فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی

فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی 105 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 16 اردیبهشت


57 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

در خصوص تعریف مدیریت دانش توافقی وجود ندارد و تعاریف گوناگونی در این خصوص ارائه گردیده است که هر یک ابعادی از این موضوع را نمایش می دهد. با بررسی و تحلیل تعاریف موجود در زمینه مدیریت دانش، چند نمونه از تعاریفی که جامع،کاربردی و دقیق هستند مختصراً در ذیل به آن ها اشاره می گردد:

 

 

 


 سویبی  (1997) معتقد است مدیریت دانش، هنر خلق ارزش بوسیله بکارگیری سرمایه های فکری می باشد. حسن علی  (2002 ) مدیریت دانش را به عنوان یک مجموعه پدیدار شده از استراتژیها و راهکارها برای خلق، نگهداری و استفاده دارایی های دانش (شامل افراد و اطلاعات) تعریف می کند که اجازه می دهد دانش در زمان مناسب و به افرادی که نیاز دارند جریان یابد، بطوری که آنها بتوانند از این دارایی ها برای ایجاد ارزش بیشتر برای شرکت استفاده کنند.

 

 

 

 


این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مدیریت دانش در آموزش عالی می باشد که در آن مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی بررسی خواهد شد. مدیریت دانش در آموزش عالی مجموعه ای از فرآیندهای سازمانی است که از ایجاد و انتقال دانش در این مؤسسات حمایت کرده و دست‌یابی به اهداف سازمانی و دانشگاهی را ممکن می سازد (صادقی آرانی،1387). نقش اصلی این مؤسسات، مدیریت کردن دانش (هم دانش ضمنی و هم دانش آشکار) است تا بتوانند عملکرد دانش را جهت توسعه و پیشرفت جامعه افزایش دهند (حمیدی زاده،1387). 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب       

فصل دوم: ادبیات پژوهش و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی

2 1  مقدمه. 
2 2  مدیریت دانش.
2 2 1 گذری بر مدیریت دانش
2 2 2 دانش                                                           
2 2 2 1  روابط داده،اطلاعات و دانش
2 2 2 2  داده.
2 2 2 3 اطلاعات .
2 2 3 طبقه بندی انواع دانش.
2 2 4 منابع دانشی سازمان.
2 2 5 تعاریف مدیریت دانش
2 2 6  اهمیت به کارگیری مدیریت دانش.
2 2 7 اهداف مدیریت دانش.
2 2 2 8 فرآیند های مدیریت دانش
   2 2 9 مدیریت دانش در آموزش عالی.
 2 3 سنجش مدیریت دانش.
2 3 1  سنجش اثربخشی مدیریت دانش.
2 3 2  انواع رویکرد های سنجش مدیریت دانش.
2 3 3  ابزارهای سنجش مدیریت دانش.
   2  3 3 1  کارت امتیازی متوازن
   2 3 3 2  جهت یاب اسکاندیا
   2 3 3 3  نظارت بر دارایی‌های نامشهود.
  2 3 3 4  حسابداری منابع انسانی.
  2 3 3 5  روش شناسیKP3.
  2 3 3 6  شاخص عملکرد مدیریت دانش.
  2 3 3 7  سیستم مبتنی بر رضایت کاربر
2  3 4  مقایسه ابزار های سنجش مدیریت دانش.
2 4  مدل تحقیق و اجزای آن.
   2 4 1 کارت امتیازی متوازن. .
  2 4 2 . شاخص عملکرد مدیریت دانش.
  2 4 3 . فرآیند تحلیل شبکه‌ای.
2 5  دانشگاه مازندران.

2 6 مروری بر تحقیقات انجام شده مدیریت دانش در آموزش عالی

   2 6 1 تحقیقات خارجی.
   2 6 2 تحقیقات داخلی.
2 7 خلاصه فصل دوم

منابع و مأخذ

 

 

 

 


فهرست شکل‌ها
17 شکل2 1  اثر اطلاعات و دانش بر تصمیم گیری
40 شکل2 2  رابطه بین مولفه های اصلی در متدلوژیKp3 برای تعیین سهم دانش در عملکرد شرکت.
46 شکل2 3  مدل اولیه تحقیق.
48 شکل2 4  ارتباط کارت امتیازی متوازن با مدیریت دانش.
51 شکل2 5  تفاوت ساختار سلسله مراتب و شبکه.
54 شکل2 6  فرمت استاندار سوپر ماتریس.
58 شکل2 7  مدل سنجش اثر بخشی مدیریت دانش.
59 شکل2 8  مدلANP سنجش عملکرد مدیریت دانش.
60 شکل2 9  مدل وو و ونگ برای ارزیابی موفقیت مدیریت دانش
62 شکل2 10 توانمندی مدیریت دانش به منظور اثربخشی مدیریت دانش.
65 شکل2 11 مدل مفهومی ارزیابی و آسیب‌شناسی مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی.
68 شکل2 12 مدل عوامل تأثیر گذار بر موفقیت سیستم مدیریت دانش و همچنین پیامدها آن
73 شکل2 13 چارچوب مرور ادبیات پژوهش


فهرست جداول
33 جدول 2 1  رویکرد های متفاوت ارزیابی مدیریت دانش.
36 جدول 2 2  شاخص های کارت امتیازی متوازن.
37 جدول 2 3  شاخص های جهت یاب اسکاندیا.
38 جدول 2 4  شاخص های نظارت بر دارایی های نا مشهود
39 جدول 2  5 شاخص های حسابداری منابع انسانی.
40 جدول 2 6  شاخص های متدلوژی Kp3
42 جدول 2 7  شاخص های عملکرد مدیریت دانش.
43 جدول 2 8  شاخص های سیستم مبتنی بر رضایت کاربر.
44 جدول 2 9  مقایسه ابزارهای سنجش مدیریت دانش
48 جدول 2 10  مدل کارت امتیازی متوازن برای دانشگاه.
69 جدول 2 11  پژوهش های انجام شده در حوزه سنجش مدیریت دانش


فهرست نمودارها
52 نمودار2 1  ارتباط درونی و بیرونی میان عناصر
63 نمودار2 2  سلسله مراتب سنجش اثربخشی مدیریت دانش
64 نمودار2 3 مدل سلسله مراتبی ارزیابی عملكرد سیستم مدیریت دانش سازمان.


سوالات احتمالی شما درباره فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی


چطور میتونم فایل فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان 

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان.

Bahman 1, 1398 AP — مدیریت در خصوص تعریف مدیریت دانش توافقی وجود ندارد و تعاریف گوناگونی در این خصوص ارائه گردیده است که هر یک ابع.

پایان نامه ی دوره کارشناسی ارشد در رشته‌ مدیریت بازرگانی(گرایش تحول) چکیده مدیریت دانش در آموزش عالی مجموعهای از فرآیندهای سازمانی است که از ایجاد و انتقال 

مدل پژوهش از با اهمیت ترین قسمت پایان نامه است زیرا خلاصه کامل تحقیق را در قالب مدل نشان می دهد لازم به ذکر است دانشجویانی که به دنبال گرفتن نمره عالی هستند در 

Tir 12, 1395 AP — دانلود رایگان مقاله isi مدیریت با ترجمه همراه با فصل دوم پایان نامه آماده در خصوص بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی و تاثیرات آن بر 

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت : ادبیات و مبانی نظری پژوهش در فصل دوم این کار بزرگترین اشتباهی است که زیربنای آموزش عالی کشور در رشته مدیریت را 

تسهیم دانش و یادگیری مشارکتی در آموزش عالی یک نقطه شروع، برای فرایندهای معتبر سازی، تصفیه و بررسی برنامه هایی که مبنایی را برای تاریخچه یادگیری فراهم می کنند ، 

شناسایی عوامل مؤثر بر تدوین پایان‌نامه از دیدگاه اعضای هيئت علمي و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد – مطالعه موردی دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و فرهنگ(B Titr 

Ordibehesht 24, 1401 AP — برچسب: فصل دوم پایان نامه مدیریت مدیریت دانش. 10542 |docx مدیریت+فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی. مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه پیام نور استان البرز" ، صورت گرفته است.

چکیده:هدف از این پژوهش ،بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ می باشد.فرضیه اصلی پژوهش عبارتست از 

چکیده. در هزاره سوم, مدیریت دانش به عنوان یک نیاز راهبردی برای موسسات آموزشی و آموزش عالی مطرح شد. در واقع, میزان بهره گیری سازمان ها و جوامع از سرمایه های 

ادبیات و مبانی نظری. ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر یادگیری بازارهای خارجی (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری). 20,000 تومان. افزودن به سبد خرید.

مطالعه دانش به زمان افلاطون و ارسطو باز مى گردد. با اين حال توجه به مديريت دانش در درون يك سازمان، اولين بار توسط فيلسوفى بنام ميشل پولانى در سال 1965 مشاهده 

موسسه آموزش عالی مهر البرز. ارائه مدلی برای انتخاب استراتژی مدیریت دانش. رساله برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و 

مهمترین هدف از نوشتن فصل دوم پایان‌نامه جمع‌آوری اطلاعات است که به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. در اینجا به بررسی چگونگی بهتر نوشتن فصل دوم پایان نامه 

by صفری · 2017 — استادیار، مدیریت آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور اسنتان تهران، ایران. چکیده. هدف: پژوهش حاضر با هدف تبیین قابلیت های مدیریت دانش و ارتباط آن با اثربخشی سازمانی در