دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه 32 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. از نظر انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی به عنوان فعالیت ، مجموعه ای از نھاده ھا و فرایندھای ایجاد،برقراری ارتباط، ارائه و مبادله ای که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری، و جامعه در کل، دارای ارزش است تعریف شده است (کی اف  ، 2007: 23).  

 

 

مفھوم بازاریابی در یک جنبه از بازاریابی متمرکز نیست، اما نقش غیر بازاریابان در فرایند بازاریابی از قبیل مشتریان، فروشندگان و نمایندگیھای خارجی که فعالیت ھای بازاریابی را تنظیم می کنند به رسمیت شناخته شده است.در حالی که مراکز بازاریابی به ارضای نیازھای مشتری توجه دارند، یک سازمان اغلب با چالش به دست آوردن اطلاعات در مورد نیازھای مشتری مواجه است. بازاریابی ھوشمند در این فرایند سازمان را یاری می کند و حول محور جمع آوری اطلاعات در سطوح مشتری که در تصمیم گیریھای مربوط به کسب و کار و تجزیه وتحلیل سیاست ھای سازمانی موثر است، متمرکز است(آکار و ھمکاران، ٢٠٠٩ : 11).

 

 

 

بازاریابی ھوشمند اطلاعاتی از رقبا، استراتژی ھای بازاریابی آنھا، اھداف، فعالیت ھای پژوھشی، نقاط قوت و نقاط ضعف و سایراطلاعات مورد نیازازفعالیت ھای آنھا را فراھم می کند(نصری،٢٠١١: 14( سازمان ھا به طور فزاینده ای به دنبال درک بھتر چگونگی نفوذ قدرت خود در بازار ھستند. به طور کلی این موضوع یک زمینه تحقیقاتی جدید در سطح بین المللی می باشد، که مطالعات متعددی در شرکت ھای ایالات متحده بر آن متمرکز است(رایت  ٢٠٠٢، 23 ).با وجود این نیاز به بازاریابی ھوشمند در سازمان ھا در حال رشد است و تصمیم گیرندگان در حال به رسمیت شناختن نقش و اھمیت آن ھستند.

 

 

 

 


فهرست مطالب
 مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
2-8  بازاریابی     2
2-9 هوشمندی     3
2-10 هوش بازاریابی     5
2-11 کاربرد بازاریابی ھوشمند    8
2-12 اھداف بازاریابی ھوشمند    9
2-13 ابعاد بازاریابی ھوشمند    10
2-14 مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند    11
2-15 بھبود بازاریابی ھوشمند    11
2-16 سیستم هوشمند بازاریابی   MIS    12
2-17  تحقیقات بازاریابی     13
2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی    15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی   (پاک مرام ،1388 : 56)    17
2-19 مدل سیکل هوش بازاریابی    18
2-20 مشخصات هوش بازاریابی    19
2-21 منابع مورد استفاده هوش بازاریابی    20
پیشینه پژوهش    21
2-24 پیشینه تحقیقات خارجی    21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی    23
2-25 پیشینه تحقیقات درایران    24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران    26
2-22 بازاریابی در بانکها و موسسات مالی    27
منابع    29
منابع فارسی    29
منابع لاتین    30


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه. دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق 

ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. از ﻧﻈﺮ اﻧﺠﻤﻦ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ آﻣﺮﯾﮑﺎ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ، 

Mordad 8, 1401 AP — ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. از ﻧﻈﺮ اﻧﺠﻤﻦ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ آﻣﺮﯾﮑﺎ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ 

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه 

3216177 |docx مدیریت+دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه. مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 161/77 کیلوبایت صفحه 32 فرمت docx قیمت 

Khordad 31, 1401 AP — دسته بندی: مبانی نظری تعداد مشاهده: 2245 مشاهده کد فایل:15934 نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) در 32 صفحه در 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه رفتن به سايت اصلي مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند نمونه فصل دوم پایان نامه 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

در بخش اول مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی تشریح می شود و در بخش دوم دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات 

و مورد آخر يعني هويت به ميزان تصوير روشن فرد از اهداف، رغبتها و دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

دانلود پاورپوینت مدیریت کنترل ریسک جهت رشته مدیریت در قالب 23 اسلاید و با مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق 

کد فایل: 5534 · قیمت: 15,000 تومان · فرمت فایل دانلودی: .zip · حجم فایل: 405 کیلوبایت · تعداد مشاهده: 2025 بازدید · فرمت فایل اصلی: DOCX · تعداد صفحات: 58 صفحه 

فایل 32 صفحه دارد و با فرمت docx می توان آن را دانلود نمود. لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی 2-16 سیستم هوشمند بازاریابی MIS 12.

پرداخت و دانلود در این مقاله به بررسی جریان در صفحه ای با لبه های نیم دایره ای در قسمت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه.