مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه 33 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
63
هزار تومان
48
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی میباشد و میتواند برای برنامهریزی استراتژیک کوتاهمدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار می گیرد.
اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم میآورد، درونداد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.
فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
2-8 بازاریابی 2
2-9 هوشمندی 3
2-10 هوش بازاریابی 5
2-11 کاربرد بازاریابی ھوشمند 8
2-12 اھداف بازاریابی ھوشمند 9
2-13 ابعاد بازاریابی ھوشمند 10
2-14 مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند 11
2-15 بھبود بازاریابی ھوشمند 11
2-16 سیستم هوشمند بازاریابی MIS 12
2-17 تحقیقات بازاریابی 13
2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی 15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی (پاک مرام ،1388 : 56) 17
2-19 مدل سیکل هوش بازاریابی 18
2-20 مشخصات هوش بازاریابی 19
2-21 منابع مورد استفاده هوش بازاریابی 20
پیشینه پژوهش 21
2-24 پیشینه تحقیقات خارجی 21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی 23
2-25 پیشینه تحقیقات درایران 24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران 26
2-22 بازاریابی در بانکها و موسسات مالی 27
منابع 29
منابع فارسی 29
منابع لاتین 30
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی 33 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می آورد، درون داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد
هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم میآورد، درونداد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد
Azar 23, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی 33 صفحه دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش
4 days ago — دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازه بهزیستی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد
Mehr 21, 1401 AP — دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق (کومار ، 2009: 33 ) مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
Azar 18, 1401 AP — مدیریت حجم 161/79 کیلوبایت صفحه 33 فرمت docx 24000 فصل دوم پایان نامه هوش بازاریابی مبانی نظری هوش بازاریابی پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
موارد استفاده : تحقیق و آموزش منابع فارسی: دارد منابع لاتین: دارد پیشینه داخلی جدید: دارد پیشینه خارجی جدید: دارد نوع فایل: Word قابل ویرایش تعداد صفحه: 33
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم عامل های ابری که در آن به بررسی (چارچوب) 33 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی بازاریابی مبانی نظری
تحقیق زیر درباره هوش بازاریابی می باشد. و شامل: بازاریابی – هوشمندی- هوش بازاریابی- کاربرد بازاریابی ھوشمند- اھداف بازاریابی ھوشمند- ابعاد بازاریابی ھوشمند-
تحلیل عوامل سازمانی موثر بر پیاده سازی موفق سیستم سازی هوشمند کسب وکارهای SME دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 594 تا 626 ).
مقالات آماده انتشار دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، صفحه 5-38 بر اساس مبانی نظری، در قیمتگذاری مبتنی بر ارزش، شرکتها ارزش متمایز محصولات خود را برای
Bahman 19, 1396 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی ۳۳ صفحه | ۲-۱۶ سیستم هوشمند بازاریابی MIS 12 ۲-۱۷ تحقیقات بازاریابی 13 ۲-۱۸ رابطه هوش بازاریابی