پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 95,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه 222 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
124
هزار تومان
95
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه سنجش اثربخشی استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران می باشد
هدف از این پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه می باشد. پژوهش حاضر در پی سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران است تا بتواند برای افزایش آگاهی مسئولین امر در این خصوص، اطلاعات مفید و پیشنهاداتی را ارائه دهد. به همین منظور با مرور ادبیات و تحقیقات انجام شده در این زمینه و شناسایی عوامل، شاخص و ابزار ها و مقایسه آنها، این مطالعه از مدل چن و همکاران (2009) برای سنجش میزان اثر بخشی مدیریت دانش در دانشکده های دانشگاه مازندران استفاده کرده است. در مدل پژوهش، تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای برای میزان و مقایسه دانشکده ها و همچنین ابعاد کارت امتیازی متوازن را به عنوان شاخص های اثربخشی و خلق، ذخیره، تسهیم، به کارگیری و درونی سازی دانش را به عنوان فرآیند های مدیریت دانش به کار گرفته است.
نظر به اینکه، کلیه ی سازمان های آموزشی، دانش را در بطن و متن خود دارند و طی روند روزمره اطلاعات را پردازش و به دانش تبدیل می کنند و با در آمیختن ارزش ها، راهبردها و تجارب، مبنای تصمیم-گیری و اقدامات آینده ی سازمان را شکل می دهند. آنچه در این فرآیند مهم است، آگاهی و دانش آفرینی آگاهانه است. مؤسسات آموزش عالی در نقش سازمان های دانش محور عمدتاً فعالیت های اصلی خود را معطوف به یادگیری، خلق و نشر دانش می کنند. دانشگاه به عنوان یک سازمان آموزشی بخش عظیمی از فعالیت های مربوط به دانش را انجام می دهد (راولی ،2000). بنابراین مادامی که دانشگاه ها در زمینه ارزیابی دارایی های دانشی خود، پیمایشی انجام ندهند، مدیریت دانش بهبود عملکرد و توسعه سازمانی را نخواهد داشت.
فهرست مطالب
فصل اول- کلیات پژوهش
1-1- مقدمه
1-2- ضرورت و اهمیت موضوع
1-3- بیان مسأله
1-4- اهداف پژوهش
1-5- سوالات پژوهش
1-6- روش پژوهش
1-7- قلمرو پژوهش
1-8- تعریف واژهها و اصطلاحات
1-8-1- تعاریف مفهومی
1-8-2- تعاریف عملیاتی
1-9-ساختار کلی پایان نامه
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1- مقدمه
2-2- مدیریت دانش
2-2-1-گذری بر مدیریت دانش
2-2-2-دانش
2-2-2-1- روابط داده،اطلاعات و دانش
2-2-2-2- داده
2-2-2-3-اطلاعات
2-2-3-طبقه بندی انواع دانش
2-2-4-منابع دانشی سازمان
2-2-5-تعاریف مدیریت دانش
2-2-6- اهمیت به کارگیری مدیریت دانش
2-2-7-اهداف مدیریت دانش
2-2-2-8-فرآیند های مدیریت دانش
2-2-9-مدیریت دانش در آموزش عالی
2-3-سنجش مدیریت دانش
2-3-1- سنجش اثربخشی مدیریت دانش
2-3-2- انواع رویکرد های سنجش مدیریت دانش
2-3-3- ابزارهای سنجش مدیریت دانش
2 -3-3-1- کارت امتیازی متوازن
2-3-3-2- جهت یاب اسکاندیا
2-3-3-3- نظارت بر داراییهای نامشهود
2-3-3-4- حسابداری منابع انسانی
2-3-3-5- روش شناسیKP3
2-3-3-6- شاخص عملکرد مدیریت دانش
2-3-3-7- سیستم مبتنی بر رضایت کاربر
2 -3-4--مقایسه ابزار های سنجش مدیریت دانش
2-4- مدل تحقیق و اجزای آن
2-4-1-کارت امتیازی متوازن
2-4-2- شاخص عملکرد مدیریت دانش
2-4-3- فرآیند تحلیل شبکهای
2-5- دانشگاه مازندران
2-6-مروری بر تحقیقات انجام شده
2-6-1-تحقیقات خارجی
2-6-2-تحقیقات داخلی
2-7-خلاصه فصل دوم
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه
3-2- نوع شناسی پژوهش
3-3- انتخاب خبره
3-4- مدل و روش پژوهش
3-4-1- گام اول تشکیل مدل و ساختاردهی به مسأله
3-4-2- گام دوم تشکیل ماتریس مقایسات زوجی و محاسبه بردار اوزان در هر یک از سطوح
3-4-3- گام سوم محاسبه اثربخشی مدیریت دانش
3-4-4- گام چهارم تجزیه و تحلیل اثربخشی مدیریت دانش
3-5- ابزار و روش جمعآوری دادهها
3-5-1- بررسی سازگاری ماتریس های مقایسات زوجی
3-5-1-1-محاسبه سازگاری ماتریس های مقایسات زوجی
3-6- معرفی نرمافزارهای مورد استفاده
3-7- محدودیتهای پژوهش
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل دادهها
4-1- مقدمه
4-2- مشخصات خبرهها
4-3- پیاده سازی روش
4-3-1- گام اول تشکیل مدل و ساختاردهی به مسأله
4-3-2- گام دوم تشکیل ماتریس مقایسات زوجی و محاسبه بردار اوزان در هر یک از سطوح
4-3-3- گام سوم محاسبه اثربخشی مدیریت دانش
4-3-3- گام چهارم تجزیه و تحلیل اثربخشی مدیریت دانش
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه
5-2- جمع بندی
5-3- بحث و نتیجه گیری
5-4- پیشنهادات
5-4-1- کاربردی
5-4-2 تحقیقات آتی
منابع و مأخذ
پیوستها
پیوست1-پرسشنامه مقایسات زوجی
پیوست2- خروجی نرم افزار Super Decisions
فهرست شکلها
10 شکل1-1- ساختار کلی پایان نامه
17 شکل2-1- اثر اطلاعات و دانش بر تصمیم گیری
40 شکل2-2- رابطه بین مولفه های اصلی در متدلوژیKp3 برای تعیین سهم دانش در عملکرد شرکت
46 شکل2-3- مدل اولیه تحقیق
48 شکل2-4- ارتباط کارت امتیازی متوازن با مدیریت دانش
51 شکل2-5- تفاوت ساختار سلسله مراتب و شبکه
54 شکل2-6- فرمت استاندار سوپر ماتریس
58 شکل2-7- مدل سنجش اثر بخشی مدیریت دانش
59 شکل2-8- مدلANP سنجش عملکرد مدیریت دانش
60 شکل2-9- مدل وو و ونگ برای ارزیابی موفقیت مدیریت دانش
62 شکل2-10-توانمندی مدیریت دانش به منظور اثربخشی مدیریت دانش
65 شکل2-11-مدل مفهومی ارزیابی و آسیبشناسی مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی
68 شکل2-12-مدل عوامل تأثیر گذار بر موفقیت سیستم مدیریت دانش و همچنین پیامدها آن
73 شکل2-13-چارچوب مرور ادبیات پژوهش
78 شکل3-1-مدل تحقیق
106 شکل5-1-یافتههای پژوهش
فهرست جداول
33 جدول 2-1- رویکرد های متفاوت ارزیابی مدیریت دانش
36 جدول 2-2- شاخص های کارت امتیازی متوازن
37 جدول 2-3- شاخص های جهت یاب اسکاندیا
38 جدول 2-4- شاخص های نظارت بر دارایی های نا مشهود
39 جدول 2--5 شاخص های حسابداری منابع انسانی
40 جدول 2-6- شاخص های متدلوژی Kp3
42 جدول 2-7- شاخص های عملکرد مدیریت دانش
43 جدول 2-8- شاخص های سیستم مبتنی بر رضایت کاربر
44 جدول 2-9- مقایسه ابزارهای سنجش مدیریت دانش
48 جدول 2-10- مدل کارت امتیازی متوازن برای دانشگاه
69 جدول 2-11- پژوهش های انجام شده در حوزه سنجش مدیریت دانش
81 جدول 3-1-مقادیر ترجیحات برای مقایسات زوجی
81 جدول 3-2 - نمونه پرسشنامه مقایسه زوجی
83 جدول3-3- شاخص ناسازگاری تصادفی
85 جدول 4-1- مشخصات خبره
86 جدول 4-2- درجه اهمیت شاخصهای اثربخشی مدیریت دانش
87 جدول 4-3- درجه اهمیت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل ابعاد کارت امتیازی متوازن
88 جدول 4-4- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد مشتری
89 جدول 4-5- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد فرآیندهای داخلی
90 جدول 4-6- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد نوآوری و یادگیری
91 جدول 4-7- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد مالی
92 جدول 4-8- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد مشتری
93 جدول 4-9- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد فرآیند های داخلی
94 جدول 4-10- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد نوآوری و یادگیری
95 جدول 4-11- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد مالی
97 جدول 4-12-سوپر ماتریس اولیه در بعد مشتری
97 جدول 4-13- سوپر ماتریس نهایی در بعد مشتری
98 جدول 4-14- سوپر ماتریس اولیه در فرآیند های داخلی
98 جدول 4-15- سوپر ماتریس نهایی در بعد فرآیندهای داخلی
99 جدول 4-16- سوپر ماتریس اولیه در بعد نوآوری و یادگیری
99 جدول 4-17- سوپرماتریس نهایی بعد نوآوری و یادگیری
100 جدول 4-18- سوپرماتریس اولیه بعد مالی
100 جدول 4-19- سوپر ماتریس نهایی در بعد مالی
102 جدول 4-20- محاسبه شاخص مطلوبیت برای سنجش اثربخشی مدیریت دانش
103 جدول 4-21-تجزیه و تحلیل اثربخشی از طریق پنج جزء فرآیند های چرخه دانش
فهرست نمودارها
52 نمودار2-1- ارتباط درونی و بیرونی میان عناصر
63 نمودار2-2- سلسله مراتب سنجش اثربخشي مديريت دانش
64 نمودار2-3-مدل سلسله مراتبي ارزيابي عملكرد سيستم مديريت دانش سازمان
76 نمودار3-1-گامهای پیاده سازی مدل
87 نمودار 4-1- درجه اهمیت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل ابعاد کارت امتیازی متوازن
88 نمودار 4-2- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد مشتری
89 نمودار 4-3- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد فرآیندهای داخلی
90 نمودار 4-4- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد نوآوری و یادگیری
91 نمودار 4-5- اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیند های چرخه دانش در بعد مالی
92 نمودار 4-6- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد مشتری
93 نمودار 4-7- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد فرآیند های داخلی
94 نمودار4-8- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد نوآوری و یادگیری
95 نمودار 4-9- اولویت فرآیند های چرخه دانش تحت کنترل دانشکدهها در بعد مالی
107 نمودار5-1- تجزیه و تحلیل اثربخشی مدیریت دانش از طریق ابعاد کارت امتیازی متوازن
108 نمودار5-2- تجزیه و تحلیل اثربخشی مدیریت دانش از طریق فرآیند های چرخه دانش
109 نمودار5-3- میزان اثربخشی مدیریت دانش دانشکدهها
سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه
چطور میتونم فایل پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 95 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هدف از این پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه می باشد. پژوهش حاضر در پی سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران است تا بتواند برای
by رمضانی · 2016 — و استقرار س. یس. تم مد. يريت. دانش اس. ت. هدف. از انجام ا. ين. پژوهش، شناسا. يی. مؤلفه. ها. ی. مد. يريت. دانش و وضع. یت. پیاده. سازی. آن. ها. در دانشگاه 24 pages
فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه و سپس، نحوهی انتخاب خبرهها و نیز مدل تحقیق در قالب گامهای پیاده سازی آن بیان میشوند.
در پایان. بر مبنای نتایج پژوهش پیشنهادهایي جهت بستر سازی استقرار مدیریت دانش، مدل اجرایی ومراحل وگام های. پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه ارائه شده است.24 pages
پایان نامه · وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه علامه طباطبایی - دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی · نویسنده پروانه آزادبخت · استاد راهنما حمید رحیمیان علی دلاور
مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 1/22 مگابایت صفحه 159 فرمت docx قیمت 85000 تومان پرداخت آنلاین و دانلود ,159122 |docx مدیریت+پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش
پایان نامه : نقش فرهنگ کیفیت در استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نوراستان مدیریت دانش منطبق باشد، یک سیستم کیفیت گرا می بایست پیاده سازی شود.
به منظور استقرار یک سیستم سطح بالای آموزشی در دانشگاه که با رویکرد مدیریت دانش منطبق باشد، یک سیستم کیفیت گرا می بایست پیاده سازی شود. این تحقیق رابطه ی بین
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی شرق فارس. متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه
مشخصات نویسندگان مقاله پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان. مهتاب خیری - کارشناس ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه اصفهان