ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری 61 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری می باشد.
این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری می باشد. برای سنجش به کارگیری راهبردها دو روش عمده وجود دارد که هر کدام محاسن و معایب خود را دارد: پرسش از زبانآموزان درباره راهبردهایی که به کار بردهاند و مشاهده زبانآموزان برای دستیابی به شیوه تعامل آنها با زبان (ماکارو، 2001). حتی در راهکار مشاهده، پژوهشگران معمولاً از گزارشهای فردی مبتنی بر گذشته به عنوان مکمل استفاده میکنند. پرسش از فرد زبانآموز این فرصت را در اختیار آنها میگذارد که فارغ از فشار پژوهشگر یا معلم افکار خود را بیان کنند. از نظر زمانبری نیز پرسش (در قالب مصاحبه یا پرسشنامه) نسبت به مشاهده نیاز به صرف زمان بسیار کمتری دارد. اما ممکن است زبانآموزان در بیان دقیق و درست فرآیندهای ذهنی خود با دشواری روبه رو شوند یا در این دام بیفتند که به گونهای پاسخ دهند که پژوهشگر انتظار دارد یا خوشایند اوست (شاموت، 2005).
سنجش راهبردهای شنیداری زبان دوم نسبت به سنجش راهبردهای خواندن و نوشتن چالش بیشتری را برمیانگیزد، زیرا در مهارتهای خواندن و نوشتن زبانآموزان فرصت بیشتری برای اندیشه کردن درباره فرآیندهای ذهنی خود و بیان آن دارند. حین فعالیت شنیداری برای کسب اطلاعات درباره چند و چون به کارگیری راهبردها، زبانآموزان یا باید در جریان گفتمان شنیداری وقفه ایجاد کنند و بگویند در آن لحظه بخصوص چه فرآیندی را به کار گرفتهاند و یا باید برای گزارش به کارگیری راهبردها به حافظه خود تکیه کنند که فرآیندی مبتنی بر گذشته است. هر دو روش مسئله ساز است. در روش اول در روند درک زبانآموزان از متن خلل ایجاد میشود و درباره این که چه راهبردهایی را به کار بردهاند یا در روند به کار بردن هستند، دچار اشتباه میشوند. روش دوم باعث میشود فرآیندهایی را که به کار بردهاند فراموش کنند یا آنها را وارونه بیان کنند (کوهن و اسکات، 1996؛ به نقل از کلمنت، 2007). بنابراین، پژوهشگر در انتخاب روش پژوهش باید بسیار دقت کند، زیرا راهبردهای زبانآموزی فرآیندهایی ذهنی و درونی هستند.
شیوه بلند فکر کردن شیوهای است برای تحلیل فرآیند واقعی تفکر زبانآموز حین فعالیت یادگیری. زبانآموز تشویق میشود در خلال فعالیت یا بلافاصله بعد از کامل کردن آن، افکار خود یا راهبردهایی را که برای انجام دادن فعالیت به کار برده است به پژوهشگر گزارش کند (شاموت، 2005). بنابراین توجه دانشجویان بر آن چه حین فعالیت رخ داده است، متمرکز میشود تا بر برونداد فعالیت. استفاده از شیوه بلند فکر کردن راهبردی فراشناختی است که به زبانآموزن کمک میکند از آن چه در خلال پردازش اتفاق میافتد و این که چه راهبردهایی موجب تقویت توجه و نگرش آنها به شنیدن میشود به آگاهی دست یابند (اندرسن و وندرگریفت، 1996). با استفاده از این شیوه، پژوهشگر درباره نحوه عملکرد ذهن زبانآموز در خلال فعالیتهای شنیداری به شناخت دست پیدا میکند. زبان آموز نیز از سودمندی برخی راهبردها برای انواع فعالیتهای شنیداری باخبر میشود (بیکن، 1992a).
فهرست مطالب
-1-10 مفاهیم و اصطلاحات تخصصی 6
راهبردهای زبان آموزی 7
-مقدمه 7
-2-2-2تعاریف راهبردهای زبانآموزی 8
-2-2-3راهبردهای زبانآموزی از دیدگاه شناختی 10
-2-2-4شیوههای یادگیری و راهبردهای زبانآموزی 13
-2-2-5 طبقهبندی راهبردهای زبانآموزی 14
-2-2-6 عوامل تأثیرگذار به کارگیری راهبردها 16
-2-2-6راهبردهای شنیداری 18
-2-2-7 راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی 24
-2-2-8 روشهای سنجش راهبردهای شنیداری 27
-2-2-8-1 راهکارهای مبتنی بر گذشته (پرسشنامهها، مصاحبهها) 28
-2-2-8-2 مشاهده 29
-2-2-8-3 شیوه بلند فکر کردن 30
-2-2-8-4 شیوه روزنگاری 31
-2-2-8-5 فناوری رایانهای 32
-2-2-9 جمعبندی مطالب بخش راهبردهای زبانآموزی 32
-2-3پیشینه 34
-2-3-1 مقدمه 34
-2-3-2 رابطه بین درک شنیداری و راهبردهای شنیداری 34
-2-3-2 به کارگیری راهبردهای شنیداری، تفاوتها و رفتارها 40
-2-3-3 راهبردهای شنیداری و دانش پیشین 43
-2-3-4 آموزش راهبردهای شنیداری و درک شنیداری 50
-2-3-5 تعامل راهبردها در درک شنیداری 55
کتابنامه 59
سوالات احتمالی شما درباره ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری
چطور میتونم فایل ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
سنجش راهبردهای شنیداری زبان دوم نسبت به سنجش راهبردهای خواندن و نوشتن چالش بیشتری را برمیانگیزد، زیرا در مهارتهای خواندن و نوشتن زبانآموزان فرصت بیشتری
حین فعالیت شنیداری برای کسب اطلاعات درباره چند و چون به کارگیری راهبردها، زبانآموزان یا باید در جریان گفتمان شنیداری وقفه ایجاد کنند و بگویند در آن لحظه بخصوص
راهبردهای زبان آموزی طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی راهبردهای زبان آموزی از دیدگاه شناختی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری پایان نامه راهبردهای زبان آموزی
Ordibehesht 22, 1401 AP — محصولات مشابه فایل مورد نظر شما: ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری · پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه راهبردهای
دانشجویان در درک شنیدار ارائه شد. هاردان. 2101. (، به بررسی راهبردهای یادگیری زبان در میان زبان. آموزان زبان انگلیسی و نقش این. راهبردها در اتقاء فر.
ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری. فرمت: docx. دسته: تاریخ و ادبیات. طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی, روشهای سنجش راهبردهای
Khordad 7, 1401 AP — این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری می باشد.
Mehr 23, 1391 AP — ﯾﺎدﮔﯿﺮي زﺑﺎن ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ و ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ آﻣﻮزان راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﯾﺎدﮔﯿﺮي زﺑﺎن ﻓﺎرﺳﯽ را ﮔﺎﻫﯽ زﺑﺎن، و ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻧﯿﺰ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل روﺷﯽ ﺑﻮده.
هدف اصلی ارزشیابی تشخیصی پیش بینی نقاط ضعف و قوت آزمون دهندگان و ارائه بازخورد مناسب به آنهاست. در این راستا، تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان تاثیر گذاری
ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری کلمات کلیدی : راهبردهای زبان آموزی طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی راهبردهای زبان آموزی از
ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری کلمات کلیدی : راهبردهای زبان آموزی طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی راهبردهای زبان آموزی از
ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری رفتن به سايت اصلي این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع ماهیت راهبردهای زبان
ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری دانلود این پایان نامه در مورد راهبردهای زبان آموزی و با موضوع ماهیت راهبردهای زبان آموزی و
Ordibehesht 2, 1401 AP — 15,اقتصاد+بررسی و تحلیل علل و ماهیت تورم و عوامل موثر بر نقدینگی و راهكارهای 63,تاریخ و ادبیات+طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی و عوامل
ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری کلمات کلیدی : راهبردهای زبان آموزی طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی راهبردهای زبان آموزی از
در دانش آموزان به حساب می آید، هدف پژوهش حاضر مطالعه ی نگرش معلمان به روش های کارآفرینی، یادگیری کارآفرینی، کارآفرینی در دوره ی ابتدایی، راهبرد یاددهی