اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان 64 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه بررسی اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان می باشد
فراغت می تواند نقش نیرومند و در عین حال دوگانه در تحول سطح فرهنگی جامعه داشته باشد، به این معنا كه می تواند در ارتباط با نیازهای فكری و عملی انسان سازگاری یاناسازگاری اجتماعی و پیشرفت یا واپسماندگی فرهنگی باشد. فعالیت های فراغتی می تواند با رفع خستگی، صدمات جسمی و روانی ناشی از هیجانات مداوم كار و انجام وظایف اجتماعی را جبران نماید و با تفریح از كسالت ناشی از یكنواختی كار روزمره رهایی یابد و فرصتی برای پرورش استعدادهای ذهنی و روانی، جسمی و عاطفی خود فراهم سازد لذا فعالیت فراغتی می تواند باعث ارتقاء فرهنگ جامعه یا سقوط آن گردد. همانگونه كه كار جوانان را از گناه و افسردگی می رهاند، فراغت نیز بر نشاط، شادی و طراوت آنان می افزاید و اراده آنان را برای تداوم زندگی تقویت می بخشد. پس بجای پر كردن اوقات فراغت باید به پر بار كردن آن اندیشید.(آبکار،1389)
واقعیت این است که گذراندن اوقات فراغت همانندبسیاری ازجنبه هاومظاهردیگرزندگی اجتماعی ازطریق تقسیمات طبقاتی، جنسیتی، نژادی وقومی تجربه می شود. این امردرجوامع سرمایه داری که صنعت گذراندن اوقات فراغت، تجارتی شده است، بستگی به این داردکه فردچقدر درآمد دارد، دارای چه پایگاه اجتماعی است(آیاازسوی سایراعضای باشگاه قابل پذیرش است)وآیاقیودی اجتماعی برای ممانعت ازاوبرای پرداختن به چنین فعالیت های وجود داردیانه؟همان گونه که می دانید برخی از ورزش ها اساساًتجارتی هستند.
به عنوان مثال درایران رشته های ورزشی بیلیارد، اسکواش،گلف واسب سواری فعال هستند.پرداختن به چنین ورزش هایی در اوقات فراغت نیاز به صرف هزینه دارد.حتی پرداختن به فعالیت های ورزشی مانندشنا، تیراندازی نیز متحمل هزینه های مربوط به خوداست.به علاوه اصولاًافرادی که به چنین فعالیت هایی می پردازند، ازیک طیف وطبقه اجتماعی خاص هستندوبه اصطلاح، غریبه ها(سایر طبقات فرهنگی، اجتماعی ویا اقتصادی)درجمع چنین افرادی،قابل پذیرش نیستند.
فهرست مطالب
1-6- تعریف واژه 2
1-6-1- اوقات فراغت 2
مفهوم اوقات فراغت 3
2-3- اوقات فراغت و چند مفهوم دیگر 5
2-3-1- اوقات فراغت و تفریح 6
2-3-2- اوقات فراغت و بازی 7
2-3-3- اوقات فراغت و بیكاری 7
2-3-4- كاركردهای اوقات فراغت 8
هاشمیان (1382) كاركردهای عمدۀ اوقات فراغت را چنین بیان میكند: 9
2-4- اوقات فراغت ازدیدگاه فرهنگی، اجتماعی واقتصادی 10
2-5- تاریخچه اوقات فراغت در جهان وایران 15
2-6- ویژگیهای اوقات فراغت در عصر حاضر 18
2-7- تقسیم بندی گذران اوقات فراغت 20
جدول(2-1) گونه های مختلف گذران اوقات فراغت (جلالی فراهانی،1390) ص45 23
2-8- اوقات فراغت از دیدگاه اسلام 25
2-9- اوقات فراغت ازدیدگاه صاحب نظران و مکاتب فلسفی 28
2-9-1- اوقات فراغت ازدیدگاه فلسفه رئالیسم 30
2-9-2- اوقات فراغت از دیدگاه پراگماتیسم 31
2-10- ساعات کار و ساعات فراغت 31
2-11- نظریات دانشمندان 33
هربرت وبر 33
ولفانگ نارشتت 33
اوپاشوسکی 34
2-12- نظریات مختلف 35
2-13- عوامل موثر برگذران اوقات فراغت 36
2-18- پیشینه تحقیق 37
2-18-1-تحقیقات داخلی 38
جدول (2-2) نحوه گذراندن اوقات فراغت كشورهای مختلف جهان 40
2-18-2- تحقیقات خارجی 55
2-19- خلاصه وجمع بندی 59
فهرست منابع 61
سوالات احتمالی شما درباره اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان
چطور میتونم فایل اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان · فراغت می تواند نقش نیرومند و در عین حال دوگانه در تحول سطح فرهنگی جامعه داشته باشد، به این
اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان. کلمات کلیدی : اوقات فراغت از دیدگاه اسلام عوامل موثر برگذران اوقات فراغت اوقات فراغت از
Mehr 16, 1400 AP — 2-9- اوقات فراغت ازدیدگاه صاحب نظران و مکاتب فلسفی 28 اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان
Azar 29, 1398 AP — روانشناسی و علوم تربیتی فراغت می تواند نقش نیرومند و در عین حال دوگانه در تحول سطح فرهنگی جامعه داشته باشد، به.
Shahrivar 28, 1400 AP — اوقات فراغت از دیدگاه اسلام. اوقات فراغت ازدیدگاه صاحب نظران و مکاتب فلسفی. اوقات فراغت ازدیدگاه فلسفه نظریات دانشمندان. نظریات مختلف.
Ordibehesht 8, 1401 AP — کارکردهای اوقات فراغت و بررسی مفاهیم مشابه و نظریه های مختلف آن · اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان · تحقیق
تقسیم بندی گذران اوقات فراغت و بررسی دیدگاهای مختلف در مورد آن مدیریت اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان روانشناسی و
Ordibehesht 9, 1401 AP — دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎی اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ را ﺗﺮوﯾﺞ ﮐﻨﺪ ﻟﺌﻮ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎی اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ از دﯾﺪﮔﺎه اﺳﻼم و ﻣﮑﺎﺗﺐ ﻓﻠﺴﻔﯽ و ﺗﺸﺮﯾﺢ ﻧﻈﺮﯾﺎت داﻧﺸﻤﻨﺪان -2.
کلید واژه ها: حقوق فلسفه حقوق مکاتب حقوقى قواعد حقوقى مکاتب حقوقى معرفى و مبناى حقوق از دیدگاه مکتبهاى تحققى و آرمانى و حقوق فطرى و اسلام بیان مىشود،
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ﺻﺤﯿﺢ و اﺻﻮﻟﯽ اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ ورزش در ﺳﻄﻮح ﻧﻈﺮات ارﺳﻄﻮ ﺑﺮاي ﻗﺮﻧﻬﺎ اﻟﻬﺎم ﺑﺨﺶ ﺗﻔﮑﺮات ﻓﻠﺴﻔﯽ ﺑﻮد ﺗﺎ اﯾﻦ ﮐﻪ در اﺛﺮ.
اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات دانشمندان (کندو) - 29 ماه پیش. View, ماهیت تعصب و بررسی رابطه آن با خلاقیت و عزت نفس (کندو) - 29
منطبق با آیات و روایات در خصوص اوقات فراغت، به شیوه اسنادی و کتابخانه ای است. دانشمندان علوم مختلف درباره معنای اصطالحی آن به یک تعریف مشترکی دست پیدا.
اوقات فراغت(1) یک مفهوم میان رشته ای(2) است که نظر مربیان تعلیم و تربیت و (19) بنابراین با این بیان به نخستین نظریه در فلسفه اوقات فراغت دست می یابیم که
ارسطو اوقات فراغت را مهمترین رکن تربیت می داند و می گوید فرد تنها در اوقات فراغت وی در فلسفه و تفکرات عقلی خویش پیرو ارسطو و مکتب فارابی است و فلسفه وی
2-8- اوقات فراغت از دیدگاه اسلام 28 2-9- اوقات فراغت ازدیدگاه صاحب نظران و مکاتب فلسفی 32 2-9-1- اوقات فراغت 2-11- نظریات دانشمندان 36 هربرت وبر 37
Ordibehesht 18, 1401 AP — docxروانشناسی و علوم تربیتی+دانلود با لینک مستقیم64 هدف از این پایان نامه بررسی اوقات فراغت از دیدگاه اسلام و مکاتب فلسفی و تشریح نظریات
فلسفه ی صدرایی، نزدیکترین فلسفه به اسلام است ولی صد در صد اسلامی نیست. علمی را مطابق با نظرات الحادی خودش بیان می کند نه آن گونه که دانشمندان این علوم،
بررسی جایگاه تربیت بدنی کودکان در اسلام با تاکید بر فلسفه تربیتی بازی های جسمی. نویسندگان: ستاری علی ، صفرنواده الهام ،. همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت
Dey 17, 1398 AP — تربیت از دیدگاه اسلام در مقایسه با سایر دیدگاهها 7، ص 226) ولی تعلیم و تربیت در فلسفه رئالیسم کودکان باید زندگی سالم و خوب یاد بگیرند.
ب) از نظر اسلام تنها ايمان به خدا و روز جزا است كه ضمير انسان را شاد ميكند بنابراين در ديدگاه آدورنو و مكتب فرانكفورت اساساً مفهوم اوقات فراغت يك مفهوم