مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه 29 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
63
هزار تومان
48
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. تعاریف مختلف و متفاوتی از بازاریابی الکترونیکی ارائه شده است که هر کدام از یک دیدگاه خاص مفهوم بازاریابی الکترونیکی را مورد توجه قرار داده است.استرس و ریموند(Strauss and Raymond) بازاریابی الکترونیکی را معادل بازاریابی سنتی می دانند که صرفاً از فناوری اطلاعات در جهت دست یابی به اهداف خود استفاده می کند و باعث کارآیی بازاریابی می شود(اسفیدانی ،دقیقی اصلی،آهنگر کلایی،1388،ص85).
بازاریابی الکترونیکی همانند هر رشته علمی یا فنی دارای اصول و قوانینی است. دکتر رالف ویلسون از نظریه پردازان این رشته به پنج مورد زیر اشاره می کند:
1.اصل خیابان بن بست:
ایجاد یک پایگاه در شبکه جهانی وب همانند تأسیس یک فروشگاه در یک خیابان بن بست است که خریداران در صورت نیاز مبرم و همچنین شناخت محل به فروشگاه مراجعه خواهند کرد.در چنین شرایطی باید دلیلی برای مراجعه مشتریان ایجاد کرد.جذاب ترین و جالب ترین پایگاه اینترنتی در صورت عدم مراجعه مردم و مشتریان و به عبارت بهتر کاربران بی فایده و بدون استفاده خواهد ماند.بنابراین نخستین پرسشی که پیش از راه اندازی یک پایگاه اینترنتی باید برای آن پاسخی یافت ،شیوه های ترغیب کاربران برای مراجعه و بازدید از یک پایگاه است.
2.اصل بده بستان:
یکی از مهم ترین عوامل در فرهنگ اینترنتی هدیه های رایگان است.قانون یا اصل بده بستان می گوید بازدید کنندگان و کاربران را با پیشنهاد هدایای رایگان به پایگاه خود جذب و سپس تلاش کنید چیزهای دیگری را همراه این هدایا به فروش برسانید.
.
.
.
فهرست مطالب
1-1- : بازاریابی اینترنتی 2
1-1-1- تعریف بازاریابی اینترنتی 2
1-1-2- اصول بازاریابی الکترونیکی 3
1.اصل خیابان بن بست: 3
2.اصل بده بستان: 3
3.اصل اعتماد: 3
5.اصل روزنه: 4
1-1-3- بازاریابی اینترنتی،اهمیت و مزایای آن: 5
1.بعد ارتباطی(تبادل اطلاعات میان خریداران و فروشندگان): 5
1-1-4- 2.بعد مبادلاتی(فعالیت های مربوط به فروش محصولات): 6
1-1-5- 2-4-4آمیخته بازاریابی محور پارادایم جدید 6
جدول2 4تحولات بازاریابی در ابعاد مختلف 8
1-1-6- تکنیک ها و روش های بازاریابی اینترنتی(قاضی زاده،عباسی اسفنجانی ،1385،ص45): 8
1-1-7- ایجاد وب سایت یا پایگاه الکترونیکی در شبکه جهانی برای سازمان و معرفی آدرس به موتورهای جستجو گر اصلی و گروه های تخصصی و فهرست های اینترنتی: 8
1-1-8- بازاریابی از طریق پست الکترونیک: 9
1-1-9- گروه های خبری و اتاق های گفتگو: 9
1-1-10- کوکی ها: 11
1-1-11- بازاریابی ویروسی(viral marketing): 11
1-1-12- بازاریابی شبکه ای(Net work marketing): 12
2- پیشینه موضوعی پژوهش: 13
3- منابع و مأخذ 17
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه
بانی نظری بازاریابی الکترونیکی,پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی,پیشینه داخلی بازاریابی الکترونیکی,پیشینه خارجی بازاریابی الکترونیکی,پیشینه پژوهش بازاریابی
ﻣﺒـﺎﻧﯽ ﻧﻈـﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨـﻪ ﺗﺤﻘﯿـﻖ ﺑﺎزارﯾـﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑـﯽ ﻧﻤـﻮﻧﻪ ﻓﺼـﻞ دوم ﭘﺎﯾـﺎن ﻧـﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳـﯽ ارﺷـﺪ. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺗﻌﺎرﯾﻒ ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﻣﺘﻔﺎوﺗﯽ از ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ 5 pages
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی
خود اتکایی به عنوان یک باور تعریف می شود که در آن یک فرد دارای استعدادها و صلاحیت های مورد نیاز می باشد و می تواند رفتارهای مورد نیاز برای موفقیت کاری را به
Ordibehesht 23, 1401 AP — دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از
4- مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی
توضیحات:مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد به اینترنت، در قالب فایل Word و درحجم 29 صفحه.بخشی از متن:اینترنت، شبکه گسترده جهانی است که شبکه های مختلف رایانه
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه
ناردین فایل مرجع خرید و فروش فایل یک مجتمع فروشگاهی اینترنتی فایل و جستجوگر انواع فایل و محصولات دانلودی است که فایلهای متنوعی را از فروشگاهها و فروشندگان
فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی بازاریابی الکترونیکی پیشینه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی
از جمله وسایل خروجی و ورودی میتوان به كارت خوان، چشم الكترونیكی، صفحه انگشتی حساس، صفحه كلید، و چاپگر اشاره كرد. حافظه اصلی در واقع انباره رایانه است. دركنار
فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سِرو - تحقیق، مقاله و پروژه دانشجویی و درآمد اینترنتی.
کاربردهای مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و… پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
Khordad 31, 1401 AP — مبانی نظری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم). دسته بندی: مبانی نظری تعداد مشاهده: 2248 مشاهده کد فایل:16012 انتشار