الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان 102 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن می باشد.
این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن می باشد.یکی از مهمترین مسائل پیش روی مدیریت اخلاق، یافتن الگوی نهادینه سازی اخلاق درسازمان است. مراد از الگو در اینجا اسوه ی اخلاق نیست. بدون تردید اخلاق از طریق آموزش های مستقیم مانند نصایح و مواعظ نهادینه نمی شود این امور نقش ثانوی دارند. تحقق عملی و فراگیر اخلاق در سازمان محتاج الگویی اثربخش است.
در این میان چهار الگو وجود دارد. الگوی ازبالا به پایین بر نقش اقتدار مدیران در ترویج اخلاق تأکید می کند و الگوی از پایین به بالا به اهمیت ترویج اخلاق در لایه های زیرین سازمان و انتشار آن در لایه های زیرین توجه می کند. عده ای به جمع این دو از طریق موازی عمل کردن پیوسته اند. ، الگوی تعاملی، الگوی اثربخشی در ترویج اخلاق درسازمان است. در الگوی تعاملی، با تأکید بر آموزش و مشاوره ی مدیران به تعامل اخلاقی در فرهنگ سازمانی تأکید می شود. در این الگو بر نقش اسوه ی مدیران عالی و نقش ترویجی سایر سطوح مدیران و کارکنان به طور همزمان و در تعامل لایه های زیرین و زبرین تأکید می شود.(قراملکی،1388،ص132)
تصور ناقص و نارسا از اخلاق حرفه ای، جایگاه آن را در سازمان تخریب می کند به عنوان مثال، اگر بپنداریم که بانک اخلاقی چیزی جز اخلاقی بودن تحویلداران و سایر کارکنان بانک نیست البته سرنوشت اخلاق حرفه ای را به مدیریت آموزش سازمان خواهیم سپرد و در میان مشغله های مهم مدیر عامل فرصتی را برای نظارت مستمر بر اخلاقیات سازمان ایجاد نخواهیم کرد. اما اگر ازاخلاق حرفه ای تصور کاملی داشته باشیم و اخلاقی بودن سازمان را با همه ارکان و شئون آن مورد تأکید قرار دهیم، جایگاه والایی را در سازمان برای اخلاقیات آن تعیین خواهیم کرد.
امروزه در این امر تردیدی نیست که اخلاقیات سازمان بر دوش مدیران استراتژیست سازمان است «یکی از دلایل بالا بودن حقوق استراتژیست ها، این است که باید خطرات معنوی شرکت را بر عهده بگیرند. استراتژیست ها مسئولیت تدوین، توزیع و اعمال کدهای اخلاقی سازمان را بر عهده دارند». بیانیه های اخلاقی سازمان (متضمن دانش اخلاق حرفه ای) در بالاترین نهاد مدیریتی به تصویب می رسند و زیر نظر مستقیم مدیر عامل و با اشراف هیأت مدیره اجرا می شوند. در بسیاری از سازمانها شورا یا کمیته راهبردی اخلاق حرفه ای با عضویت مدیران استراتژیست سازمان به این دو مهم می پردازد. سازمان هایی که در اخلاق پیشگامند، برای تحقق اخلاقیات سازمان، مدیریت اخلاق را به عنوان بخش راهبردی در سازمان تعریف کرده اند.
فهرست مطالب
تعریف نظری اخلاق حرفه ای
تعریف نظری هوش معنوی
2-1 - مقدمه
2-2 – تعریف اخلاق
2-3 –قدمت اخلاق
2-4 – علم اخلاق
2-5- فلسفه اخلاق
2-6- چرا اخلاق؟
2-7- اخلاق نردبان یا سرسره
2-8- ماهیت شخصی اخلاق
2-9- انواع فرهنگ های اخلاقی
2-10- سه گام در نهادینه سازی اخلاق
2-11- الکوی نهادینه سازی اخلاق
2-12- جایگاه راهبردی اخلاق
2-13- مدیریت اخلاق در سازمان
2-14- فواید مدیریت اخلاق در سازمان
2-15- تدابیرساختاری در مدیریت اخلاق
2-16- کارکرد های مدیریت اخلاق
2-17- تحلیل مفهوم اخلاق سازمان
2-18- سازمان های اخلاقی سازمان های پیش بینی پذیر
2-19- نقش قوانین اخلاقی در اخلاق سازمانی
2-20- تداخل اخلاق شخصی،شغلی و سازمانی
2-21- سطوح سیستم اخلاقی
2-21-1- سطح اجتماعی
2-21-2- سطح قانونی
2-21-3- سطح سازمانی
2-21-4- سطح فردی
2-22- سه مدل رایج اخلاق
2-22-1- مدل منفعت طلبی
2-22-2- مدل حقوقی
2-22-3- مدل عدالت
2-22 -3-1- اصل عدالت توزیعی
2-22-3-2- اصل جوانمردی
2-22-3-3-اصل تکلیف طبیعی یا فطری
2-23- سه مدل دیگر در عرصه اخلاق سازمانی
2-23-1- آغازگرایی
2- 23-2- فرد گرایی
2-23-3- فصیلت گرایی
2-24- از تئوری تا عمل
2-25- تحویلی نگری پرآسیب ترین آثار در اخلاق سازمان
2-25-1- ابعاد تحویلی نگری
2-26- اصول اخلاقی در سازمان
2-27- شیوه تدوین اصول اخلاق سازمانی
2- 28- اخلاق حرفه ای
2-29- اصول اخلاق حرفه ای
2-30- اهمیت اخلاق حرفه ای
2-31- ارزش های اصول اخلاق حرفه ای
2-32- توسعه و ترویج اخلاق حرفه ای
2-32-1- استقرار سیستم های کنترل اخلاق حرفه ای
2-32-2- توسعه منشور اخلاق حرفه ای
2-33- اضلاع هشت گانه اخلاق حرفه ای
پیشینه تحقیقات
منابع
سوالات احتمالی شما درباره الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان
چطور میتونم فایل الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مدیریت این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلا.
by مریم مصباحی — تنوع تحقیقات در زمینه اخلاق حرفهای پژوهشگران و مسؤولین را با متغیرها و ابعاد همچنین مشخص شد توجه به عوامل راهبردی، نهادینه سازی و اعتماد عمومی از اهمیت
تشریح اخلاق حرفه ای و نحوه توسعه و تریج آن و بررسی ابعاد تحویلی نگری در سازمان الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان.
by حق گو · 2018 — یافته های بخش دلفی نیز نشان داد که از 20 گویه استخراج شده بر اساس مطالعه تطبیقی و در چهار حیطه ساختار، آموزش، نهادینه سازی و ارزشیابی، در مرحله اول دلفی 17 گویه
همچنين مشخص شد توجه به عوامل راهبردي، نهادينه سازي و اعتماد عمومي از اهميت ويژه اي برخوردار است. کليدواژگان: اخلاق حرفه اي، آموزش عالي، كيفي.
مطالعه تطبیقی الگوی مدیریت اخلاق در سازمان در مکاتب غربی و . کلیدواژه ها: اخلاقيات مديريت اخلاق اخلاق سازماني اخلاق حرفهاي اخلاق شخصيتي و رفتاري.
Mordad 18, 1392 AP — كليدواژهها: اخلاق حرفهاي، سازمان، آموزههاي ديني، نهادينه كردن. در دورة كنوني، سازمانها جايگاه برجستهاي در ساختار فرهنگي و اجتماعي
Ordibehesht 7, 1392 AP — دانشگاه برای نهادینهسازی اخلاق در فرهنگ سازمانی خود محتاج ترویج مستمر و اثربخش اخلاق در همه ارکان سازمان (استادان، مدیران، دانشجویان، کارکنان،
ﻭ ﺳـﻮﺍﻝ ﺩﻳﮕـﺮ ﺍﻳﻨﻜـﻪ ﺭﻋﺎﻳـﺖ ﺍﺻـﻮﻝ ﻭ ﻗﻮﺍﻋـﺪ ﺍﺧـﻼﻕ. ﺣﺮﻓﻪ ﺍﻱ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺴﺐ ﻭﻛﺎﺭ ﭼﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﻣﺜﺒﺘﻲ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ؟ ﺭﻭﺍﺝ ﺍﺻــﻄﻼﺡ ﺍﺧــﻼﻕ ﺣﺮﻓــﻪ ﺍﻱ 23 pages
by ملک نیا — با توجه به جایگاه والای باشگاه های فوتبال در جامعه، و اینکه از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند، انتظار می رود که مبحث اخلاق
“اصول اخلاقی شایسته ا ز پیش شرط های مدیریت راهبردی خوب است“. اخلاق حرفه ای رفتار ارتباطی سازمان بر اساس حقوق،تعهدات و وظایف است. اخلاق حرفه ای به منزله
by صفیان · 2020 — حاکمیت اخلاق حرفهای میتواند بهمیزان چشمگیری به سازمان در جهت کاهش تنشهای سازمانی و توفیق در تحقق اهداف یاری رساند. اعضای هیئت علمی بهعنوان الگو و نمونه
برگزاری آموزش عملی اخلاق توسط افراد مقید و پایبند به رعایت اخلاقیات و قانون به صورت معرفی الگوهای مناسب جهت یادگیری اصول اخلاقی. تاکید بر کمیت و کیفیت آموزشهای
الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان الگوی
Ordibehesht 2, 1401 AP — تدوین الگوی توسعه روابط بین الملل از طریق ورزش مدل نهادینه سازی جو اخلاقی در فوتبال حرفه ای ایران با رویکرد داده بنیاد.
چکیده. زمینه: پیچیده شدن روز افزون عملیات سازمانی و فرایند مدیریت, توجه مدیران و دست اندرکاران سازمان ها و صاحب نظران را به بحث اخلاق سازمانی و اخلاق حرفه
ساختارهای سازمانی و تشکیالت و نهادینه سازی آن باید مورد بحث های بیشتر قرار گرفته و بر اساس شرایط نبود الگوی اخالق حرفه ای که بر اساس معیارهای سازمان های.11 pages
12 hours ago — قانون حجاب و نوع برخورد و مدل رفتاری پلیس امنیت اخلاقی که همچنان تحت اعتراض میکنند برخی از آنها حرفهای رکیک میزنند و آغاز آشوبهای
by حبیبی · 2022 — زمینه: هدف از پژوهش حاضر ارائه مدل پارادایمی نهادینه سازی اخلاق حرفه ای در اعضای هیأت علمی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی بود. روش: روش تحقیق در پژوهش حاضر،
الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان | 1832. انتشار در 2022-10-06 | ویرایش در 2021-06-15 | توسط Siamak ADN.