فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 56,250 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی 168 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
74
هزار تومان
56
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد.در واقع این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق موضوع می باشد.
فصل دوم در رابطه با مبانی نظری و ادبیات و پیشینه پژوهش ها انجام شده انجام شد. در این بخش ابتدا در رابطه با مدیریت دانش بحث شد. مدیریت دانش تعریف شد، نیاز سازمان ها در رابطه با این متغیر مورد بحث قرار گرفت و توضیحاتی در رابطه با آن عنوان شد. سپس در رابطه با تاریخچه مدیریت دانش بحث شد. اینکه پیتر دراکر، استراسمن و پیتر سنگه از پیشگامان بررسی روی این متغیر بودند. سپس دانش، تعاریف و دسته بندی های آن مورد بررسی قرار گرفت. اینکه دانش برای تمام سازمان ها از جمله دارایی ها بسیار ارزشمند و راهبردی است و مدیریت دانش کنترل صریح بر دانش درون سازمان است که هدف آن رسیدن به اهداف سازمان است.
سپس دلایل اهمیت به کار گیری مدیریت دانش بررسی شد. دلایلی همچون اشتغال زایی، کاهش شکاف علمی-اقتصادی میان کشورهای غنی و فقیر و ... .در نهایت عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین بررسی شد و نیز استراتژی های مدیریت دانش بررسی شدو مثل کدگذاری، شخصی سازی و ... . چرخه مدیریت دانش و انواع دانش و راهبردهای مدیریت دانش بررسی شدند در انتها نیز در رابطه با مدل های مدیریت دانش بحث شد.
در بخش بعدی کارآفرینی سازمانی، مفاهیم و تعاریف آن بررسی شد. تاریخچه کارآفرینی مورد بررسی قرار گرفت. اینکه کارآفرین کیست؟ و صفات و ویژگی های کارآفرینان چیست؟ صفاتی همچون خودباوری، انگیزه و پیشرفت، هدایت و رهبری، ریسک پذیری، خلاقیت و آینده نگری از جمله ویژگی های آنها می باشد. سپس انواع کارآفرینی مورد مطالعه قرار گرفت. کارآفرینی سازمانی تعریف شد. ویژگی های کارآفرینان سازمانی مورد بررسی قرار گرفت. عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی از جمله عوامل زمینه ای و ساختاری مورد بحث و کنکاش قرار گرفت. ویژگی های سازمانی کارآفرینان، موانع و محدودیت های کارآفرینی در سازمان و در نهایت الگوهای کارآفرینی سازمانی مورد مطالعه قرار گرفتند. در انتهای فصل نیز ارتباط مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی بررسی شد.
فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
بخش اول:مدیریت دانش
2-1- مقدمه 18
2-1-1- تاریخچه مدیریت دانش 20
2-1-2- دانش: تعاریف و دسته بندی ها 22
2-2-2-1- تعریف دانش 23
2-2-2-2- دسته بندی دانش 23
2-1-3- انواع دانش 25
2-1-3-1- تقسیم بندی ارسطو 25
2-1-3-2- دانش ضمنی و دانش صریح 25
2-1-3-3- دانش شخصی و دانش سازمانی 26
2-1-3-4- انواع دانش بر مبنای کارکرد 27
2-1-3-5- تقسیم بندی مک لوپ 28
2-1-3-6- دانش رسمی و دانش سازمانی 29
2-1-4- تعریف مدیریت دانش 30
2-1-4-1- دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش 33
2-1-4-2- عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین 36
2-5-1- استراتژی های مدیریت دانش 37
2-1-6- چرخه مدیریت دانش 38
2-1-6-1- چرخه مدیریت دانش مک الوری 39
2-1-6-2- چرخه مدیریت دانش بیوکویتز و ویلیامز 40
2-1-6-3- چرخه مدیریت دانش یکپارچه داکلر 41
2-1-7- راهبردهای مدیریت دانش 42
2-1-7-1- راهبردهای ساختاری 42
2-1-7-2- راهبردهای فرهنگی 43
2-1-7-3- راهبردهای فناوری 45
2-1-8- مدل های مدیریت دانش 46
2-1-8-1- مدل عمومی دانش 46
2-1-8-2- مدل سوناسی و سوری 47
2-1-8-3- مدل بک من 48
2-1-8-4- مدل پایه های ساختمان دانش 48
2-1-8-5- مدل مک الروی 51
2-1-8-6- مدل پیتر گوشتاک 52
2-1-8-7- مدل استیو هالس 53
2-1-8-8- مدل شش بعدی مدیریت دانش 55
2-1-8-9- مدل کلی سختار نظام های مدیریت دانش 56
2-1-8-10- مدل کافرا 57
2-1-8-11- مدل نوناکا و تاکه اوچی 58
2-1-8-12- مدل هیستینگ 61
2-1-8-13- مدل مدیریت دانش میلتون 61
2-1-8-14- الگوی بوکویتز و ویلیامز 64
2-1-8-15- مدل بویست 65
2-1-8-16- مدل مدیریت دانش بنیادی در سازمان 66
2-1-8-17- مدل ادل و گریسون 68
2-1-8-18- مدل هفت سی 71
بخش دوم:کارآفرینی سازمانی
2-2- کارآفرینی سازمانی 72
2-2-1- مفهوم و تعاریف کارآفرینی 72
2-2-2- تاریخچه کارآفرینی 74
2-2-3- تعریف کارآفرین 75
2-2-3-1- صفات و ویژگی های کارآفرینان 76
2-2-4- انواع کارآفرینی 79
2-2-4-1- کارآفرینی فردی 80
2-2-4-2- کارآفرینی درون سازمانی 80
2-2-4-3- کارآفرینی سازمانی 80
2-2-4-4- کارآفرینی شرکتی 81
2-2-4-5- کارآفرینی اداری 82
2-2-4-6- کارآفرینی از راه دور 82
2-2-4-7- کارآفرینی فرصت گرایانه 82
2-2-4-8- کارآفرینی اطلاعاتی 83
2-2-4-9- کارآفرینی دولتی 83
2-2-4-10- کارآفرینی اکتسابی 83
2-2-5- تعریف کارآفرینی سازمانی 83
2-2-5-1- ویژگی های کارآفرینان سازمانی 86
2-2-5-2- عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی 88
2-2-5-2-1- عوامل زمینه ای موثر بر کارآفرینی سازمانی 89
2-2-5-2-2- عوامل ساختاری موثر بر رفتار کارآفرینی سازمانی 89
2-2-5-3- ویژگی های سازمان های کارآفرین 91
2-2-5-3-1- ابعاد ساختاری 91
2-2-5-3-2- ابعاد محتوایی 94
2-2-5-4- موانع و محدودیت های کارآفرینی در سازمان 95
2-2-6- الگوهای کارآفرینی در سازمان 96
2-2-6-1- الگوی کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن 96
2-2-6-2- مدل ترغیب کارافرینی کوراتکو و هاجتس 97
2-2-6-3- مدل کارآفرینی سازمانی فرای 99
2-2-6-4- مدل4E 100
2-2-6-5- مدل کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ 101
2-2-6-6- مدل کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکارانش 107
2-2-6-7- مدل کارآفرینی اکهس و نک 109
2-2-6-8- مدل کارآفرینی سازمانی تامپسون 110
بخش سوم:2-3- ارتباط مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی 112
بخش چهارم:2-4- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور 113
2-4-1- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 113
2-4-2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 116
بخش پنجم:2-5- معرفی قلمرو تحقیق 119
منابع و ماخذ
فهرست شکل ها
شکل(1-1) مدل تحقیق 12
شکل(2-1) انواع دانش 28
شکل(2-2) فرایندهای اصلی در چرخه مدیریت دانش 39
شکل(2-3) چرخه مدیریت دانش بوکویتز و ویلیامز 40
شکل(2-4) چرخه مدیریت دانش یکپارچه 41
شکل(2-5) مدل عمومی مدیریت دانش 46
شکل(2-6) زیرسیستم های مدیریت دانش 47
شکل(2-7) مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 49
شکل(2-8) مراحل مدیریت دانش از دیدگاه گوشتاک 53
شکل(2-9) مدل مبتنی بر فرایندهای دانش 54
شکل(2-10) مدل مدیریت دانش فیل پری و الیکاتومی 55
شکل(2-11) مدل ساختاری مدیریت دانش 57
شکل(2-12) مدلKAFRA 58
شکل(2-13) مدل حلزونی نوناکا و تاکه اوچی 59
شکل(2-14) مدل مدیریت دانش میلتون 63
شکل(2-15) الگوی فرایند مدیریت دانش 65
شکل(2-16) مدل بویست 66
شکل(2-17) مدل دانش بنیادی 67
شکل(2-18) مدل مبتنی بر فرایندها و فراهم کننده های مدیریت 69
شکل(2-19) مدل هفت سی 71
شکل(2-20) انواع کارآفرینی 81
شکل(2-21) عوامل موثر بر کارآفرینی 91
شکل(2-22) مدل کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن 97
شکل(2-23) مدل کوراتکو و هاتجس 98
شکل(2-24) مدل کارآفرینی سازمانی4Eزاویر مندوزا 101
شکل(2-25) کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ 104
شکل(2-26) مدل تکاملی کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکارانش 109
شکل(2-27) مدل کارافرینی سازمانی اکهس و نک 110
شکل(2-28) مدل کارآفرینی سازمانی تامپسون 111
فهرست جداول
جدول(2-1) نخستین تلاش ها در راستای مدیریت دانش 21
جدول(2-2) عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین 36
جدول(2-3) استراتژی های مدیریت دانش 37
جدول(2-4) چرخه های مدیریت دانش از دیدگاه صاحب نظران 42
جدول(2-5) ابزار استفاده از فرایند دانش 51
سوالات احتمالی شما درباره فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی
چطور میتونم فایل فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 56 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
فصل دوم در رابطه با مبانی نظری و ادبیات و پیشینه پژوهش ها انجام شده انجام شد. در این بخش ابتدا در رابطه با مدیریت دانش بحث شد. مدیریت دانش تعریف شد، نیاز سازمان
چکیده پایان نامه (شامل خلاصه، اهداف، روشهای اجرا و نتایج به دست آمده) : هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می
ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ و ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﻣﻮﺿﻮع اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﺪون ﺷﮏ، اﻣﺮوز ﻧﻤﯽ. ﺗﻮان ﻧﻘﺶ ﺑﯽ ﺑﺪﯾﻞ داﻧﺶ را در ﺑﺎﻟﻨﺪﮔﯽ و ارﺗﻘﺎی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ اﻧﮑﺎر
فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش : دانش، دارايي واقعي سازمانهايي است كه براي منابع نقد و بررسي و چشماندازهاي رقابتي سازمانها نشان دهنده تأثيرات اين
فصل دوم پایان نامه کارآفرینی ارزیابی عملکرد کارکنان پیاده سازی مدیریت دانش در بانک پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان تاثیر مدیریت دانش بر
در دنیای رقابتی و پویای امروزین توسعه کارآفرینی سازمانی یکی از مهمترین راهبردهایی است که میتواند در کسب و حفظ مزیت رقابتی پایدار به سازمانها کمک کند.
نمونه ای از پیشینه نویسی به شرح ذیل می باشد. طهماسبی، علی و همکاران (1392) تحقیقی تحت عنوان بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی در جذب مشتریان بانک پرداختند که نتایج
غلام پور، ع.(1385). خلاقیت و نوآوری در سازمان های آموزشی مهرآذر، ز(1391)پایان نامه کارشناسی ارشد((رابطه بین خلاقیت ونوآوری در بین
پایان نامه بررسی رابطه بین اثر بخشی تفکر استراتژیک و زمینه سازی برای بروز پرورش پایان نامه مدیریت دانش، ادبیات پژوهش مرور می گردد؛ که فصل دوم پایان نامه
هدف از فصل سوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد. انسان از دیرباز برای شناخت طبیعت پدیده های آن و برای مقابله با
برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد مدیریت دانش و پروژه دانشجویی و گزارش سمینار و تز در مورد مدیریت دانش در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و کارشناسی از
3. 3. 2022 — این نوشتار نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. در این پژوهش رابطه ی بین مدیریت دانش با میزان کارآفرینی در مدیران باشگاه های
4. 1. 2022 — خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش و فرآیندهای آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش.
5. 2. 2019 — بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی متخصصان علم اطلاعات شاغل درکتابخانههای دانشگاه شیراز فصل دوم
یکی از اهداف اصلی نگارش هر پایان نامه دراصل آشنا نمودن دانشجو با نحوه نگارش و تنظیم یک به طور مثال جدول شماره ۳ فصل دوم بصورت زیر شماره گذاری می شود:.
ادبیات نظری و سوابق تحقیق مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی (فصل دوم) مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی.
2. 1. 2020 — مدیریت هدف از فصل سوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد. انسان از د.
دانش نقش بیشتری نسبت به نوآوری در تعهد سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد دارد.در ادامه مقدمه و بیان مسئله دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین