پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 18,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی 8 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 30 آبان
29
هزار تومان
18
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی
معرفی و تفسیر پرسشنامه ی سازگاری دانش آموزان دبیرستانی (AISS)
این پرسشنامه که توسط سینها و سینگ در سال (1993) تدوین گردید (جازویندر و آنیل ، 2010). سپس توسط کرمی (1377) ترجمه و نگارش شد، دارای 60 سؤال می باشد و به صورت بلی و خیر طراحی گردیده است. سؤالات این پرسشنامه، سازگاری دانش-آموزان را در 3 حوزه ی آموزشی، اجتماعی و عاطفی می سنجد. سؤالات (60، 57، 54، 51، 48، 45، 43، 39، 36، 33، 30، 27، 24، 21، 18، 15، 12، 9، 6، 3) حوزه ی آموزشی، سؤالات (59، 56، 53، 50، 47، 44، 41، 38، 35، 33، 29، 26، 23، 20، 17، 14، 11، 8، 5، 2) حوزه ی اجتماعی و سؤالات (58، 55، 52، 49، 46، 43، 40، 37، 34، 31، 28، 25، 23، 19، 16، 13، 10، 7، 4، 1) حوزه ی عاطفی را اندازه می گیرند که در این پژوهش فقط از سؤالاتی که حوزه اجتماعی را می سنجیدند، استفاده گردید.
شیوه نمره گذاری پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ
پرسشنامه ی سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در صدد آن است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزان با سازگاری ضعیف جدا سازد. نمره ی 5 و پایین تر در این پرسشنامه سازگاری خیلی خوب، 14-6 خوب، 22-15 متوسط، 31-23 ضعیف و 32 و بالاتر را نشان می دهند. در این پرسشنامه برای پاسخ-های نشانگر سازگاری در هر سه حوزه نمره ی 0 و در غیر این صورت نمره ی 1 منظور می گردد. برای درک بیشتر این موضوع جداولی طراحی گردیده و در قسمت ضمائم آورده شده است.
روایی و پایایی پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ
بنده پور (1387) روایی این پرسشنامه را از طریق تعیین همبستگی با فرم موازی (پرسشنامه ی شخصیتی کالیفرنیا) برابر با 73/0 گزارش کردند. رحمان پور، بهرامی و کریمی (1389)با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بین 82/0 تا 65/0 به دست آوردند. همچنین روایی محتوایی این آزمون را 20 نفر از متخصصان روان شناسی تأیید کرده اند (هاشمی نصرت آباد، اقبالی و محمود علیلو، 1388). زاهد، رجبی و امیدی (1391) پایایی این آزمون را به روش دو نیمه-کردن و بازآزمایی به ترتیب 95/0 و 93/0 گزارش کرده اند. فولادچنگ (1385) در پژوهش خود ضریب بازآزمایی و ضریب کودرریچاردسون را برای این پرسشنامه به ترتیب 89/0 و 82/0 بیان کرده است. خانخانی زاده و باقری (1391) پایایی خرده مقیاس های سازگاری اجتماعی، عاطفی، آموزشی و کل به ترتیب 92/0، 92/0، 96/0 و 94/0 به دست آورده اند. در مطالعه ی حاضر پایایی این آزمون به روش دو نیمه کردن 97/0 به دست آمد.
سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی
چطور میتونم فایل پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 18 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ در 3 حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی مشخصات فایل تعداد
74 سوال باقیمانده روی نمونه 370 نفری از دانش آموزان دبیرستانی اجرا شد. توزیع نمرات برای کل تست و برای سه حوزه آزمون هنجاریابی شد نمرات تفاوت معناداری از توزیع
واژگان كلیدی: سازگاری اجتماعی، سازگاری عاطفی، سازگاری آموزشی، هوش هیجانی، دانش آموزان دختر دبیرستانی. فهرست مطالب. عنوان صفحه. چکیده 1. 1-1 مقدمه 3.
پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی (سینها و سینگ؛1993) (AISS) حوزه های این پرسشنامه سازگاری عاطفی، سازگاری اجتماعی و سازگاری آموزشی می باشد، این
این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی
نمره کل پرسشنامه بیانگر سازگاری اجتماعی فرد است .هدف: تفکیک دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری خوب از دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری ضعیف از لحاظ عاطفی،
Aban 16, 1398 AP — دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ در ۳ حوزه آموزشی، عاطفی و اجتماعی با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی. مشخصات فایل
این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی
14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه 60 سوال می باشد .
2- سازگاری اجتماعی: نمره بالا بیانگر سلطه پذیری و عقب ماندگی و نمرات پایین نشان دهنده پرخاشگری است. 3- سازگاری آموزشی: نمرات بالا نشان دهنده وضعیت درسی و
برای سنجش متغیرهای مورد مطالعه از پرسشنامه های سرشت و منش، پرسشنامه سازگاری و پرسشنامه جمعیت شناختی استفاده شد. داده های پژوهش با روش های همبستگی پیرسون و تحلیل
آیا بين مولفه های سازگاری )آموزشی،اجتماعی و عاطفی(با پيشرفت تحصيلی رابطه وجود دارد؟ برای سنجش و بررسی ميزان سازگاری دانش آموزان از پرسشنامه.
این پرسشنامه درصدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانشآموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی
تفکیک دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری خوب (از نظر حوزه های سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی) از دانش آموزان با سازگاری ضعیف.
by بهادری خسروشاهی · 2017 — لذا توجه به انگیزش تحصیلی و سازگاری دانشآموزان دوره متوسطه از اهمیّت را ثبات عاطفی و جسارت در روابط اجتماعی و نیز علاقه به تحصیل و محیط آموزشی در فرد
واژگان کلیدی: سازگاری اجتماعی، سازگاری عاطفی، سازگاری آموزشی، هوش هیجانی، دانش آموزان دختر دبیرستانی. فصل یکم: کلیات پژوهش. 1 مقدمه. سازگاری[1] در نوجوانان
Farvardin 27, 1400 AP — نام پرسشنامه : پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (عاطفی, آموزشی و اجتماعی) مشخصکنندهی سازگاری فرد در آن حوزه میباشد.
این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا
پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سازگاری خوب را از دانش آموزان با سازگاری ضعیف در سه حوزه سازگاری ( عاطفی ، اجتماعی و آموزشی ) جدا سازد در قالب WORD و
برای گروه آزمایش برنامه آموزش ذهن آگاهی کودکان هوکر و فودر(2008) اجرا گردید. قبل و بعد از اجرای برنامه آموزشی برای هر دو گروه پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها