ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن 40 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن می باشد
گروت (2005) رفتار شهروندی مشتری به رفتارهای داوطلبانه که برای تولید موفقیت آمیز ضروری نیست، اشاره دارد. تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی مشتریان سابقه چندان طولانی ندارد. بتنکورت در سال 1997 اعمالی نظیر مشارکت در فعالیت های سازمان، وفاداری و تشریک مساعی را به عنوان مصادیق رفتار شهروندی مشتریان در نظر گرفت. در تحقیقات دیگر، تحمل و بردباری مشتریان در برابر نقص ها و کاستی هایی که در فرآیند ارائه خدمت وجود خواهد داشت، یکی دیگر از ابعاد رفتار شهروندی مشتریان به حساب آمد(بتنکورت و برون ، 1997).
گروت (2005) نیز به شرح سه بعد دیگر از رفتارهای شهروندی مشتری پرداخت که عبارتند از: 1) ارائه بازخورد به شرکت که با انجام این امر اطلاعات مناسبی برای شرکت فراهم می شود که کمک شایانی در بهبود فرآیند ارائه خدمت خواهد کرد. 2)کمک به مشتریان دیگر، نظیر کمک به آنها در پیدا کردن محصول یا خدمت دریافتی که این وجه به بعد نوع دوستی در رفتار شهروندی کارکنان بسیار شبیه است. 3 ) توصیه به دیگران ( دوستان و آشنایان) در استفاده از خدمات شرکت ( گروت ، 2005). باو و پروان (2008) به بسط این موضوع پرداختند و موارد دیگری را به عنوان مصادیق رفتار شهروندی مشتریان در نظر گرفتند، از جمله تبلیغ شفاهی، صدای نارضایتی مشتری و نظارت بر مشتریان دیگر. در این پژوهش با توجه به مطالعاتی که قبلا در این مورد صورت گرفته است با تلفیقی از نظرات 6 بعد را برای رفتار شهروندی مشتریان معرفی و تعریف می کنیم که عبارتند از: 1 ) توصیه ها 2 )کمک به مشتریان دیگر 3 )ارائه بازخورد 4 )تعامل و مشارکت مشتری 5 )رضایت مشتری 6 )جامعه پذیری مشتری
فهرست مطالب
تعریف نظری رفتار شهروندی مشتری
تعریف عملیاتی رفتار شهروندی مشتری
2-1. مقدمه 12
2-2. تاریخچه رفتار شهروندی مشتری 14
2-2-1. تعریف و ابعاد رفتارشهروندی مشتری 15
2-2-1-1.توصیه ها 17
2-2-1-2.کمک به مشتریان 20
2-2-1-2-1.پیشینه کمک به مشتریان دیگر در روان شناسی اجتماعی 20
2-2-1-2-2.رفتارامدادگرایانه اجتماعی( کمک به دیگران)دررفتار شهروندی سازمانی ورفتار شهروندی مشتری..
2-2-1-3.ارائه بازخورد 23
2-2-1-4.تعامل و مشارکت مشتری 24
2-2-1-5.رضایت مشتری 25
2-2-1-6.جامعه پذیری مشتری 26
2-5پیشینه تحقیق
2-5-1.تحقیقات داخلی
2-5-2.تحقیقات خارجی
منابع
سوالات احتمالی شما درباره ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن
چطور میتونم فایل ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﻣﺸﺘﺮی و ﺑﺮرﺳﯽ اﺑﻌﺎد آن و از ﻫﻤﻪ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﻣﺎﻫﯿﺖ و ﺗﺸﺮﯾﺢ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﻣﺸﺘﺮی. و ﺑﺮرﺳﯽ اﺑﻌﺎد آن اﻋﺘﻤﺎد ﺑﻪ ﻧﻔﺲ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺧﺮﯾﺪ و داﻧﻠﻮد. رﻓﺘﺎر
Shahrivar 13, 1400 AP — گروت (2005) رفتار شهروندی مشتری به رفتارهای داوطلبانه که برای تولید موفقیت آمیز ضروری نیست، اشاره دارد. تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی
گروت (2005) رفتار شهروندی مشتری به رفتارهای داوطلبانه که برای تولید موفقیت آمیز ضروری نیست، اشاره دارد. تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی مشتریان سابقه
گروت (2005) رفتار شهروندی مشتری به رفتارهای داوطلبانه که برای تولید موفقیت آمیز ضروری نیست، اشاره دارد. تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی مشتریان سابقه
Ordibehesht 2, 1401 AP — ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن هدف از این تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی مشتریان سابقه چندان طولانی ندارد.
Ordibehesht 23, 1401 AP — هدف از این پایان نامه ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن می باشد.
مقالات نشریه ای مرتبط: تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی درارزش ویژه برند مبتنی مشتری · بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند · بررسی تاثیر ابعاد
این تحقیق از نوع کاربردی، با ماهیت پیمایشی می باشد. همچنین از روش معادلات ساختاری و به وسیله نرم افزار پی ال اس برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شده است. نتایج
این مطالعات نشان می دهند که رضایت اعتماد و وفاداری مشتری از مهمترین ابعاد رفتار شهروندی مشتری می باشند که از جهت همکاری آنان با سازمانها اهمیت بسیار دارد. ابعاد
by هرندی · 2015 — این تحقیق از نوع کاربردی، با ماهیت پیمایشی میباشد. نتایج بهدست آمده، نشان میدهد که کلیه ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، تاثیر معنادار مثبتی بر تصویر
Ordibehesht 24, 1401 AP — 407206 |docx مدیریت+ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن. مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 72/06 کیلوبایت صفحه 40 فرمت docx قیمت
درپژوهش حاضر تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد آن بر تصویر برند از طریق نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در رستوران های زنجیره ای پدیده شاندیز مورد
by اسعدی · 2011 — از آن به بعد و در طول سه دهه اخیر، به طور مستمر رفتار شهروندی بیشتر مورد تأکید با توجه به تعامل فراوان و رو در رو با مشتری و همچنین ماهیت خدمات، این
درپژوهش حاضر تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد آن بر تصویر برند از طریق نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در رستوران های زنجیره ای پدیده شاندیز مورد
by موسوی · 2014 — ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﯽ. 63. ﻋﺪاﻟﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ، ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﮔﺮﯾﻨﺒﺮگ در ﺳﺎل. 1990. ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﻧﻈﺮﯾﻪ رﺷﺪ، ﺑﺮاي ﺗﻮﺻﯿﻒ و. ﺗﺸﺮﯾﺢ ﻧﻘﺶ
باتمان و ارگان (1983) برای اولین بار از اصطلاح رفتار شهروندی سازمانی ( یا OCB) استفاده کردند و آن را به عنوان رفتارهایی سودمند که در شرح شغل قید نشده است
by محمودی میمند · 2014 — در مقاله حاضر تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد آن بر ارزش برند از دیدگاه مشتری در قالب ارائه مدلی محقق ساخته و نوآورانه مورد بررسی قرار گرفته است.
by میرابی · 2010 — ﺑﺨﺶ ﻣﻔﻬﻮم رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ، و اﺑﻌـﺎد آن ﺑﺮرﺳـﻲ. ﻣﻲ. ﺷﻮد . ﻣﻔﻬﻮم رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي. : اُرﮔﺎن ﺑﺎ اﺳـﺘﻔﺎده از ﻧﻈﺮﻳـﻪ ﻫـﺎي ﭼـﺴﺘﺮ ﺑﺎرﻧـﺎرد.
رﻓﺘﺎر. ﺷﻬﺮوﻧﺪي. ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ. و ﺷﮑﻞ. ﮔﯿﺮي ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮي. ،. ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي. ﻣﻬﻢ. ﺗﺤﻘﯿﻖ. ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﻣﺪل. ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ و ﻓﺮﺿﯿﻪ. ﻫﺎي ﺗﺤﻘ. ﯿﻖ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدﯾﺪ . ﺑﺮاي اﻧﺪازه.
by عالم تبریز · 2018 — ماهیت،. توسعه. یا. و از نظر روش، اسنادی ـ. پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش بروز رفتارهای شهروندی سازمانی با ترک خدمت رابطه معکوس دارد.