مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه 58 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید
هوشمندي رقابتی نوعی تفکر است. "بــن گیلاد" یکی از تئوريپردازان هوشمندي مینویسد: "هوشمندي رقابتی، کلّ شناختیاست که یک شرکت از محیطی که در آن رقابت میکند در اختیار دارد و حاصل تجزیه و تحلیلذرات بیشمار از اطلاعاتی است که روزانه شرکت را بمباران میکند. در پرتوي این دانش استکه تصویر کاملی از وضعیت فعلی و آیندة صحنه رقابت پیشاروي مدیران نقش میبندد تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند(گیلد ، 1999) این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی می باشد . در ابتدا به مبانی نظری هوشمندی رقابتی می پردازد و در ادامه پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.
جاسوسی اقتصادي یک سوال و ابهام اخلاقی را در هوشمندي رقابتی به وجود آورده و این موضوع، خودیک ناکامی براي آن بوده و گاهی هم بـاعث غفلت از هوشمندي رقابتی میشود (این موضوع نباید اهمیت و اثرهوشمندي رقابتی بر موفقیت در تجارت را زیرسوال ببرد.) مهم اینکـــه اصول انجمن حرفهاي هوشمندي رقابتی بر اساس یک چارچوب اخلاقی سفت و سخت استخراج شدهاند. هدف هوشمندي رقابتی دزدیدن رازهاي تجاري رقبا یا سایر داراییهاي شخصی آنها نیست؛ بلکه ترجیحاً به شیوهاي سیستماتیک، علنی، (قانونی) اطلاعاتی را گرداوري میکند که وقتی مرتب شدند و مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند، درك بهتري از ساختار، فرهنگ، قوتها و ضعفهاي شرکتهاي رقبا به ما بدهند (CI Handbook).
سولومون و گری (2008)، هوشمندی کسب و کار؛ جین و بوتهیلر (2006)، نظام هوشمندی کسب و کار برای تصمیمگیری راهبردی در شرکتهای کوچک کننده تولید کننده ابزار آلات ماشینی؛ دیویس (2004)، استفاده از هوشمندی کسب و کار برای کسب مزیت رقابتی؛ اسمیت و کروسلند (2007)تبیین و طراحی ارزشهای هوشمندی کسب و کار؛ منگ و همکاران (2008)ایجاد تغییرات بنیادی در روند حق امتیازها برای هوشمندی رقابتی؛ پارکر و همکاران (2008)تاریخ روند آموزش کامپیوتر: ظهور هوشمندی کسب و کار؛ توتیت (2006)هوشمندی کسب و کار در اقتصاد دانش بنیان: این هوشمندی چه مزایای برای موسسات آفریقایی جنوبی فراهم میکند؟؛ کانگینا (2007)همافزایی بین هوشمندی رقابتی کسب و کار ، مدیریت دانش و الزامات فناوری در جهت طراحی مدلی راهبردی و موفق؛ کالوف (2008)هوشمندی کسب و کار به مثابه یک دیدگاه درون رشتهای و دانشگاهی.
فهرست مطالب
تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی
تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
2-3 هوشمندی رقابتی 31
2-3-1هوش تجاری (کسب وکار) 33
2-3-2 هوش سازمانی 34
2-3-3مفهوم هوشمندی رقابتی 35
2-3-4 اخلاق و هوشمندی رقابتی 36
2-3-5 استراتژی و هوشمندی رقابتی 36
2-3-6 وظایف و نقشهای هوشمندی رقابتی 36
2-3-7 فرایند هوشمندی رقابتی 37
2-3-8 هوشمندی رقابتی در عمل 40
2-3-9 خواص پنچگانه هوشمندی رقابتی 41
2-3-10 تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی 43
2-3-11 ارزیابی هوشمندی رقابتی 4
2-4 وفاداری 45
2-4-1 رويكردهاي رفتاري،نگرشي، وابستگي و تركيبي 48
2-4-2 عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری 55
2-5 پیشینه تحقیق
2-5-1 پیشینه داخلی
2-5-2 پیشینه خارجی
2-6 مدل مفهومي تحقيق
منابع
منابع داخلی
منابع خارجی
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی 58 صفحه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. توجه : در صورت مشاهده بهم
هوشمندي رقابتی نوعی تفکر است. “بــن گیلاد” یکی از تئوريپردازان هوشمندي مینویسد: “هوشمندي رقابتی، کلّ شناختیاست که یک شرکت از محیطی که در آن رقابت میکند در
- هوشمندی رقابتی نوعی تفکر است. بــن گیلاد یکی از تئوری پردازان هوشمندی می نویسد: هوشمندی رقابتی، کلّ شناختیاست که یک شرکت از محیطی که در آن رقابت می کند در
هوشمندي رقابتي مفهوم جديدي نيست. شرکتها هميشه سعي داشته اند بدانند که رقباي آنها چه مي کنند. اين مفهوم از دهه 1980 جاي خود را در محافل آکادميک باز کرد. برخي از
پورتر در ايجاد انجمن متخصصان هوشمندسازي رقابتيسال 1986 پيشگام بوده و نخستين شماره مجله هوشمندي رقابتي را در سال 1990 منتشر ساخته است(پیروت و دیگران،2002،58-747 )
سال 1986 پیشگام بوده و نخستین شماره مجله هوشمندی رقابتی را در سال 1990 منتشر ساخته است(پیروت و دیگران،2002،58-747 )
پورتر در ایجاد انجمن متخصصان هوشمندسازی رقابتیسال 1986 پیشگام بوده و نخستین شماره مجله هوشمندی رقابتی را در سال 1990 منتشر ساخته است(پیروت و دیگران،2002،58-747 )
مبانی و پیشینه نظری هوش رقابتی فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا مجله هوشمندی رقابتی را در سال 1990 منتشر ساخته است(پیروت و دیگران،2002،58-747 ).
قسمتی از این مقاله: هوشمندی رقابتی مفهوم جدیدی نیست. شرکتها همیشه سعی داشته اند بدانند که رقبای آنها چه می کنند. این مفهوم از دهه 1980 جای خود را در محافل
دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری استراتژی رقابتی: استراتژی سازمان عبارت است از ابزارهایی که شرکت می تواند بدان وسیله به هدف های بلندمدت خود دست یابد.
زمستان 1387 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 171 تا 198 ). کلیدواژه ها: مزیت رقابتی مدیریت استراتژیک هوشمندی رقابتی پایدار هوشمندی
by نظرپوری · 2022 — نتایج پژوهش نشاندهندۀ آن است که مؤلفههای داشبورد بازاریابی، حافظۀ بازاریابی و هوشمندی رقابتی هرکدام بهتفکیک اثر مثبت و معناداری بر رقابتپذیری سازمانی
کد فایل: 5534 · قیمت: 15,000 تومان · فرمت فایل دانلودی: .zip · حجم فایل: 405 کیلوبایت · تعداد مشاهده: 2422 بازدید · فرمت فایل اصلی: DOCX · تعداد صفحات: 58 صفحه
by MA Siahsarani Kojouri · 2017 — صفحه 21-44. مفهوم پردازی و اولویت بندی مولفه واژگان کلیدي: شرکت های دانش بنیان، هوشمندی رقابتی، نوآوری 2-مبانی نظری و پیشینه پژوهش. هوﺷمندی رقابتی 24 pages
انتقال به صفحه طراحی مدل هوشمندی رقابتی مبتنی بر هوشمندی ساختاری - سازمانی با توجه به مبانی نظری مدیریت استراتژیک، سه مجموعه دیدگاه در رابطه با
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی در 80 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش هوش يکي از مهمترين عوامل موفقيت شرکتها در شرايط رقابتي و عصر اطلاعات است.
در این مقاله، به ادبیات نظری مربوط به هوش هیجانی، مراحل آموزش هوش هيجاني، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی می پردازیم. در ادامه، به پژوهش های داخلی و خارجی در