مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی 21 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


53 هزار تومان 40 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی، در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری‌های مقاله، مفروضات و مدل ریاضی، مدل تولیدکننده، تابع سود نماینده

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

مدل تولیدکننده

تابع سود نماینده

مدل مشتریان

مدل‌های بازی برای بررسی تعامل بین اعضا

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل ایستا)

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل استکلبرگ)

مدل استکلبرگ نماینده

مدل استکلبرگ تولیدکننده

مدل نیمه- همکارانه

نتایج و رهنمودهای مدیریتی

 

مقدمه این مقاله:

بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند که محصولات را از تولیدکنندگانی خریداری کنند که تعویض و یا تعمیر محصولات در دوره گارانتی را بدون پرداخت هزینه و یا با هزینه اندک، تضمین می‌کنند. بنابراین در میان تولیدکنندگانی که محصولاتی با کیفیت و قابلیت اطمینان یکسان تولید می‌کنند، می‌توان گارانتی را به عنوان انگیزه مشتریان برای خرید از تولیدکننده‌ای در نظر گرفت که گارانتی را نیز در نظر می‌گیرد. از این رو، شرکت‌هایی که قراردادهای خدماتی متنوعی برای مشتریان فراهم می‌کنند، میزان فروش و در نتیجه سود بیشتری نسبت به شرکت‌های دیگر خواهند داشت. به این ترتیب، مشتریان هنگام مواجه شدن با قراردادهای خدماتی، می‌توانند قراردادی را که با نیازهای آنان متناسب است انتخاب کنند و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

در ادبیات، گارانتی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. تعویض رایگان نوعی سیاست گارانتی است که در آن تولیدکننده محصول معیوب را با محصول جدید تعویض می‌کند. این تعویض برای بار اول در دوره گارانتی هزینه‌ای ندارد و در ادامه دوره در صورت معیوب شدن محصول، با هزینه اندکی تعمیر می‌گردد. در بعضی موارد، تولیدکننده علاوه بر تعویض رایگان، هزینه‌ای را که مشتری برای گارانتی محصول پرداخته است را نیز باز می‌گرداند. نوع دیگر از خدمات گارانتی، خدمات برون‌سپاری‌شده است که هنگام خرابی محصول، یک مرکز خارج از شرکت اصلی، عیب محصول را با استفاده از گزینه‌های مختلفی که فراهم می‌کند، اصلاح می‌کند. سومین نوع گارانتی، در نظر گرفتن نگهداری و تعمیرات در قرارداد خدمات است. در برخی از موارد، مشتری‌ها می‌توانند در مورد انتخاب‌های متعددی در مورد نگهداری (از قبیل دسترسی، قابلیت اطمینان و انتخاب بازه زمانی بین دو کنترل متوالی) مذاکره کنند. 

در این مقاله، موضوع گارانتی با در نظر گرفتن تعامل بین تولیدکننده، نماینده گارانتی و مشتریان در قالب نظریه بازی‌ها، مورد مطالعه قرار گرفته است.

 

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله :  Three-level Warranty Service Contract among Manufacturer, Agent and Customer: A Game–Theoretical Approach

عنوان فارسی مقاله : قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

تعداد صفحات: 21 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2014 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.


سوالات احتمالی شما درباره مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی


چطور میتونم فایل مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 40 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی، در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، 

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی)،.

خرید مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی ، لیست قیمت مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه 

Esfand 2, 1400 AP — مشخصات فایل: عنوان: مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی) 

لینک مستقیم+مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی+. جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان .

ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتي سه سطحي ميان توليدکننده، نمايندگي و مشتري (رويکرد تئوري بازي) در 21 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه فايل اصلي 

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری رویکرد تئوری بازی، در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، 

Dey 8, 1399 AP — فایل قابل ویرایش ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری (رویکرد تئوری بازی) , ورد ترجمه مقاله قرارداد 

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی)، در قالب word و در 

Mordad 19, 1400 AP — دانلود مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی , دانلود فوری مقاله ترجمه شده 

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی | 34171. انتشار در 2022-03-25 | ویرایش در 2021-02-22 

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه 

Azar 3, 1399 AP — د انلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی) 

5 days ago — ﻧﻈﺎم ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﺪه ﻗﺮارداد ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﺳﻪ ﺳﻄﺤﯽ ﻣﯿﺎن ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪه، ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ و. ﻣﺸﺘﺮی: روﯾﮑﺮد ﺗﺌﻮری ﺑﺎزی ﻣﻌﺮﻓﺖ و ﺻﻔﺎ و ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﺮﺟﻤﻪ 

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده, نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی, در قالب word و در 21 صفحه, قا?

نمونه فرم خام قرارداد اجاره سالن تالار، تجهیزات آن و وسائل ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی.

Azar 3, 1398 AP — صنایع دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد.

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی)، در قالب word و در 

نظریه بازی ها (Game Theory) حوزه ای از ریاضیات کاربردی است که در بستر علم اقتصاد توسعه یافته و به مطالعه رفتار راهبردی بین عوامل عقلانی» می پردازد.

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی رفتن به سايت اصلي دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد