فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند 35 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
63
هزار تومان
48
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدارس هوشمند ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند هدف نوشتار این پژوهش می باشد. تفکر استفاده از رایانه ها و شبکه های رایانه ای برای کارهای مدرسه ای و عملی به قرن بیستم و اوائل دهه 1960 بر می گردد. اینترنت که در دوران جنگ سرد از درون شبکه معروف پا گرفت، بسیار سریع رشد کرد. منشاء مدارس هوشمند به سیستم آموزش از راه دور باز می گردد. مدارس هوشمند طرحی است که اولین بار در سال 1984 توسط دیوید پرکینز و همکارانش در دانشگاه هاروارد ارائه شد. این طرح به تدریج در چند مدرسه اجرا شد و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوری که امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته در زمینه فناوری اطلاعات، همچون مالزی، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامههای توسعه خود استفاده میکنند. از جمله کشورهایی که در زمینه مدارس هوشمند گامهای موثری برداشتهاند، به غیر از مالزی و آمریکا میتوان به کشورهای کانادا، سوییس، ایرلند و مصر اشاره کرد .(مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش،1390).
آموزش از راه دور سالیان درازی است که در سطح جهان وجود داشته و دارد و از زمانی که فناوری اطلاعات پیدا شد، توسعه یافت و سرعت بیشتری گرفت و توانست به صورت وسیعتری در سطح جهان، به خصوص در کشور های درحال توسعه رشد کند. از سال 1990 میلادی که وب سایت ها عملا در صحنه حاضر شدند و نرم افزارهایی که توانست با روشهای آسان تری اطلاعات را بین مخاطب و رایانه رد و بدل کند. در واقع سال 1993 را می توان سال شروع دقیق توسعه ی مدارس هوشمند بدانیم و همانطور که می بینیم در یک دهه شاهد هستیم که این پدیده در جهان شکل گرفته و در همین مدت کوتاه توانسته به سرعت خود را مطرح کند(جلالی، 1388).
مدارس هوشمند تحولی عظیم را در نظام های آموزشی به دنبال خواهد داشت ، به نحوی که دانش آموزان قادر خواهند بود فناوری اطلاعات را در تمامی زمینه های آموزشی، از جمله مدیریت و برنامه کلاس درس به کار ببندند. هدف نهایی از فعال نمودن مدارس هوشمند ، تربیت نیروی کار مجهز به سواد رایانه ای است که بتوانند نیازهای قرن بیست و یکم را برآورده کنند. بیشترین موفقیت در این بخش از برنامه هفتم توسعه دولت مالزی پیش بینی شده است و دولت مالزی امیدوار است تا پایان برنامه، حداقل 750 مدرسه را به سیستم هوشمند مجهز کند. رویکرد مدارس هوشمند، رویکرد جامعه و تلفیقی است. از آن جهت جامعه است که به منظور برآوردن نیازهای دانش آموزان با روشهای یادگیری متفاوت و استفاده از ابزارهای چندرسانه ای (بصری،کلامی، شنیداری و عملی) تلاش خواهد داشت تا زمینه رشد همه جانبه استعدادهای دانش آموزان را تدارک ببیند و تلفیق همان گونه که قبلا بیان شد به جای استفاده ابزاری از فناوری اطلاعات و با ارائه واحد مستقل فناوری در کنار سایر واحدهای درسی تلاش خواهد شد که به صورت تلفیقی ما بین برنامه های درسی و روشهای و شیوه های یادگیری نسبت به کارامد و اثربخش نمودن نظام آموزشی اقدام گردد. به علاوه مدلهای آموزشی مدارس هوشمند شرکت فعالانه دانش آموزان طلب می کند. دانش آموزانی می توانند از این رویکرد فایده ببرند که دارای تفکر خلاق و نقادانه باشند و از سطح توانایی قابل قبولی برخوردار باشند. مدارس هوشمند محیط همکاری و رقابت هستند و مواد آموزشی و تمرینات جهت بسط این مهارتها در دانش آموزان طراحی شده اند(عبادی، 1383، ص37).
فهرست مطالب
تعاریف واژه ها و اصطلاحات
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مبانی نظری پژوهش
مدارس هوشمند
تاریخچه مدارس هوشمند
تعریف مدارس هوشمند
نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس
مدل مفهومی مدارس هوشمند
محیط یاددهی و یادگیری متنی بر محتوای چندرسانه ای
زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات
مدیریت مدرسه توسط سیستم های یکپارچه رایانه ای
برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فناوری اطلاعات
ارتباط یکپارچه رایانه ای با مدارس دیگر
پیشرفت تحصیلی
عوامل مؤثر در پیشرفت
هوش
علایق و عوامل مربوط به دانش آموز
انگیزه
خانواده و محیط خانواده
برنامه ریزی
عوامل مربوط به مدرسه و معلم
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
منابع
سوالات احتمالی شما درباره فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند
چطور میتونم فایل فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند هدف نوشتار این پژوهش می باشد. تفکر استفاده از رایانه ها و شبکه های رایانه ای برای کارهای مدرسه ای و عملی به
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم. پس از ورود صنعت رايانه به ايران و
ادبیات نظری مقاله مدارس هوشمند,پیشینه پژوهش مقاله هوشمند سازی مدارس,تحقی,تحقیق در مورد هوشمند سازی مدارس,دانلود مباني نظري مدرس هوشمند,فصل دوم پايان نامه
Ordibehesht 22, 1401 AP — دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدارس هوشمند ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
مبانی و پیشینه نظری مدرسه هوشمند (فصل دو ). مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدرسه هوشمند. در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx. توضیحات: فصل دوم پایان نامه
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدارس هوشمند(فصل دوم) در 58 صفحه در قالب word توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدارس هوشمند(فصل دوم) در 58 صفحه در قالب word فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع
دانلود مبانی نظری هوشمند سازی مدارس. تاریخچه مدارس هوشمند. تفکر استفاده از رایانهها و شبکههای رایانه ای برای کارهای مدرسه ای و عملی به قرن بیستم و اوائل دهه
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدارس هوشمند عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. مدرسه هوشمند مدرسه ا ی است كه علاوه بر استفاده از امكانات فیزیكی مدرسه
نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدارس هوشمند می باشد که در بخش ابتدا به تشریح مبانی نظری مدارس هوشمند خواهیم
مبانی نظری مدارس هوشمند, پیشینه داخلی مدارس هوشمند, پیشینه پژوهش مدارس هوشمند, ادبیات نظری مدارس هوشمند, فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند, پیشینه تحقیق مدارس
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمند سازی مدارس منبع ای برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال و همچنین استفاده در مقاله علمی
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدارس هوشمند عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. مدرسه هوشمند مدرسه ا ی است كه علاوه بر استفاده از امكانات فیزیكی مدرسه و
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدارس هوشمند. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند مبانی نظری مدارس هوشمند پیشینه تحقیق مدارس هوشمند پیشینه داخلی مدارس
مبانی نظری پیشینه تحقیق مدرسه هوشمند. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه.
Dey 13, 1400 AP — فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدارس هوشمند هدف نوشتار این پژوهش می باشد. تفکر استفاده از رایانه ها و شبکه های رایانه ای برای کارهای مدرسه ای
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدارس هوشمند(فصل دوم) مبانی نظری مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدارس هوشمند عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. مدرسه هوشمند مدرسه ا ی است كه علاوه بر استفاده از امكانات فیزیكی مدرسه
فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدارس هوشمند که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات