصوص هویت تجاری محصول
Bahman 28, 1398 AP — طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند یا نمانام، (به تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانهها با برند یا مزایا و فواید یک برند
Ordibehesht 4, 1400 AP — ویژگیها و مزایای محصول: در این نوع استراتژی، جایگاه یابی مربوط به برند یا محصول شما از طریق خصوصیات مشخص یا ارزشمند و مزیتی خاص در آن به
Bahman 16, 1398 AP — هویت برند یکی از اصلی ترین عناصر برندینگ است که به افراد کمک می کند تا به راحتی بتوانند محصولات و خدمات یاد شده را شناسایی کنند.
by R Nazari · 2017 · Cited by 2 — ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻛﻠﻴﺔ. ﻣﺪﻳﺮان، ﺑﺮﻧﺪ. و اﺳﺘﺮاﺗﮋي. اﺗّﺤﺎد. ﺑﺮ ﺟﺎﻳﮕﺎه اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ ﺑﺮﻧﺪ. ﻧﺸﺎن دﻫﻨﺪه ﺑﺮازش ﺑﺎﻻ ﻣﺎﻫﻴﺖ از اﻧﻮاع ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ اﺳﺖ.
بیانیه جایگاه برند در طی فرایند جایگاهیابی برند، بخشی از کار شما باید شامل پیدا کردن تمایز و مزیت رقابتی نسبت به برندهایی باشد که با شما در یک بازار هدف
Bahman 18, 1400 AP — نوع محصول; روش تولید محصول; تقسیم بندی بر اساس برند. هدف گیری بازار (Targeting) در مدل بازاریابی STP; جایگاه یابی (Positioning) در مدل