فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ 68 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


53 هزار تومان 41 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی می باشد

برای شخصی سازی تبلیغات شرکت ها باید اطلاعاتی در مورد رفتار خرید پیشین مشتریانشان کسب کنند و بعد از آن این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند رفتار خرید آتی مشتریان را پیش بینی کنند. تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری مفید باشند و بر طبق آن بتوانند راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را برپا کنند.

 

 

 

 


ما در تحقیق خود از داده های جمع آوری شده از مشتری، که رفتار خریدهای پیشین مشتری هستند، استفاده کرده و با بکارگیری روش تاخر، تناوب و مالی ارزش مشتریان را برای شرکت مشخص کردیم.سپس برای خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها، بصورت موازی از الگوریتم خوشه بندی K-Means و K-Harmonic Means استفاده کردیم سپس از الگوریتم استقرایی که یکی از الگوریتم های کشف قوانین وابستگی است استفاده کردیم و تکنیک قوانین وابستگی را بر روی داده های مربوط به هر یک از خوشه هایی که توسط K-Means مشخص شده اند بکار گرفتیم. با استفاده از قوانین بدست آمده از هر خوشه راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای هر خوشه از مشتریان را مشخص کردیم. برای هر مشتری علاوه بر قوانین مربوط به خوشه اصلی که به آن تعلق دارد از قوانین خوشه های دیگری که درجه تعلق مناسبی نسبت به آنها دارد نیز برای تعیین راهبردهای شخصی سازی تبلیغات استفاده کردیم تا بدین ترتیب تعداد تبلیغات پیشنهادی که مطابق با علایق مشتری است را بیشتر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق
  1-1: مقدمه  2
  1-2: بیان مسئله  3
 1-3: هدف تحقیق  4
1-4: اهمیت تحقیق  6
1-5: ساختار تحقیق  7

 

 

فصل دوم: پیشینه  و مفاهیم تحقیق
2-1: مبانی نظری 10  
2-1-1: مدیریت ارتباط با مشتری 10
2-1-1-1: تعریف مدیریت ارتباط با مشتری  10
2-1-1-2: تبلیغات اینترنتی  13
2-1-2: داده کاوی  15
2-1-2-1: تعریف داده کاوی  15
2-1-2-2: خوشه بندی  18
2-1-2-3: قوانین وابستگی  25
2-1-3: شیوه تاخر، تناوب و مالی  31
2-2: پیشینه تحقیقاتی  33

 


منابع  

 

 


سوالات احتمالی شما درباره فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ


چطور میتونم فایل فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ. کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی

2- 61 درصد از تبلیغاتی که مربوط به قوانین خوشه دوم مشتری می باشد مورد قبول واقع و خریداری شدند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که مدل ارائه شده برای ارائه هر چه 

پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی 

فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ کلمات کلیدی 

Dey 11, 1398 AP — رشته فناوری اطلاعات (IT) پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سا.

Ordibehesht 17, 1401 AP — پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی | فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ 

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی آن در ادامه این فصل بصورت مرحله به مرحله مورد بررسی قرار گرفته است.

Ordibehesht 18, 1401 AP — docxرشته فناوری اطلاعات (IT)+دانلود با لینک مستقیم68 فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت 

دانلود پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ 

Ordibehesht 10, 1400 AP — دانلود پروپوزال آماده با موضوع مطالعه ای بر روش های شخصی سازی درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه 

Aban 15, 1400 AP — فایل قابل ویرایش پاورپوینت حریم شخصی , ورد پاورپوینت حریم شخصی. فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ –.

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد دلبستگی 50 صفحه فصل دوم پایان نامه 

تبلیغات اینترنتی و ایجاد نگرش مثبت نسبت به آن،اعتماد مشتریان را افزایش داده تا از این طریق علاقه به کلیک کردن برای دیدن تبلیغات اینترنتی.

Ordibehesht 24, 1401 AP — 689589 |docx رشته فناوری اطلاعات (IT)+فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ. مشخصات محصول دسته رشته فناوری اطلاعات 

پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی چکیده امروزه بانکداری اینترنتی با استفاده از تکنولوژی وب و اینترنت، 

مبانی نظری شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ 

ﻣﺎﯾﻨﯿﻨﮓ. ﻧﻈﺎم ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺮ ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺷﺨﺼﯽ ﺳﺎزی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺎ دﯾﺘﺎ ﻣﺎﯾﻨﯿﻨﮓ ﻣﻌﺮﻓﺖ و ﺻﻔﺎ و. ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺷﺨﺼﯽ ﺳﺎزی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺎ دﯾﺘﺎ 

فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ. دسته بندی: رشته فناوری اطلاعات (IT) کلمات کلیدی: پایان نامه داده کاوی,پایان نامه داده کاوی