طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها 63 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها می باشد
این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها می باشد. گرچه زبانآموزان راهبردهای متنوعی را به کار میبرند، اما فهرست معینی از راهبردهای یادگیری وجود ندارد و بسته به نوع و حیطه کار پژوهش فهرستی ارائه میشود. انتخاب «بهترین» راهبرد همیشه کار آسانی نیست و به عقیده ماکارو (2008)، یکی از دشواریهای جدی در مطالعه راهبردهای یادگیری فقدان شفافیت هم در تعریف و هم در طبقهبندی راهبردهاست. زبانآموزان میتوانند از صدها راهبرد استفاده کنند. اومالی و همکاران (1985؛ به نقل از فلاوردیو و میلر، 2005).
در پژوهشی درباره گروهی از زبانآموزان دبیرستانی زبان انگلیسی گزارش کردند که زبانآموزان حدود 638 راهبرد متفاوت را به کار میبرند. البته اومالی و شاموت (1990) این دامنه وسیع را در سه حوزه اصلی کاربردی خلاصه کردند: فراشناختی، شناختی، اجتماعی ـ عاطفی. راهبردهای فراشناختی آنهایی هستند که زبانآموزان از آنها برای سازماندهی، نظارت بر یادگیری و ارزیابی خود استفاه میکنند. راهبردهای شناختی فرآیندهایی هستند که زبانآموزان برای یادگیری از آنها استفاده میکنند. راهبردهای اجتماعی ـ عاطفی شیوههایی هستند که زبانآموزان به مدد آنها از دیگران کمک میگیرد تا یادگیری خود را تقویت کنند و برای ادامه یادگیری به خود دل و جرئت دهند. آکسفورد (1990) یکی از پژوهشگران و نویسندگان شاخص در زمینه راهبردهای زبانآموزی است. فهرستی که او ارائه میدهد، SILL ابزار پذیرفته شدهای برای پژوهش در زمینهشیوههای یادگیری است. راهبردهای آکسفورد از یک پرسشنامه شش بخشی شامل 50 عبارت تشکیل شده است که زبانآموزان در مقیاس (5-1) از "هرگز در مورد من صدق نمیکند" تا "همیشه در مورد من صدق میکند" به آن پاسخ میدهند.
فهرست مطالب
-1-10 مفاهیم و اصطلاحات تخصصی 6
راهبردهای زبان آموزی 7
-مقدمه 7
-2-2-2تعاریف راهبردهای زبانآموزی 8
-2-2-3راهبردهای زبانآموزی از دیدگاه شناختی 10
-2-2-4شیوههای یادگیری و راهبردهای زبانآموزی 13
-2-2-5 طبقهبندی راهبردهای زبانآموزی 14
-2-2-6 عوامل تأثیرگذار به کارگیری راهبردها 16
-2-2-6راهبردهای شنیداری 18
-2-2-7 راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی 24
-2-2-8 روشهای سنجش راهبردهای شنیداری 27
-2-2-8-1 راهکارهای مبتنی بر گذشته (پرسشنامهها، مصاحبهها) 28
-2-2-8-2 مشاهده 29
-2-2-8-3 شیوه بلند فکر کردن 30
-2-2-8-4 شیوه روزنگاری 31
-2-2-8-5 فناوری رایانهای 32
-2-2-9 جمعبندی مطالب بخش راهبردهای زبانآموزی 32
-2-3پیشینه 34
-2-3-1 مقدمه 34
-2-3-2 رابطه بین درک شنیداری و راهبردهای شنیداری 34
-2-3-2 به کارگیری راهبردهای شنیداری، تفاوتها و رفتارها 40
-2-3-3 راهبردهای شنیداری و دانش پیشین 43
-2-3-4 آموزش راهبردهای شنیداری و درک شنیداری 50
-2-3-5 تعامل راهبردها در درک شنیداری 55
کتابنامه 59
سوالات احتمالی شما درباره طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها
چطور میتونم فایل طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
البته اومالی و شاموت (1990) این دامنه وسیع را در سه حوزه اصلی کاربردی خلاصه کردند: فراشناختی، شناختی، اجتماعی ـ عاطفی. راهبردهای فراشناختی آنهایی هستند که
Ordibehesht 22, 1401 AP — این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل تاثیرگذار بر آنها می باشد.
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهره وري منابع انساني شركت توزيع نيروي برق مازندران با استفاده از تكنيك AHP شناسایی موانع تحقق نظام یادگیری الكترونیكی
by کافی پور · 2020 — مقدمه: اهمال کاری به هر نوع تاخیر و تعلل داوطلبانه در انجام امری علیرغم اطلاع از پیامدهای منفی آن اطلاق میشود. عوامل متعددی بر اهمال کاری فراگیران در
به آن بخش از کردارهای آموزشی که از سوی رسانهها و بدون حضور و تعامل آموزگار تدریس موثر حاصل ترکیبی از عوامل مختلف است، از جمله پیشینه ی معلم و روش های
پس از آن باید آنچه میخواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامهٔ راهبردی سازمان
by عزیزی · 2019 — نتایج: نتایج پژوهش حاکی از آن بود که خلاقیت در تدریس معلمان روستایی را میتوان متأثر از سه دسته از عوامل مشتمل بر عوامل فردی( تجربه و تحصیلات، علاقه و
این مقاله بر آن است تا به مفهوم اخلاق حرفهای و اهمیت و ابعاد گوناگون آن و به عوامل پایهای اخلاق حرفهای، چگونگی اشاعه و ترویج آن در جهت توسعه سازمانی
در این مقاله ابتدا به تشریح مفهوم تجارت الکترونیک پرداخته شده است و به ذکر نکات مهم برای به کارگیری آن در سازمان ها اشاره شده است. در ادامه به بیان زیرساخت
by تهوری · 2022 — سبک های یادگیری، مهارت خواندن، پیشرفت تحصیلی، فارسی آموزان غیرفارسی زبان. کـه ﻳادگیــری متغیــری بسیــار پیـﭽیـده است، شناسـایی عوامـل موثر بر آن.
by E Ghaderidust · 2010 · Cited by 3 — برای آموزش زبان به دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی، بر چهار مهارت زبانیِ دو حوزة زبان و ادبیات در سه حیطۀ شناختي، مهارتي و عاطفي طبقه بندي شده است و.
سپس، مراجع و منابع این متغیرها شناسایی و طبقه بندی شد. واکاویهای این پژوهش نشان می دهد سه گروه اصلی از متغیرهای را می توان بر اساس منابع تولید آنها تشخیص داد و
اﻳﻦ رو، در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ در داﻧـﺸﮕﺎه رﻳﺰي و ﻧﻈﺎرت راﻫﺒﺮدي رﺋﻴﺲ ﺷﻮﻧﺪ و درﺟﻪ ﺗﺄﺛﻴﺮﮔﺬاري ﻫﺮ ﻳﻚ از آﻧﻬﺎ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدد.
by صدیقیفر · 2017 — آموزان بی آن هم در کالس درس و هم در خارج از آن از مهارت ایرانی به بررسی راهبردهای مورد استفاده. ی. زبان. آموزان. و عوامل. مؤثر. بر. آن.
Tir 28, 1397 AP — برای پاسخ دادن به این سؤالات بررسی عواملی که تصور میشود موقعیت یکی از پژوهشگران و نویسندگان شاخص در زمینه راهبردهای زبانآموزی است.