پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی

پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 75,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی 146 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


98 هزار تومان 75 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این پایان نامه درمورد خودکارآمدی تحصیلی و با عنوان بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر شیراز می باشد.

پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر شیراز می باشد. با توجه به اينکه مدارس شايد يکي از بهترين اجتماعاتي باشد که بتوان در آن برنامه هاي پيشگيري  مقابله اي اجرا نمود و ارائه آموزش خودکارآمدی از بهترين شيوه هاي پيشگيري، کاهش و تعديل اضطراب و فشار رواني مي باشد که منجر به پيشگيري از پيامدهاي اضطراب اجتماعي مي‌گردد. لذا پيشنهاد مي گردد برنامه روشهاي مقابله اي  با اضطراب و آموزش مهارتهاي خودکارآمدی در سياست هاي آموزش رسمي و غير رسمي وزارتخانه هاي متولي تعليم و تربيت آموزش به قشر جوان و نوجوان پيش بيني گردد.

 

 

 

 


امروزه يکي از مهمترين مسائل و مشکلات اجتماعي در جوامع کنوني ناهنجاريهاي رفتاري و رواني است. ترديدي نيست که مسئله بهداشت رواني، پيشگيري و شناسايي خصوصيات روانشناختي ناهنجاريهاي رفتاري، روز به روز اهميت بيشتري در جهان کنوني پيدا مي کند. لذا يافته هاي اين پژوهش  از لحاظ نظري و عملي قابل تأمل مي باشد. در حيطه نظري با توجه به اينکه خودکارآمدی پایین سهم قابل توجه اي در ايجاد و تداوم اختلال اضطراب اجتماعي دارد اينکه چگونه چنين قضاوت ها و انتظاراتي در نوجوانان شکل گرفته است تلويحات مهمي براي دست اندرکاران تعليم و تربيت و خدمات بهداشت رواني و خانواده ها دارد همچنين اهميت مهارت‌هاي اجتماعي به عنوان مهم‌ترين عامل اجتماعي شدن و سازگاري اجتماعي را هيچگاه نمي‌توان از نظر دور داشت و بي‌شک توجه به هوش اجتماعي، رشد اجتماعي و تربيت اجتماعي در کنار ديگر ابعاد رشد و حيطه‌هاي تعليم و تربيت، از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.

 

 

 

 


 در چشم‌انداز کنوني، در حوزه آموزش مهارت‌هاي خودکارآمدی، رويدادهاي فراواني رخ داده، پژوهش‌هاي بي‌شماري صورت گرفته، روش‌هاي آموزشي و درماني جديدي مطرح گرديده و افق‌هاي روشن‌تري آشکار شده است. تمامي اين حرکت‌ها و شناخت‌هاي روز افزون به انسان کمک مي‌کند تا به کميت و کيفيت زندگي اجتماعي خود و ديگران غناي بيشتري ببخشد و بخصوص، به نوجوانان با نيازهاي ويژه و سازگاري اجتماعي آنان نگاه انسان دوستانه‌تر و پوياتري داشته باشد (متسون و اولنديک، 1988، ترجمه به‌پژوه، 1384). دانش‌آموزي که خودکارآمدی لازم را کسب کرده است، دانش‌آموزي است که مي‌تواند به خوبي با محيطش سازش کند و يا اين‌که مي‌تواند از طريق برقرار کردن ارتباط با ديگران از موقعيت‌هاي تعارض‌آميز کلامي و فيزيکي اجتناب کند. اين گونه دانش‌آموزان، رفتارهايي از خود نشان مي‌دهند که منجر به پيامدهاي مثبت رواني-اجتماعي، نظير پذيرش توسط همسالان و رابطه موثر با ديگران مي‌شود. از سوي ديگر، کساني که مهارت‌هاي خودکارآمدی لازم را کسب نکرده‌اند، اغلب به اختلال‌هاي رفتاري مبتلا مي‌شوند، از طرف همسالان پذيرفته نمي‌شوند، در ميان همسالان و بزرگسالان محبوب نيستند و با معلم و يا ساير افراد حرفه‌اي به‌خوبي کنار نمي‌آيند.

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
چکیده1
فصل اول: کلیات تحقیق‌
مقدمه3
بیان مسئله9
اهمیت و ضرورت پژوهش12
اهداف پژوهش14
 فرضیه های پژوهشی14
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش15

 

 


فصل دوم: مبانی نظری و پژوهشی ‌
بخش اول: مبانی نظری پژوهش17
1- خودکارآمدی تحصیلی17
تعاریف و ویژگی های خودکارآمدی17
تعیین کننده های خودکارآمدی20
مراحل رشد خودکارآمدی23
خودکارآمدی و اضطراب26
2- اختلال اضطراب اجتماعی26
تعریف اختلال اضطراب اجتماعی29
ملاک های تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی31
شیوع اختلال اضطراب اجتماعی32
دوره یا سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی33
نشانگان روانشناختی اختلال اضطراب اجتماعی34
اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان35
دیدگاه های نظری در باره اضطراب37
ديدگاه روان پويايي37
ديدگاه رفتارگرایی39
ديدگاه شناختی40
ديدگاه زيست شناختي42
ديدگاه انسان گرایی44
ديدگاه اجتماعی45
سبب شناسی اضطراب اجتماعی45
 نظریه های روانپویشی45
نظریه های رفتاری46
نظریه های زیستی47
دستگاه عصبی خودمختار48
انتقال دهنده های شیمیایی48
عوامل ارثی49
الگوهای نظری اضطراب اجتماعی50
نظریه طرحواره بک50
نظریه شبکه متداعی باور51
الگوی شناختی کلارک و ولز51
الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ52
مدل شناختی اضطراب اجتماعی بک،امری و گرینبرگ52
3- جو روانی-اجتماعی کلاس53
تعاریف53
انواع جو  روانی حاکم بر کلاس53
ویژگی های روابط انسانی مطلوب در مدرسه54
دو بعد اساسی جو مدرسه55
بخش دوم ادبیات پژوهش56
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور56
تحقیقات انجام شده در داخل کشور59
جمع بندی ادبیات پژوهش 63

 


فصل سوم: روش پژوهش  
روش پژوهش65
جامعه آماری 65
نمونه و روش نمونه گیری 65
ابزارهای گردآوری اطلاعات66
مقیاس جو روانی- اجتماعی کلاس66
مقياس اضطراب اجتماعی برای  نوجوانان67
مقياس خودكارآمدی تحصيلي68
شیوه اجرا68
روش تجزیه و تحلیل داده ها69
ملاحظات اخلاقی69

 


فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات اضطراب اجتماعی71
توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات جو روانی-اجتماعی کلاس72
توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات خودکارآمدی تحصیلی72
ماتریس همبستگی اضطراب اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی73
تحلیل رگرسیون اضطراب اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی74
ماتریس همبستگی جو روانی- اجتماعی کلاس و خودکارآمدی تحصیلی76
تحلیل رگرسیون جو روانی- اجتماعی کلاس بر خودکارآمدی تحصیلی77

 


فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث و بررسی یافته های پژوهش79
فرضیه اول پژوهش79
فرضیه دوم پژوهش80
فرضیه سوم پژوهش81
فرضیه چهارم پژوهش82
محدودیت های پژوهش85
پیشنهادهای پژوهشی86
پیشنهادهای نظری پژوهش87
پیشنهادهای کاربردی89

 


منابع90
پیوست106
چکیده انگلیسی114

 


فهرست جداول    
جدول 3-1: توزيع خصوصيات نمونه بر اساس جنس 66
جدول 4-1: حداقل، حداکثر، میانگین و انحراف استاندارد نمرات در اضطراب اجتماعی71
جدول 4-2: حداقل، حداکثر، میانگین و انحراف استاندارد نمرات در جو روانی اجتماعی72
جدول 4-3: حداقل، حداکثر، میانگین و انحراف استاندارد نمرات در خودکارآمدی73
جدول 4-4: ماتریس همبستگی اضطراب اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی74
جدول 4-5: رگرسیون خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب اجتماعی75
جدول 4-6: رگرسیون خودکارآمدی تحصیلی بر ابعاد اضطراب اجتماعی75
جدول 4-7: ماتریس همبستگی جو روانی اجتماعی اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی76
جدول 4-8: رگرسیون خودکارآمدی تحصیلی بر جو روانی اجتماعی کلاس77


 


سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی


چطور میتونم فایل پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 75 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مشاوره و راهنمایی چکیده: هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین خودکارآمدی،اهمال کاری تحصیلی و اضطراب امتحان با پیشرفت 

دانلود پایان نامه رابطه خودکارآمدی،اهمال کاری و اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان. کاربر14. 13 خرداد 1395 

این پایان نامه در مورد خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی با عنوان رابطه خودکارآمدی،اهمال کاری و اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان می باشد. فرضیه اول 

دانلود مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی برای فصل دوم پایان نامه روانشناسی. مشخصات این متغیر: منابع: دارد. پژوهش های داخلی و خارجی: دارد.

فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی. کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی

این پایان نامه در مورد خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی با عنوان رابطه خودکارآمدی،اهمال کاری و اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان می باشد مشخصات 

بررسی رابطه انتظار معلم و خودکارآمدی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی در مقطع متوسطه پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.

نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان 

پایان نامه تنیدگی شغلی، سرسختی روانشناختی و خود کارآمدی دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات 

برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد خودکارآمدی و پروژه دانشجویی و گزارش سمینار و تز در مورد خودکارآمدی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و کارشناسی از این 

تاثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان رفتن به سايت اصلي دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تاثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی 

نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان خودکارآمدی تحصیلی مشخصات فایل تعداد صفحات35حجم67/203 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل 

Mehr 1, 1395 AP — با توجه به مطالب بیان شده توجه به هوش هیجانی و خودکارآمدی دانشجویان به عنوان متغیرهایی که می تواند زمینه بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان را فراهم 

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه 

آیا طرح پایان‌نامه دانشجویی است؟ بله. مقطع پایان نامه, کارشناسی ارشد. مدت اجرا - ماه, 8. نوآوری و ضرورت انجام تحقیق, دانشجویان به عنوان نیروی متفکر و خلاق 

چکیده. هدف پژوهش حاضر مقایسه تفکر انتقادی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز 

Bahman 15, 1400 AP — اﯾﻦ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ در ﻣﻮرد ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻋﻨﻮان راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی، اﻫﻤﺎل ﮐﺎری و. اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در ﺑﯿﻦ داﻧﺶ آﻣﻮزان 

نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی می باشد. پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است که در