مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن

مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن 102 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان


53 هزار تومان 41 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن می باشد

این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن می باشد. ذی نفعان سازمان که شامل؛ مشتریان و ارباب رجوعان، کارکنان، سرمایه گذاری، جامعه ی محلی، گروه های فعال، ارباب جراید و ... می باشند. به میزان زیادی گسترش یافته اند. آنان توجه دقیق و موشکافانه ای نسبت به رفتارهای اخلاقی سازمان معطوف داشته اند این رفتارها شامل اقدامات مدیریتی نسبت به افراد داخل و خارج سازمان، رفتار کارکنان با مشتریان و ارباب رجوعان، میزان تعهد سازمان نسبت  به گروه هایی مختلف کاری و ... می باشند. مضافاً بر این برخی سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که منافع کسب و کار در توسعه ی برنامه های جامع اخلاق می باشد. سنگ زیربنای برنامه های اخلاق را مجموعه ای از ارزشهای سازمان تشکیل می دهد. سازو کار کلیدی برای فصیح سازی این ارزش ها، منشور اخلاقی می باشد.

 

 


در جستجوی تدوین منشور اخلاقی در ابتدا لازم است این منشور تعریف شود: «منشور اخلاقی دستورالعملی رسمی است که در آن ارزش ها و قوانین اخلاقی اساسی مورد انتظار از افراد سازمان بیان می شود.منشور اخلاقی می تواند ما را با اصول اخلاقی کسب و کار آشنا سازد منشور اخلاقی ابزاری اساسی در راستای ارتقای خوشنامی سازمان، توسعه ی فرهنگی، یکپارچه سازی سازمان، ممانعت از اقامه دعوی علیه سازمان و جریمه های متعاقب آن و کمک به ثبات در بازارهای متغیر و دور از کنترل می باشد. همچنین منشور اخلاقی موجب کمک در سازگاری سازمان با محیط جهانی می شود، زیرا آن نقاط مرجع ثابت و شخصی را برای کارکنان فراهم می کند. منشور اخلاقی به عنوان دستورالعمل های تصمیم سازی می باشند و آنها می توانند اطلاعات مورد نیاز را جهت هم راستایی اقدامات کارکنان از لحاظ اخلاقی بودن در اختیارشان قرار دهند.

 

 

 

 


همان طور که بیان شده، منشور اخلاقی ریشه در ارزش های قوی سازمان دارد به طور مثال اگر سازمانی یکی از ارزش های حاکم، احترام به مشتریان، و ارباب رجوعان است؛ بنابراین در تنظیم منشور اخلاقی باید به این امر توجه داشت و آن را در منشور اخلاقی سازمان لحاظ نمود.منشور اخلاقی به عنوان مجموعه ای از اصول واقعی درباره چگونه رفتار کردن سازمان ها و اقداماتشان می باشد. فلسفه ی زیادی وجود دارد که نشان می دهد منشور اخلاقی در بالندگی، خوشنامیف عاید سازی منافع برایسازمان مؤثر می باشد. منشور اخلاقی در یک طیف قرار می گیرد که یک سوی آن می تواند زیرپایه ی اطاعت و پذیرش و سوی دیگر طیف بر پایه ی ارزش های سازمان است. معمولاً سازمان ها در تنظیم منشور اخلاقی بین این دو طیف قرار می گیرند. 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری اخلاق حرفه ای
تعریف نظری هوش معنوی
2-1 - مقدمه
2-2 – تعریف اخلاق
2-3 –قدمت اخلاق
2-4 – علم اخلاق
2-5- فلسفه اخلاق
2-6- چرا اخلاق؟
2-7- اخلاق نردبان یا سرسره
2-8- ماهیت شخصی اخلاق
2-9- انواع فرهنگ های اخلاقی
2-10- سه گام در نهادینه سازی اخلاق
2-11- الکوی نهادینه سازی اخلاق
2-12- جایگاه راهبردی اخلاق
2-13- مدیریت اخلاق در سازمان
2-14- فواید مدیریت اخلاق در سازمان
2-15- تدابیرساختاری در مدیریت اخلاق
2-16- کارکرد های مدیریت اخلاق
2-17- تحلیل مفهوم اخلاق سازمان
2-18- سازمان های اخلاقی سازمان های پیش بینی پذیر
2-19- نقش قوانین اخلاقی در اخلاق سازمانی
2-20- تداخل اخلاق شخصی،شغلی و سازمانی
2-21- سطوح سیستم اخلاقی
2-21-1- سطح اجتماعی
2-21-2- سطح قانونی
2-21-3- سطح سازمانی
2-21-4- سطح فردی
2-22- سه مدل رایج اخلاق
2-22-1- مدل منفعت طلبی
2-22-2- مدل حقوقی
2-22-3- مدل عدالت 
2-22 -3-1- اصل عدالت توزیعی
2-22-3-2- اصل جوانمردی
2-22-3-3-اصل تکلیف طبیعی یا فطری
2-23- سه مدل دیگر در عرصه اخلاق سازمانی
2-23-1- آغازگرایی
2- 23-2- فرد گرایی
2-23-3- فصیلت گرایی
2-24- از تئوری تا عمل
2-25- تحویلی نگری پرآسیب ترین آثار در اخلاق سازمان
2-25-1- ابعاد تحویلی نگری
2-26- اصول اخلاقی در سازمان
2-27- شیوه تدوین اصول اخلاق سازمانی
2- 28- اخلاق حرفه ای
2-29- اصول اخلاق حرفه ای
2-30- اهمیت اخلاق حرفه ای
2-31- ارزش های اصول اخلاق حرفه ای
2-32- توسعه و ترویج اخلاق حرفه ای
2-32-1- استقرار سیستم های کنترل اخلاق حرفه ای
2-32-2- توسعه منشور اخلاق حرفه ای
2-33- اضلاع هشت گانه اخلاق حرفه ای
پیشینه تحقیقات
منابع


سوالات احتمالی شما درباره مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن


چطور میتونم فایل مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن. کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی

by جعفری راد · 2019 — در ادامه، با اشاره به عوامل پایه‌ای اخلاق حرفه‌ای، چگونگی اشاعه و ترویج آن در جهت توسعه سازمانی بیان می‌شود. در سازمان تأمین اجتماعی که سازمانی عمومی است و 

7) بررسي و تاييد شد. نتايج نشان داد که عوامل فرهنگي، پايه اي، ارزشي، سازماني و مديريتي در توسعه اخلاق حرفه اي موثر است و عوامل مديريتي بر اساس تعيين ضريب مسير ( 

همچنین درموردضرورت وجود اخلاق حرفه ای درسازمان ها بحث می کند و درادامه به اثر بخشی سازمانی و مدل های ان می پردازد. در پایان به این نتیجه رسیده است که ترویج 

Ordibehesht 23, 1401 AP — این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان مدل های اخلاق حرفه ای و سازمانی و توسعه و ترویج آن می باشد.

هر قدر اخلاق حرفه ای در سازمان ها از سوی مدیران و کارکنان مورد توجه قرار . توسعه نیروی انسانی، یادگیری سازمانی و راهبردهی توسعه و بالندگی قابلیت های 

ﻫﺎي ﻻزم در ﺧﺼﻮص ﺗﺮوﯾﺞ اﺧﻼق ﺣﺮﻓﻪ اي در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت اﻣﺮوزه ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژﯾﮏ ﺟﻮاﻣﻊ ﺻﻨﻌﺘﯽ ، و ﭘﯿﭽﯿﺪه ﺗﺮ ﺷﺪن رواﺑﻂ اﻧﺴـﺎن ﻋﮑﺲ ﺣﺮﻓﻪ ﺷﺎﯾﺪ.

وجود راهکارها، مدل ها و روش هایی برای افزایش توان مدیران سازمان ها و ادارات در حل این مساله سازمانی، اهمیت و ضرورت تدوین این مقاله را دو چندان می کند. روش تحقیق 

by قاسم زاده · 2016 — قاسم زاده ابوالفضل، ملکی شیوا، شریفی لیلی. اثر میانجی اخلاق حرفه‌ای در رابطه‌ی بین سرمایه فکری، یادگیری سازمانی و تسهیم دانش. مجله توسعه آموزش در علوم پزشكي 

در 1885 ، دانشگاه ییل و انجمن ارزشهای آموزش عالی، مبتكر فعالیت های دانشگاه محور شدند که کانون توجه آن ، ترویج اخلاق پژوهی بود. موضوع دیگری که به اهمیت اخلاق 

by حیدری · 2019 — هدف از پژوهش حاضر شناسایی موانع توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران سازمان‌های ورزشی ترویج بی‌اخلاقی، بی‌اخلاقی در تعاملات سازمانی، بی‌اهمیتی به اخلاق‌مداری و 

واژه ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪ. ي. اﺧﻼق، اﺧﻼق ﺣﺮﻓﻪ اي، اﺧﻼق ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ، ﺗﺌﻮري ﻫﺎي اﺧﻼق، داﯾﺮه اﺧﻼق. ﻣﻘﺪﻣﻪ. ﺑﺎ ﺗﺤﻮﻻت ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژﯾﮑﯽ و ﺑﺨﺼﻮص ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻗﺘﺼﺎدي و اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐـﻪ ﺟﺎﯾﮕـﺎﻫﯽ ﺧـﺎص 

سازمان به عنوان شخصيت حقوقي در حيات سازماني خود با مسائل اخلاقي فراواني مواجه است. دغدغه‏هاي اخلاقي در زندگي شغلي غالبا در مقام تصميم‏گيري بروز مي‏کند و فرد خود 

بسترها و عوامل زمینهساز برای رشد و توسعه اخلاق حرفهای در سازمانها کدامند؟ مدلهای تصمیمگیری اخلاقی که توسط صاحب‌نظران در حوزه اخلاق، جایگاه اخلاق و اخلاق 

ويژگي‌هاي اخلاق حرفه‌اي در مفهوم امروزي آن عبارتند از: يك فرد است در برابر رفتار حرفه‌اي و شغلي خود به مثابه صاحب يك حرفه ، شغل يا پست سازماني.

ﺗﺤﻠﯿﻞ راﺑﻄﻪ وﺟﺪان ﮐﺎري. ﺌﺑﺮ ﻣﺴ. ﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ. : ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ. اﺧﻼق ﺣﺮﻓﻪ. اي وﺟــﺪان. ﮐــﺎري. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎي. ﺗﻮﺳﻌﻪ. ﭘﺎﯾﺪار. ﮐﺸﻮر ﺑﯿﻤـﻪ.

by M Haghighat Shahrestani · 2021 — ﺷﻜﺎﻓﻬﺎ و ﻧﻴﺰ اﻗﺒﺎل ﺑﻪ ﺟﻬﺖ ﮔﻴﺮي اﺧﻼﻗﻲ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ، ﻓﺮﺻﺘﻲ ﺑﺮاي ﺗﻮﻟﻴﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﻟﻬﺎي ﺗﻌﺎﻟﻲ اﺧﻼق در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻓﺮاﻫﻢ آورده اﺳﺖ. ﻃﺮاﺣﻲ ﻣﺪل. ﺗﻌﺎﻟﻲ. اﺧﻼق ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ، 

Bahman 9, 1398 AP — ﭼﻜﻴﺪه. در ﺳﺎل. ﻫﺎي اﺧﻴﺮ ﺗﻤﺮﻛﺰ ﺑﺮ اﺧﻼق و رﻓﺘﺎر ﺣﺮﻓﻪ. اي از ﺳﻮي ﺳـﺎزﻣﺎن. ﻫـﺎ ﺑـﻪ ﻋﻨـﻮان ﻳـﻚ. ﺿﺮورت در. ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷـﺪه اﺳـﺖ.

برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش در سطح آمار توصیفی و سطح آمار استنباطی از نرم افزارهای spss ، lisrel و همچنین از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است . در