پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 75,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک 175 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
98
هزار تومان
75
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم می باشد.
هدف از این پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم می باشد. مديريت دانش فرآيندي است كه به سازمانها كمك ميكند تا اطلاعات و مهارتهاي مهم را كه به عنوان حافظه سازماني محسوب ميشود و به طور معمول به صورت سازماندهي نشده وجود دارند، شناسايي، انتخاب، سازماندهي و منتشر نمايند. اين امر مديريت سازمانها را براي حل مسائل يادگيري، برنامهريزي راهبردي و تصميمگيريهاي پويا به صورت كارا و مؤثر قادر ميسازد.
با توجه به اينكه امكان سنجي طراحي سيستمهاي مديريت دانش براي سازمانها با رويكرد حداقل ويژگيهاي مورد نياز با يك سيستم يكپارچه قابل اجراست، با اين حال با بررسي ساختار، محتواي كار، محتواي دانش و نيازهاي سازمان ميتوان استنباط كرد كه سيستمهاي مديريت دانش براي هر سازمان بايد متناسب با ساختار و ويژگيهاي آن سازمان باشد و در هر زير سيستم داراي قابليتهاي بالاي فني و اجرايي باشد، بنابراين طراحي سيستم مديريت دانش بومي هر سازمان حائز اهميت خواهد بود.
نیاز به ارتقای دانش در حال افزایش است، لذا با دانش مانند دیگر منابع ملموس به طور سیستماتیک رفتار شده و از کاوش در حوزه مدیریت دانش به منظور پیشرفت و تقویت رقابت پذیر استفاده می شود. مدیریت دانش مفهومی میان رشته ای است که در دهه اخیر به شکل روزافزونی مورد توجه پژوهشگران و سازمانها در ایران قرار گرفته است. بانکداران به عنوان یکی از گروههای حرفه مند که با مدیریت دانش سروکار دارند، با چالش های چندی در این زمینه روبرو هستند. بر پایه تجربه ها، درک مناسب مدیریت دانش، انوع دانشی که بانکداران در مدیریت آن باید نقش داشته باشند و نیز چگونگی اجرای آن از عمده ترین این چالش ها به شمار می آیند، این پژوهش در راستای بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم انجام می شود.
فهرست مطالب
چکيده 1
فصل اول کلیات تحقیق
1-1- مقدمه 3
1-2- بيان مساله 4
1-3- اهميت و ضرورت انجام پژوهش 7
1-4- اهداف تحقیق 9
1-4-1- اهدف کلي .. 9
1-4-2- اهداف جزئی 9
1-5- سؤالات تحقيق 9
1-5-1- سؤال اصلي 9
1-5-2 سؤالات فرعي 9
1-6- محدوده پژ وهش 10
1-7 - تعاريف پژوهش 10
1-7-1 - تعاريف مفهومي متغیرهای پژوهش 10
1-7-2- تعاریف عملياتي متغيرهاي پژوهش 11
فصل دوم مبانی نظری تحقیق
2-1- مقدمه 13
2-2- دانش 13
2-3- اطلاعات 14
2-4- تفاوت اطلاعات و دانش 14
2-5- طبقهبندي انواع دانش 15
2-5-1- انواع دانش از نظر نوناكا 16
2-5-2- انواع دانش از نظر نوناكا و تاكهاوچي 17
2-5-3- انواع دانش از نظر وارنك و ديگران 17
2-5-4- طبقهبندي انواع دانش از نظر فاير استون 18
2-5-5- انواع دانش از نظر جورنا 18
2-5-6 - انواع دانش از نظر بلاكر 19
2-5-7- انواع دانش از نظر ليدنر و علوي 19
2-5-8- انواع دانش از نظر ارسطو 19
2-5-9- دانش اصلی و دانش فرعی 20
2-6- سير مراحل تبديل داده به دانش و خرد سازمانی 20
2-7- جريان دانش 20
2-8- فرآيند دانش 21
2-8-1- در اختيار گرفتن دانش 21
2-8-2- ذخيرهسازي 21
2-8-3- پردازش 21
2-8-4- انتقال 21
2-9- خصوصيات دانش 22
2-10- منابع دانش 23
2-11- دانش سازماني 25
2- 12- مفهوم مدیریت دانش 27
2- 13- تاریخچه مدیریت دانش 29
2-14- تئوريهاي مديريت دانش 31
2-14-1- تئوري مديريت دانش جامع (CKMT) 31
2-14-2- تئوري مديريت دانش تيمي (TKMT) ...32
2-14-3- تئوري مديريت دانش جامعهگرا 32
2-15- هدف های مدیریت دانش 33
2-16- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمان های دولتی 33
2-16-1- مردم و فرهنگ سازماني 34
2-16-2- فرايند 34
2-16-3- فناوري 34
2-17- عوامل كليدي موفقيت مديريت دانش 34
2-18- مدلهاي مديريت دانش 37
2-18-1- مدل عمومي دانش در سازمان 37
2-18-2- مدل بويسوت 34
2-18-3- مدل نوناكا 35
2-18-4- مدل نوناکا و تاکه اوچی 40
2-18-5- مدل فلاین 41
2-18-6- مدل چو 42
2-18-7- مدل استیو هالس 43
2-18-8- مدل پیتر گوتشاک 44
2-18-9- مدل ليانج 45
2-19- روشهاي دانش آفريني در سازمان 47
2-19-1- كسب دانش 47
2-19-2- اجاره دانش 47
2-19-3- منابع متعهد 48
2-19-4- هم جوشي 48
2-19-5- تطابق 48
2-20- چرخهي مديريت دانش 48
2-20-1- نياز به دانش 50
2-20-2- توسعه و بهبود دانش 50
2-20-3- توزيع و نشر دانش 51
2-20-4- بهرهبرداري از دانش 51
2-20-5- حفظ و ذخيره دانش 52
2-20-6- ارزيابي دانش 52
2-21- موانع و چالشهای مديريت دانش 53
2-22- پيشينه تحقيق 57
2-22-1- پژوهشهاي خارجي 57
2-22-2- پژوهشهاي داخلي 58
2-23- چارچوب نظری تحقیق 63
2-24- مدل نظری تحقیق 68
فصل سوم روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه 71
3-2- روش تحقیق 71
3-3- جامعه آماری و نمونه آماری 71
3-4- روشهای گردآوری اطلاعات 72
3-5- ابزار گردآوری اطلاعات 72
3-6- روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات 73
3-6-1- پایایی 73
3-6-2- روایی 73
3 -7- قلمرو پژوهش 74
3 -7-1- متغير مستقل 74
3-7-2- متغيرهاي وابسته 74
3-8- فرضيههاي تحقيق 75
3-9- روش تجزیه و تحلیل آماری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل داده ها 76
فصل چهارم یافته های تحقیق
4-1- مقدمه 78
4-2- آمار توصيفي 78
4-2-1- سن 78
4-2-2- جنس 79
4-2-3- سطح تحصیلات 79
4-2-4- سابقه خدمت 80
4-2-5- سمت 80
4-2-6- رتبه بندی گویه های فرهنگ سازمانی 81
4-2-7- رتبه بندی گویه های منابع دانشی 82
4-2-8- رتبه بندی گویه های تکنولوژی اطلاعات 84
4-2-9- رتبه بندی گویه های حافظه سازمانی 85
4-2-10- توصيف متغير وابسته تحقيق (استقرار مدیریت دانش) 87
4-3- آمار استنباطي 88
4-3-1- مقايسه ميانگينها 88
4-3-1-1- نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس 89
4-3-2- تحليل همبستگي 90
4-4- تحليل رگرسیون عوامل موثر بر استقرار موفق سیستم مدیریت دانش 92
فصل پنجم نتیجه گیري، بحث و پيشنهادها
5-1- مقدمه 95
5-2- نتایج آمار توصیفی 96
5-2-1- رتبه بندی گویه های فرهنگ سازمانی 97
5-2-2- رتبه بندی گویه های منابع دانشی 97
5-2-3- رتبه بندی گویه های تکنولوژی اطلاعات 97
5-2-4- رتبه بندی گویه های حافظه سازمانی 97
5-2-5 - توصيف متغير وابسته تحقيق (استقرار مدیریت دانش) 98
5-3- نتایج مطالعات هبستگی 98
5-4-1- تفاوت بين ميانگين دانش و ميانگين نگرش كارشناسان 99
5-4-2- تحليل رگرسیون عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در بانک کشاورزی 99
5-5- پیشنهادها 100
منابع و مأخذ
منابع فارسی:
منابع انگلیسی:
ضمائم و پیوست ها
ضمیمه الف: پرسشنامه تحقیق
فهرست جدول ها
جدول(2-1) كاربرد انواع دانش در ساختارهاي پنج گانه مينتزبرگ (جورنا، 2001) 18
جدول (2-2) عوامل مؤثر بر موفقيت مديريت دانش 35
جدول (2-3) مدل SECL تعامل دانش نهفته و صریح نوناکا 40
جدول(2-4) چارچوب نظری تحقیق 63
جدول(3-1) تعداد مدیران، کارشناسان و کمک کارشناسان شاغل در بانک کشاورزی استان قم(جامعه آماری تحقیق). 72
جدول(3-2) ببخش های مربوط به قسمت اول و دوم پرسشنامه 72
جدول (3-3) مقدار آلفای کرونباخ برای قسمت های مختلف پرسشنامه 73
جدول (1-4) توزيع فراواني گروههاي سني نمونه موردمطالعه 78
جدول (2-4) توزيع فراواني نمونه مورد مطالعه برحسب جنس 79
جدول (3-4) توزيع فراواني نمونه مورد مطالعه برحسب سطح تحصيلات 79
جدول(4-4) توزيع فراواني نمونه موردمطالعه برحسب سابقه خدمت پاسخگویان 80
جدول (5-4) توزيع فراواني نمونه مورد مطالعه برحسب سمت شغلی پاسخگویان 80
جدول(6-4) رتبه بندی گویه های فرهنگ سازمانی مؤثر بر استقرار مدیریت دانش 81
جدول (7-4) رتبه بندی عوامل گویه های منابع دانشی تأثیر گذار بر استقرار مدیریت دانش 82
جدول (8-4) رتبه بندی رتبه بندی گویه های تکنولوژی اطلاعات تأثیر گذار بر استقرار مدیریت دانش 84
جدول(9-4) رتبه بندی گویه های حافظه سازمانی تأثیر گذار بر استقرار مدیریت دانش 86
جدول (10-4)توزيع فراواني نمونه مورد مطالعه برحسب ميزان استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی 87
جدول (11-4) استقرار موفق سیستم مدیریت دانش در بانک کشاورزی بر حسب جنسیت کارکنان 88
جدول (12-4) مقایسه میانگین بین استقرار موفق سیستم مدیریت دانش در بانک کشاورزی در رابطه بر حسب سن کارکنان 89
جدول (13-4) مقایسه میانگین استقرار موفق سیستم مدیریت دانش در بانک کشاورزی در رابطه با سابقه خدمت 89
جدول (14-4) مقایسه میانگین استقرار موفق سیستم مدیریت دانش در بانک کشاورزی در رابطه با سطح تحصیلات 90
جدول (15-4) همبستگی متغیر های تحقیق با متغیر وابسته استقرار موفق سیستم مدیریت دانش 92
جدول (16-4) ويژگي هاي مدل رگرسيوني، عوامل موثر بر استقرار موفق سیستم مدیریت دانش 92
جدول (17-4) ضرايب مدل رگرسيوني، عوامل موثر بر استقرار موفق سیستم مدیریت دانش در بانک کشاورزی 93
سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک
چطور میتونم فایل پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 75 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هدف از این پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم می باشد. مديريت دانش فرآيندي است كه به سازمانها كمك ميكند تا اطلاعات و
جامعه آماری این پژوهش روسا و معاونین شعب بانک تجارت استان اصفهان می باشند. در مجموع جامعه آماری این پژوهش شامل 212 نفر و حجم نمونه 118 مورد برآورد گردید. روش
نتایج این طرح نشان می دهد که استراتژی سازمان، فرهنگ، ساختار سازمانی، رهبری، آموزش، تکنولوژی ونظام جبران خدمات موانعی بر سر راه حرکت به سوی استقرار مدیریت دانش
این مبانی نظری فصل دوم پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم می باشد. توضیحات کامل : هدف كلي از
6 days ago — ﻫﺪف ﮐﻠﯽ از اﻧﺠﺎم اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻫﺪف ﮐﻠﯽ اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ اﺳﺘﻘﺮار ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ در. ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن ﻗﻢ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. اﻣﺮوزه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ و
به طور کلی هر تحقیق و پژوهش در پی حل مشکل یا مسئله ای به وجود می آید. مشکل یا مسئله است که سؤالاتی را در ذهن پژوهشگر به وجود می آورد و موجب پیدایش فرضیاتی می
بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت دانش سازمانی در معاونت اقتصادی بانک مرکزی ج.ا.ا. در پایان نامه پیش رو تلاش شده است تا رابطه بین هوش سازمانی (با هفت مولفه
به طور کلی هر تحقیق و پژوهش در پی حل مشکل یا مسئله ای به وجود می آید. مشکل یا مسئله است که سؤالاتی را در ذهن پژوهشگر به وجود می آورد و موجب پیدایش فرضیاتی می
by محمداسماعیل · 2018 — پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان. محمودوند، محمد.(1390). بررسی رابطه فراموشی سازمانی با تغییرات
فصل سوم پایان نامه با موضوع بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم می باشد. مشخصات فایل. تعداد صفحات, 28. حجم, 161/
پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس رفتن به سايت اصلي دانلود پروپوزال پایاننامه كارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت دانش در سازمان کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه مدیریت دانش و بحران ,بانک موضوعات
by احمدی · 2019 — مدیریت دانش مشتری، فرایند منظم جمع آوری، نگهداری، تسهیم و استفاده از دانش مشتری با استفاده از فناوری اطلاعات به منظور ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری میباشد.
Khordad 4, 1401 AP — اما استقرار مدیریت دانش در یک سازمان به معنی پایان روند مدیریت دانش سازمان نیست. در ادامه برخی از فعالیتهای کلیدی مورد نیاز پس از استقرار
دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت هدف کلی این تحقیق حاضر به عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم بود.
by وظیفه رسول — دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با اثر واسطه ای عملیات منابع انسانی استراتژیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملی
by رازینی · 2018 — اگر چه مدیریت دانش در نگاه اول مجموعهای از ابزارها یا فرایند مدیریتی روشن و مشخص است اما پیادهسازی (استقرار) و استفاده اثربخش از آن مهم و پیچیده است که به