فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 46,250 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی 95 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
61
هزار تومان
46
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا در مشتریان تلفن همراه سامسونگ می باشد.
تحولات پیچیده و پرشتاب جهانی در عرصه های علم، فناوری، ارزش ها و معیارها بسیاری از سازمان های موفق جهان را بر آن داشته است تا اهداف، روش ها و ساختار خود را در جهت شناخت هر چه بیشتر مشتریان هدایت کنند. در چنین فضایی داشتن درک صحیح از مشتریان و فرایند مصرف، مزیت های متعددی را در بر دارد. این مزیت ها شامل کمک به مدیران در جهت تصمیمگیری، تهیه یک مبنای شناختی از طریق تحلیل رفتار مصرفکنندگان، کمک به قانونگذاران و تنظیمکنندگان برای وضع قوانین مربوط به خرید و فروش کالا و خدمات و در نهایت به مشتریان در جهت تصمیمگیری بهتر است.
با علم به نحوه رفتار مخاطبان است که میتوان رسانه و پیام مناسب را انتخاب کرد. بر این اساس، تحلیل رفتار مصرف کننده در مواردی همچون طراحی آمیخته بازاریابی، بخشبندی بازار و تعیین موقعیت و متمایز سازی محصول نیز امری لازم و حیاتی است. اما رفتار مشتری موضوعی بحث انگیز و چالشی است زیرا رفتار مشتری ماهیتی پویا دارد و در طول زمان تغییر می کند و این موضوع بر کیفیت تحلیل رفتار افراد تاثیر بسزایی دارد. لذا مدیران و بازاریابان باید در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های خود به این موضوع توجه داشته باشند و بر اساس آن زمینه را برای موفقیت هرچه بیشتر خود در فضای رقابتی را فرهم نمایند.
خوشه بندی مشتریان گوشی همراه با 5 بازه زمانی (بازه اول :1000 مشتری، بازه دوم:500 مشتری، بازه سوم:400 مشتری، بازه چهارم:600 مشتری ، بازه پنجم:500 مشتری) و با 8 ویژگی (جنسیت،سن،درآمد،قیمت گوشی،تعداد سیم کارت،کیفیت دوربین،پردازشگر،RAM) با دو روش پیشنهادی و روش رایج صورت گرفته است. نتایج حاصله بر اساس دو رویکرد نشان می دهد که مجموع انحرافات اشیاء نسبت به مرکز خوشه ها در روش پیشنهادی کمتر از روش رایج می باشد.
بعلاوه تحلیل فرایند بازه ای نشان می دهد که بخش بندی و رفتار مشتریان در تغییرات فرایند زمانی نسبت به ویژگی های کیفیت دوربین،پردازشگر،تعداد سیم کارت و RAM تغییرات معناداری را داشته و تغییرات ویژگی های سنی و جنسیت و درآمد و قیمت گوشی چندان معنادار نمی باشد. این تغییرات معنادار تعداد خوشه و جایگاه فضائی آن ها را تغییر داده است، بطوری که در بازه سوم تعداد خوشه 3 تا و در بازه چهارم تعداد خوشه ها 2 تا بوده است . این تغییرات بیشتر حاصل تغییر و همگرا شدن در ذائقه و رفتار مشتریان در ویژگی سن مشتری و تعداد سیم کارت می-باشد. از طرفی وجود ویژگی هایی که تغییرات آن ها معنادار نبوده است نشان می دهد که بخش بندی بازار به ویژگی های زیادی وابسته نبوده و می توان ویژگی ها را کاهش داد و یا ویژگی های دیگری را جایگزین کرد.
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق1
1-1- مقدمه3
1-2- بیان مسئله4
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق7
1-4- هدف تحقیق7
1-5- سوالات تحقیق8
1-6- روش تحقیق8
1-7- قلمرو تحقیق8
1-7-1-قلمرو موضوعی8
1-7-2-قلمرو مکانی9
1-7-3-قلمرو زمانی9
1-8- تعریف واژه ها و اصلاحات9
1-8-1-داده کاوی9
1-8-2-خوشه بندی9
1-8-3-داده کاوی پویا9
1-8-4-منطق فازی10
فصل دوم:ادبیات تحقیق11
2-1- مقدمه13
2-2-داده کاوی13
2-3-خوشه بندی16
2-3-1-هدف خوشه بندی18
2-3-2-انواع خوشه بندی18
2-3-3-الگوریتم های خوشه بندی22
2-3-4-معیار فاصله23
2-3-5-الگوریتم C-means24
2-3-6-الگوریتم FCM25
2-4-طبقه بندی29
2-5-کشف قواعد وابستگی30
2-6-کشف الگوهای ترتیبی30
2-7-داده کاوی پویا31
2-8-خوشه بندی پویا32
2-9-روش های نوین برای خوشه بندی فازی پویا34
2-9-1-اختصاص اعضای پویا به کلاس های ایستا36
2-9-1-1-روش به کار بردن مسیر در خوشه بندی36
2-9-1-2-تشریح عملکرد c- میانگین فازی37
2-9-2-اختصاص اعضای ایستا به کلاس پویا39
2-9-2-1- شرح جزئیات روش پیشنهاد شده41
2-10-منطق فازی48
2-10-1مجموعه های فازی48
2-10-2-میانگین فازی51
2-10-2-1-میانگین مثلثی51
2-10-2-2-میانگین ذوزنقه ای52
2-10-3- فازی زدایی از میانگین فازی52
2-11-بخش بندی و تحلیل رفتار مشتریان53
منابع
فهرست اشکال
شکل (2-1) روش های داده کاوی16
شکل (2-2) خوشه بندی وسایل نقلیه17
شکل (2-3) انواع الگوریتم های خوشه بندی22
شکل (2-4) معیارهای تشابه براساس توابع فاصله مختلف24
شکل (2-5) توزیع یک بعدی نمونه ها27
شکل (2-6) خوشه بندی کلاسیک نمونه های ورودی28
شکل (2-7) خوشه بندی فازی نمونه28
شکل (2-8) تشریح عملکرد FFCM39
شکل (2-9) نمای کلی روش خوشه بندی فازی پویا با تغییر ترکیب کلاس41
شکل (2-10) عدد فازی مثلثی50
سوالات احتمالی شما درباره فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی
چطور میتونم فایل فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 46 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی تحولات پیچیده و پرشتاب جهانی در عرصه های علم، فناوری، ارزش ها و معیارها بسیاری از سازمان های
فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی | 55804. انتشار در 2022-03-23 | ویرایش در 2020-12-22 | توسط Siamak ADN دانلود.
پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی با عنوان خوشه بندی فازی فصل دوم:ادبیات تحقیق11 4-2-3-تحلیل داده های دوره اول و دوم و سوم76
اﻣﺎ ﭘﺮوﭘﻮزال ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ رﻓﺘﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎ داده ﮐﺎوی ﮐﻪ ﭼﻪ؟ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺸﺘﮑﺎر ﭘﺮوﭘﻮزال در اﯾﻦ ﻓﺼﻞ ﻧﻮع ﻓﺼﻞ اول: ﮐﻠﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ 1. 1-1-ﻣﻘﺪﻣﻪ 3.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب 55 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حجاب پیشینه تحقیق حجاب فصل دوم پایان نامه حجاب دانلود مبانی نظری حجاب پیشینه تحقیق درباره حجاب
Ordibehesht 22, 1399 AP — فصل دوم پایان نامه داده کاوی در بانک هدف از فصل دوم پایان نامه داده کاوی در بانک با عنوان «مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از
پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی ,پایان نامه الگوی رفتار مشتری فصل دوم:ادبیات تحقیق ۴-۲-۳-تحلیل داده های دوره اول و دوم و سوم
با توجه به رقابت فشرده در بازار و گزینه های متنوعی از محصولات و خدمات که پیش روی مشتریان قرار دارد، تحلیل رفتار مشتریان، عامل بسیار مهمی برای بقای بنگاه ها تلقی
پایان نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد چکیده موضوع این پژوهش تحلیل محتوای صفحات دینی فیس بوک است و طی آن تلاش شده است تا با توجه به اهمیت فیس بوک در فضای
هم میهن گرامی، وقت به خیر. شما در حال حاضر در صفحه مخصوص به خرید و دانلود پروپوزال پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی هستید. در این صفحه
چکیده. بانک ها به منظور ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان خود نیازمند شناسایی و تحلیل رفتار آن ها هستند. تکنیک های داده کاوی می توانند در حجم زیاد داده های
Dey 16, 1398 AP — بدین ترتیب مطالعه و کشف نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آن ها جز وظایف اصلی واحد بازاریابی است، که در نتیجه آن سلیقه بازار هدف که از لحاظ
تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای
Dey 13, 1400 AP — با بکارگیری تکنیک های هوشمند دادهکاوی مشتریان بانک مهر اقتصاد در پنج دسته و با توجه به بیشترین شباهت در الگوی رفتاری گروه بندی شدند.خوشهبندی
فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی. توضیحات بیشتر 37000 تومان فصل دوم پایان نامه داده کاوی در ارزیابی ریسک حوادث.
در انتها با تجزیه و تحلیل روند، رفتار مشتریان در فصول گوناگون مورد بررسی قرار داده کاوی و پیروی از فرآیند کشف دانش ابزاری برای شناسایی رفتار مشتریان
Ordibehesht 22, 1401 AP — دانلود مقاله با موضوع تجزیه و تحلیل شبکه های حمایت مالی و دانش متقابل دامنه تبادل · پروپوزال پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده
Bahman 14, 1398 AP — انواع روشهای دادهکاوی که بازاریابان و صاحبان کسب و کارها باید با آن آشنا باشند. از چه ابزارهایی برای تحلیل دادههای مشتریان خود استفاده کنیم؟
پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی با عنوان خوشه بندی فازی گیری مشارکتی فصل دوم پایان نامه تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری و پیشینه…
فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری : دستیابی به رضایت مشتریان و به تبع آن کسب تلاش کردهاند به طرق مختلف مشتریان خود را راضی و وفادار نگه دارند با گذشت