ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی 31 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 17 اردیبهشت


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

هوش بازاریابی تلاشی منسجم و اخلاقی به منظور جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به بازار است اطلاعات بازار و محیط میتواند شامل اطلاعاتی در مورد رقبا نیز باشد، در حالی كه هوش رقابتی در جستجوی اطلاعاتی صرفاً در باره رقبا یا به عبارت دیگر دانش درباره رقبا است. پس هوش بازاریابی فراتر از هوش رقابتی است و می تواند در برگیرنده آن نیز باشد.(فاریابی   1390 : 23)

 

 

 

 


به منظور اجرای موفقیت آمیز و استفاده صحیح از این مفهوم ابتدا باید مشخصات و ویژگی های هوش بازاریابی شناخته شود این مشخصات عبارتند از :
1- ارتباط داشتن    : هوش باید برای تصمیم گیرندگان اصلی اطلاعات مهم مربوط به موقعیت را بدهد و از ارایه اطلاعات نامرتبط و اطلاعات کم اهمیت اجتناب کند.
2- قابل استفاده بودن    :  هوش باید در قالبی مناسب ، قابل درک و قابل استفادده برای مدیران باشد تا در آنها انگیزه لازم را ایجاد کند و اطلاعات را به گونه ای ارایه کند تا مدیران قادر به استفاده ار آن در حوزه های مختلف باشند.
3- زمان   : هوش باید در زمان مناسب به دست گیرنده برسد تا بتواند تصمیمات موثر اتخاذ کند همچنین امنیت آن باید مد نظر باشد به این معنی که اطلاعات حاصل از سیستم هوش بازاریابی به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نیفتد .
4- صحت و دقت   : هوش باید واقعا صحیح باشد تجزیه و تحلیل ها به درستی و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد گیرنده اطلاعات باید به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهایتا هوش باید بالاترین کیفیت را داشته باشد .
5- کامل بودن   : هوش باید حتی الامکان شامل تمام رویدادها و حالات ممکن باشد به طور صحیح تحلیل شود و برای تصمیم گیرنده واضح و روشن باشد .
6- اهداف   : هوش باید بدون گرایش و انحراف باشد دیدگاه شخصی باید به عنوان نظر شخصی مشخص شود و بر اهداف سازمانی متمرکز باشد.  (همان منبع  : 76)

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد هوش بازاریابی

 1-  آقایان محمد فاریابی و علیرضا جلالی و فاطمه نیکبخت درسال 1390 در دانشگاه تبریز در مورد تاثیر ویژگیهای فردی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمانهای علمی و شرکتهای خدماتی تهران انجام داده اند که در این تحقیق پنج ویژگی فردی شخصیت ،خلاقیت ، انگیزه، هوش و پست سازمانی افراد و رابطه آن با ایجاد هوش بازاریابی در سازمان مورد مطالعه قرار گرفته و رابطه آنها با ایجاد هوش بازاریابی تایید گردیده است که مولفه هوش بالاترین تاثیر را بر ایجاد هوش بازاریابی داشته و سپس مولفه شخصیت و به ترتیب مولفه های خلافیت ؛ پست سازمانی و انگیزه کمترین تاثیر را داشته اند  جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران بازاریابی ، متخصصان ، کارشناسان و مشاوران بازاریابی است که در مراکز علمی و شرکتهای تولیدی و خدماتی شهر تهران مشغول فعالیت هستند که توسط  تکمیل پرسشنامه توسط آنان انجام گردیده است .

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
 مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
2-8  بازاریابی     2
2-9 هوشمندی     3
2-10 هوش بازاریابی     5
2-11 کاربرد بازاریابی ھوشمند    8
2-12 اھداف بازاریابی ھوشمند    9
2-13 ابعاد بازاریابی ھوشمند    10
2-14 مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند    11
2-15 بھبود بازاریابی ھوشمند    11
2-16 سیستم هوشمند بازاریابی   MIS    12
2-17  تحقیقات بازاریابی     13
2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی    15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی   (پاک مرام ،1388 : 56)    17
2-19 مدل سیکل هوش بازاریابی    18
2-20 مشخصات هوش بازاریابی    19
2-21 منابع مورد استفاده هوش بازاریابی    20
پیشینه پژوهش    21
2-24 پیشینه تحقیقات خارجی    21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی    23
2-25 پیشینه تحقیقات درایران    24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران    26
2-22 بازاریابی در بانکها و موسسات مالی    27
منابع    29
منابع فارسی    29
منابع لاتین    30


سوالات احتمالی شما درباره ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی


چطور میتونم فایل ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش بازاریابی مبانی نظری هوش بازاریابی پیشینه تحقیق هوش بازاریابی

مشخصات فایل مورد نظر در مورد ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید. ادامه.

Farvardin 19, 1399 AP — ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش 

توضیحات. توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد. فصل دوم و پیشینه نظری هوش بازاریابی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی 33 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی دانلود هوش بازاریابی تلاشی منسجم و 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش چندگانه که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد 

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش هیجانی. کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی

Esfand 8, 1400 AP — خرید مقالات و مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی ترجمه مقالات با عنوان 2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی 15.

Farvardin 11, 1401 AP — فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی. 2-2-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین) 18. 2 3 بازاریابی چیست؟ 18. 2 4 بازاریابی 

لینک فایل ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی داخلی · این نوشتار · دنیس (1995) بازاریابی داخلی را نوعی فلسفه ی مدیریت استراتژیک می داند که کار جذب، توسعه، انگیزه 

حتما از دنبال فایل ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش اجتماعی گشتن خسته شدید. خبر خوب اینکه سایت ما این فایل را با ارزانترینت قیمت آماده کرده و الان شما می 

داﻧﻠﻮد ادﺑﯿﺎت ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺠﺮﺑﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ وﯾﺮوﺳﯽ ﮐﻪ در آن ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ (ﭼﺎرﭼﻮب) ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و. ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ در ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ ﻣﯽ ﭘﺮدازﯾﻢ.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد 

همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی 2-8 بازاریابی 2 2-9 هوشمندی 3

پیشینه پژوهش هوش چندگانه – salvabooks. ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش چندگانه – free - kaiser-cargo چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی – group 

اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ادﺑﯿﺎت ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺠﺮﺑﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ داﺧﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ. ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ داﺧﻠﯽ ﻣﯽ ﭘﺮدازد. ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ داﺧﻠﯽ، ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺑﺮ رواﺑﻂ 

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 161/77 کیلوبایت صفحه 31 فرمت docx قیمت 21000 تومان دریافت ادبیات نظری و پیشینه 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی می باشد. پیشینه خارجی هوش بازاریابی پیشینه پژوهش هوش بازاریابی پیشینه نظری هوش بازاریابی ادبیات…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مدیریت بازاریابی(بازاریابی رابطه مند). چارچوب نظري مدیریت ارتب,دانلود مباني نظري سیستم اطلاعات بازاریابی,فصل دوم پايان نامه 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش بازاریابی تعداد صفحات : 42 فرمت : word (قابل ویرایش) کاملترین و به روزترین در سطح اینترنت دارای پیشینه داخلی و خارجی