مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه 47 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید
این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی می باشد که در ابتدا مبانی نظری راهبردهای یادگیری شناختی تشریح خواهد شد و در ادامه پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.
تعریف مفهومی راهبردهای یادگیری شناختی: آن دسته از راهبردهاي يادگيري را گويند كه فرد براي پردازش اطلاعات مورد استفاده قرار ميدهد و عبارتند از: 1ـ راهبردهاي تكرار و مرور ويژه تكـاليف ساده و پيچيده 2ـ راهبردهاي بسط ويژه تكاليف ساده و پيچيده 3ـ راهبردهاي سازماندهي ويژه تكاليف ساده و پيچيده (سیف، 1390). تعریف عملیاتی راهبردهای یادگیری شناختی عبارت است از نمرهاي كه دانشجویان در پرسشنامه سنجش راهبردهای شناختی کسب می کنند.و هرچه دانشجویان در این پرسشنامه نمره بالاتری کسب کنند به این معنی می باشد که از راهبردهای شناختی به میزان بالاتری استفاده می کنند.
بايلر و اسنومن (1993) پژوهشهايي را نقل كردهاند كه در آنها اسكات پاريس و همكارانش در سالهاي 1984 و 1986 به دانشآموزان كلاسهاي چهارم و پنجم مهارتهاي شناختي و فراشناختي را آموزش دادند. نتايج اين پژوهشها معلوم كردهاند كه دانشآموزاني كه اينگونه مهارتها به آنها آموزش داده شده است (گروه آموزش)، در قياس با دانشآموزاني كه از اين مهارتها بيبهره ماندند (گروه گواه)، در توانايي خواندن و فهميدن مطالب جلوتر بودند. همچنين دانشآموزان گروه آزمايشي از دانشآموزان گروه گواه نسبت به استفاده از راهبردهاي شناختي و فراشناختي و فوايد آنها آگاهي بيشتري كسب كردند.
فهرست مطالب
تعریف نظری و مفهومی راهبردهای یادگیری شناختی
تعریف عملیاتی راهبردهای یادگیری شناختی
فصل دوم پایان نامه : چارچوب نظری و پیشینه پژوهش راهبردهای یادگیری شناختی
2ـ3ـ راهبردهاي يادگيري
2-3- 1- راهبردهاي شناختي
2-3-1-1- راهبردهاي تكرار يا مرور
2ـ3ـ1ـ2 ـ راهبرد بسط و گسترش معنايي
2ـ3ـ1ـ 3ـ راهبرد سازماندهي
2-3-3- تفاوتهاي جنسيتی در استفاده از راهبردهای یادگیری
2ـ3ـ 4ـ رشد و راهبردهاي يادگيري
2ـ5 ـ پيشينه پژوهشی تحقيق
2- 5 -1-1- پژوهشهاي صورت گرفته خارجي
2- 5 -1-2- پژوهشهاي صورت گرفته داخلی
2 ـ5 ـ 2ـ راهبردهای شناختی و فراشناختی
2 ـ5 ـ 2ـ1 ـ پژوهش های صورت گرفته خارجی
2 ـ2 ـ 2ـ2 ـ پژوهش های صورت گرفته داخلی
2-6- نتیجه گیری
منابع
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه. دسته بندي: مقالات 30 آذر. روانشناسی و علوم تربیتی. این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی
تعداد صفحه : 47 صفحه قسمتی از متن word (..docx) : مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری فصل دوم پيشينه نظري و عملي پژوهش
به گفته او راهبردهای فراشناختی، نظارت آگاهانه از راهبردهای شناختی فرد برای رسیدن به اهداف خاص است. به عبارت دیگر راهبردهاي فراشناختي تدبيرهايي هستند براي نظارت
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری (فصل دوم ) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
مبانی نظری و پیشینه راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری (فصل دوم) 72 صفحه بهمراه پیشینه داخلی و خارجی راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری.
برای بسیاری از بیماران که درگیر بیماری های مزمن هستند، معنویت و مذهب منبع مهمی برای مقابله با بیماری، بویژه در بیماران مبتلا به سرطان می باشد. در بیماران سرطانی
Tir 5, 1397 AP — مبانی نظری خود تنظیمی. فایل ورد این مبانی نظری 47 صفحه دارد فرستون[1] (2008) راهبردهای یادگیری را به راهبردهای شناختی و فراشناختی
زیمرمن(1986) نیز به عنوان یکی از نظریهپردازان تئوری شناختی ـ اجتماعی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی را نوعی یادگیری تعریف کرده است که در آن دانشآموزان به
by عابديني ياسمين · Cited by 5 — برای ارزیابی همه متغیرهای پژوهش, از پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری استفاده شد. در این پژوهش, معدل پایان سال تحصیلی دانش آموزان در پنج درس اختصاصی, به
Esfand 3, 1399 AP — مبانی نظری راهبردهای یادگیری شناختی (نظریه های راهبردهای یادگیری شناختی) - .:رویال آی تی:.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری شناختی مبانی نظری راهبردهای یادگیری شناختی
Mehr 1, 1399 AP — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه فصل دوم پروژه راهبردهای یادگیری شناختی,مبانی نظری راهبردهای یادگیری
برای خرید فایل به صورت آنلاین منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید. مطالعه بیشتر. راهنمای خرید: لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در
مبانی نظری و پیشینه پژوهش توجه متمرکز در 31 صفحه همراه با منابع و پيشينه پژوهش در در فعالیّت های ادراکی، شناختی و حرکتی اجرای مهارت ها اشاره می نماید.
مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری فصل دوم پيشينه نظري و عملي پژوهش 2ـ1 مقدمه 10 2ـ2 تعريف راهبردهاي يادگيري 13 2ـ3 راهبردهاي
امروزه برخلاف گذشته، دیدگاههای حاكم بر روانشناسی تربیتی بسیاری از عوامل و ابعاد یادگیری را قابل تغییر و اكتساب میدانند. یكی از نكات مهم كه همواره مورد تأكید