مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی 168 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این فصل دوم پایان نامه (مبانی نظری و پیشینه تحقیق) تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد
این تحقیق در پی بررسی رابطه مدیریت دانش بر توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد. هدف از انجام این مهم این است که بدانیم مدیریت دانش و ابعاد آن بر گرایش به سمت کارآفرینی سازمانی و در نهایت افزایش سودآوری و ماندن در صحنه رقابت موثر است. مدیریت دانش یک پدیده جدید، یک مدل تجاری میان رشته ای با همه منظرهای دانش در قالب سازمان می باشد. مدیریت دانش فرایند ایجاب، جذب، بکارگیری و به کار گیری مجدد دانش فردی و سازمانی است بات(2000) مدیریت دانش را "فرایند ایجاد، تایید، ارائه، توزیع و کاربرد دانش می داند"
مدیریت دانش درباره ی کسب و ذخیره کردن دانش کارکنان و قابل دسترسی کردن دانش به دیگران در داخل یک سازمان است.(نوناکا،1995) در راستای نو آوری وسیعتر به عنوان یک عامل اساسی در ازدیاد توسعه محصولات و خدمات بوده است.(مک آدام،2000) ترسیم جریان دانش، چارچوبی را برای به تصویر کشیدن دانش فراهم می کند که به طور آسان قابل ارزیابی، تغییر و تسهیم به وسیله دیگر کاربران می باشد.. یافته های این پژوهش می تواند مورد بررسی قرار گرفته و مسئولین و مدیران سازمان ها می توانند به عنوان عامل تاثیرگذارمدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی توجه بیشتری کنند. با توجه به اینکه تمام فرضیه های تحقیق تائید گردید و به این نتیجه رسیدیم که مدیریت دانش رابطه مثبتی با کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو دارد.
فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
بخش اول:مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش
2-1- مقدمه 18
2-1-1- تاریخچه مدیریت دانش 20
2-1-2- دانش: تعاریف و دسته بندی ها 22
2-2-2-1- تعریف دانش 23
2-2-2-2- دسته بندی دانش 23
2-1-3- انواع دانش 25
2-1-3-1- تقسیم بندی ارسطو 25
2-1-3-2- دانش ضمنی و دانش صریح 25
2-1-3-3- دانش شخصی و دانش سازمانی 26
2-1-3-4- انواع دانش بر مبنای کارکرد 27
2-1-3-5- تقسیم بندی مک لوپ 28
2-1-3-6- دانش رسمی و دانش سازمانی 29
2-1-4- تعریف مدیریت دانش 30
2-1-4-1- دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش 33
2-1-4-2- عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین 36
2-5-1- استراتژی های مدیریت دانش 37
2-1-6- چرخه مدیریت دانش 38
2-1-6-1- چرخه مدیریت دانش مک الوری 39
2-1-6-2- چرخه مدیریت دانش بیوکویتز و ویلیامز 40
2-1-6-3- چرخه مدیریت دانش یکپارچه داکلر 41
2-1-7- راهبردهای مدیریت دانش 42
2-1-7-1- راهبردهای ساختاری 42
2-1-7-2- راهبردهای فرهنگی 43
2-1-7-3- راهبردهای فناوری 45
2-1-8- مدل های مدیریت دانش 46
2-1-8-1- مدل عمومی دانش 46
2-1-8-2- مدل سوناسی و سوری 47
2-1-8-3- مدل بک من 48
2-1-8-4- مدل پایه های ساختمان دانش 48
2-1-8-5- مدل مک الروی 51
2-1-8-6- مدل پیتر گوشتاک 52
2-1-8-7- مدل استیو هالس 53
2-1-8-8- مدل شش بعدی مدیریت دانش 55
2-1-8-9- مدل کلی سختار نظام های مدیریت دانش 56
2-1-8-10- مدل کافرا 57
2-1-8-11- مدل نوناکا و تاکه اوچی 58
2-1-8-12- مدل هیستینگ 61
2-1-8-13- مدل مدیریت دانش میلتون 61
2-1-8-14- الگوی بوکویتز و ویلیامز 64
2-1-8-15- مدل بویست 65
2-1-8-16- مدل مدیریت دانش بنیادی در سازمان 66
2-1-8-17- مدل ادل و گریسون 68
2-1-8-18- مدل هفت سی 71
بخش دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی
2-2- کارآفرینی سازمانی 72
2-2-1- مفهوم و تعاریف کارآفرینی 72
2-2-2- تاریخچه کارآفرینی 74
2-2-3- تعریف کارآفرین 75
2-2-3-1- صفات و ویژگی های کارآفرینان 76
2-2-4- انواع کارآفرینی 79
2-2-4-1- کارآفرینی فردی 80
2-2-4-2- کارآفرینی درون سازمانی 80
2-2-4-3- کارآفرینی سازمانی 80
2-2-4-4- کارآفرینی شرکتی 81
2-2-4-5- کارآفرینی اداری 82
2-2-4-6- کارآفرینی از راه دور 82
2-2-4-7- کارآفرینی فرصت گرایانه 82
2-2-4-8- کارآفرینی اطلاعاتی 83
2-2-4-9- کارآفرینی دولتی 83
2-2-4-10- کارآفرینی اکتسابی 83
2-2-5- تعریف کارآفرینی سازمانی 83
2-2-5-1- ویژگی های کارآفرینان سازمانی 86
2-2-5-2- عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی 88
2-2-5-2-1- عوامل زمینه ای موثر بر کارآفرینی سازمانی 89
2-2-5-2-2- عوامل ساختاری موثر بر رفتار کارآفرینی سازمانی 89
2-2-5-3- ویژگی های سازمان های کارآفرین 91
2-2-5-3-1- ابعاد ساختاری 91
2-2-5-3-2- ابعاد محتوایی 94
2-2-5-4- موانع و محدودیت های کارآفرینی در سازمان 95
2-2-6- الگوهای کارآفرینی در سازمان 96
2-2-6-1- الگوی کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن 96
2-2-6-2- مدل ترغیب کارافرینی کوراتکو و هاجتس 97
2-2-6-3- مدل کارآفرینی سازمانی فرای 99
2-2-6-4- مدل4E 100
2-2-6-5- مدل کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ 101
2-2-6-6- مدل کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکارانش 107
2-2-6-7- مدل کارآفرینی اکهس و نک 109
2-2-6-8- مدل کارآفرینی سازمانی تامپسون 110
بخش سوم:2-3- ارتباط مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی 112
بخش چهارم:2-4- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور 113
2-4-1- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 113
2-4-2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 116
بخش پنجم:
2-5- معرفی قلمرو تحقیق 119
منابع و ماخذ
فهرست شکل ها
شکل(2-1) انواع دانش 28
شکل(2-2) فرایندهای اصلی در چرخه مدیریت دانش 39
شکل(2-3) چرخه مدیریت دانش بوکویتز و ویلیامز 40
شکل(2-4) چرخه مدیریت دانش یکپارچه 41
شکل(2-5) مدل عمومی مدیریت دانش 46
شکل(2-6) زیرسیستم های مدیریت دانش 47
شکل(2-7) مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 49
شکل(2-8) مراحل مدیریت دانش از دیدگاه گوشتاک 53
شکل(2-9) مدل مبتنی بر فرایندهای دانش 54
شکل(2-10) مدل مدیریت دانش فیل پری و الیکاتومی 55
شکل(2-11) مدل ساختاری مدیریت دانش 57
شکل(2-12) مدلKAFRA 58
شکل(2-13) مدل حلزونی نوناکا و تاکه اوچی 59
شکل(2-14) مدل مدیریت دانش میلتون 63
شکل(2-15) الگوی فرایند مدیریت دانش 65
شکل(2-16) مدل بویست 66
شکل(2-17) مدل دانش بنیادی 67
شکل(2-18) مدل مبتنی بر فرایندها و فراهم کننده های مدیریت 69
شکل(2-19) مدل هفت سی 71
شکل(2-20) انواع کارآفرینی 81
شکل(2-21) عوامل موثر بر کارآفرینی 91
شکل(2-22) مدل کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن 97
شکل(2-23) مدل کوراتکو و هاتجس 98
شکل(2-24) مدل کارآفرینی سازمانی4Eزاویر مندوزا 101
شکل(2-25) کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ 104
شکل(2-26) مدل تکاملی کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکارانش 109
شکل(2-27) مدل کارافرینی سازمانی اکهس و نک 110
شکل(2-28) مدل کارآفرینی سازمانی تامپسون 111
فهرست جداول
جدول(2-1) نخستین تلاش ها در راستای مدیریت دانش 21
جدول(2-2) عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین 36
جدول(2-3) استراتژی های مدیریت دانش 37
جدول(2-4) چرخه های مدیریت دانش از دیدگاه صاحب نظران 42
جدول(2-5) ابزار استفاده از فرایند دانش 51
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی
چطور میتونم فایل مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
7 days ago — اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ در ﭘﯽ ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در ﺷﺮﮐﺖ اﯾﺮان ﺧﻮدرو. ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم اﯾﻦ ﻣﻬﻢ اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺪاﻧﯿﻢ
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بین مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد. تا بدین وسیله سازمان مذکور با استقرار مدیریت دانش و از مجرای
Ordibehesht 26, 1399 AP — این تحقیق در پی بررسی رابطه مدیریت دانش بر توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد. هدف از انجام این مهم این است که بدانیم
168,مدیریت+مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی,docx. docxمدیریت+دانلود با لینک مستقیم168 هدف از این فصل دوم پایان نامه (مبانی
ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد و پرسشنامه کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیستریچ است که هر دو پرسش نامه دارای مقیاس پنج درجه ای نوع لیکرت
با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای 9 صفحه است به صورت فایل PDF در اختیار داشته باشید. آدرس ایمیل خود را در کادر
مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی مبانی نظری مدیریت دانش - مبانی نظری کارآفرینی سازمانی - استقرار مدیریت دانش در ایران خودرو
هدف از این پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات61حجم666225 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
دانش سازمانی است. مقاله حاضر تلاش دارد تا نقش و اهمیت مدیریت دانش را بر فرآیند کارآفرینی ورزشی در سازمان های ورزشی استان مازندران مورد بررسی قرار دهد.
مدیریت برای بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو از روش همبستگی اسپیرمن استفاد. اخبار مدیریت دانش - صفحه هفتم - قطره. مبانی نظری
Esfand 29, 1400 AP — برای بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو از روش همبستگی اسپیرمن استفاده شد. که یافته ها حاکی از این است که بین
ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻧﯿﻮﻣﻦ و ﮐﻨﺮاد - ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ آﻧﺘﻮﻧﯿﮏ و ﻫﯿﺴﺘﺮﯾﭻ - ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺎ ﻓﺮآﯾﻨﺪ
چکیده پایان نامه (شامل خلاصه، اهداف، روشهای اجرا و نتایج به دست آمده) : هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می
در اين پژوهش به بررسي تأثير مديريت دانش بر کارآفريني سازماني در بانک کشاورزي تهران پرداخته شد. پژوهش حاضر، از نظر هدف کاربردي و از نظر فرآيند اجراي پژوهش
by بلوچی · 2019 — با بررسی ادبیات و مبانی نظری الگوی مفهومی پژوهش طراحی شد. بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری در اجرای موفقیت آمیز کسبوکارهای
by محمدی · 2017 — نتایج نشان میدهد که بین مدیریت دانش و فرایندهای آن با کارآفرینی سازمانی در وزارت با مطالعۀ مبانی نظری پژوهش و با استفاده از نظر اساتید و متخصصان مدیریت
ﻫﺪف اﺻﻠﯽ اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﺑﯿﻦ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺎ ﻣﯿﺰان ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ در ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎﺷﮕﺎه ﻫﺎی ﭘﺮوﭘﻮزال ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺎ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ -1.
مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی | 39242. انتشار در 2022-03-19 | ویرایش در 2021-02-05 | توسط Siamak ADN دانلود.
ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺎ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ -1. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ - ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ - ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ - اﺳﺘﻘﺮار ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ در
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 120 صفحه کامل و آپدیت شده رفتن مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی رفتن به سايت