طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی 54 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی تشریح می شوند
اسلبی و گوارا (2003) مهارت های اجتماعی را مترادف با سازگاری اجتماعی می دانند. از نظر آنها مهارت های اجتماعی، عبارت است از توانایی ایجاد ارتباط متقابل با دیگران در زمینه خاص اجتماعی به طوری که در عرف جامعه قابل قبول و ارزشمند باشد. واژه مهارت و شایستگی نیز در برخی مواقع برای تعریف مهارت های اجتماعی به کار رفته است، در این تعریف، مهارت یک نوع توانایی به خصوص برای عملکرد مناسب در طول انجام یک فعالیت در نظر گرفته شده است. شایستگی نیز به کیفیت عملکرد فرد، ضمن انجام فعالیت اشاره می کند (مور ، 2008).
برای درک بهتر مهارت های اجتماعی و ابعاد آن به تقسیم بندی ماتسون و همكاران (1990، به نقل از یوسفی و خیّر،1381) که شامل پنج دسته عمده مهارت-های اجتماعی است و ارتباطات متقابل بین کودک و همسالان و کودک و بزرگسالان را بهبود می بخشد، پرداخته می شود. این مجموعه رفتارها شامل مهارت هاي اجتماعي مناسب، جسارت نامناسب، تكانشي عمل كردن و سركش بودن، اطمينان زياد به خود داشتن و حسادت (گوشه گيري) می باشد.
مهارت هاي اجتماعي مناسب ، در برگیرنده رفتارهایی اجتماعي نظیر داشتن ارتباط ديداري با ديگران و اشتياق به تعامل با ديگران به طريقي مفيد و مؤثر است.جسارت نامناسب ، مشتمل بر رفتارهایی مانند دروغ گفتن، كتك كاري، خرده گرفتن بر ديگران، ايجاد صداهاي ناهنجار و ناراحت كننده و زير قول زدن می-باشد.تكانشي عمل كردن و سركش بودن ، رفتارهایی از قبيل به آساني عصباني شدن، يك دندگي و لجبازي را در بر دارد.اطمينان زياد به خود داشتن ، دربردارنده رفتارهایي در مورد به خود نازيدن و به ديگران پز دادن، تظاهر به دانستن همه چيز و خود را برتر از ديگران ديدن است.حسادت (گوشه گيري) ، كه در بردارنده تنهايي و حسادت مي باشد.
فهرست مطالب
مهارت اجتماعی
در این تعریف مهارت اجتماعی به چهار طبقه تقسیم می شود:
2-1-2-1- ابعاد مهارت اجتماعی
2-1-3- مفهوم تعامل دانش آموز
2-1-3-1- دیدگاه های نظری در مورد تعامل دانش آموز
2-1-3-1-1- الگوی انگیزشی
2-1-3-1-2- الگوی آشنایی - مشارکت
2-1-3-1-3- نظریه کنترل اجتماعی
2-1-3-1-4- نظریه دلبستگی
2-1-3-2- تعامل رفتاری
2-1-3-3- تعامل عاطفی
2-2- تحقیقات پیشین 37
2-2-1- ویژگی های شخصیتی و تعامل رفتاری - عاطفی 37
2-2-2- ویژگی های شخصیتی و مهارت های اجتماعی 39
2-2-3- تفاوت های جنسیتی و تعامل رفتاری - عاطفی 40
2-2-4- تفاوت های جنسیتی و مهارت های اجتماعی 41
2-3- نتیجه گیری 42
فهرست منابع و مآخذ
سوالات احتمالی شما درباره طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی
چطور میتونم فایل طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت طبقه بندی و ابعاد مهارت اجتماعی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
Shahrivar 30, 1401 AP — روانشناسی و علوم تربیتی. اسلبی و گوارا (2003) مهارت های اجتماعی را مترادف با سازگاری اجتماعی می دانند. از نظر آنها مهارت های اجتماعی، عبارت
Azar 21, 1398 AP — روانشناسی و علوم تربیتی اسلبی و گوارا (2003) مهارت های اجتماعی را مترادف با سازگاری اجتماعی می دانند. از نظر آنها.
by سبزوار · 2015 — هدف از این مطالعه، مقایسه ابعاد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی بدونکیف و مدارس دولتی است. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه دانشآموزان پایه
مسئله اجتماعی شدن و مهارت های اجتماعی در همه مراحل زندگی، خصوصا کودکی بسیار و راحت میتواند حالتهای احساسی شنوندهاش را بشناسد و طبقهبندی کند، آنگاه
فرایند یادگیری این مهارت ها، جامعه پذیری نامیده می شود و فقدان چنین مهارتهایی می تواند باعث عقب ماندگی اجتماعی شود. اولین طبقه بندی مهارت ها که در سال 1957
by A Allame · 2018 — مهارت. های مطلوب اجتماعی مبتنی بر. برنامه گروه. بندی مهارت بر شایستگی. اجتماعی دانش. آموزان. پسر. پرخاشگر بود. روش: این پژوهش از نوع آزمایشی میدانی با طرح 21 pages
در این مقاله در مورد مهارت های اجتماعی صحبت می کنیم. اینجا کلیک کنید. دسته بندی : موفقیت. 1401/03/24. مهارت های اجتماعی در ایجاد روابط شخصی و حرفه ای
ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺆﻟﻔـﻪ. ﻫـﺎي ﻣﻬـﺎرت اﺟﺘﻤـﺎﻋﻲ در ﻛﺘـﺎب. ﻫـﺎي ﻋﻠـﻮم. اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻃﺒﻘﻪ. ﺑﻨﺪي ﻣﻲ. ﻛﻨﺪ. -1: ﻣﻬﺎرت. ﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ آﻏـﺎز. ﻛﻨﻨـﺪه، ﺗﻤﺎﻣﻲ اﺑﻌﺎد. ﻣﻬﺎرت.12 pages
Azar 3, 1393 AP — كارتلج نيز مهارت هاي اجتماعي را به شش دسته كلي تقسيم كرده است. مريل و كاندرلا(1997) ابعاد مهارت هاي اجتماعي را به شكل زير توصيف كرده اند
by مقدس · 2015 — هاي اجتماعي آن دسته مهارت مهارت اجتماعي عبارت است از رفتارهاي معين و آموخته شده ( یكي از قدیمي. ترین طبقه. بندي. ها را. ارائه داده است: او مي.24 pages
Esfand 26, 1400 AP — 1.17 آموزش مفهوم طبقه بندی (کارتهای زبانآموزی). 1.18 پازل چوبی آشنایی با مشاغل 3 (دهکده). 1.19 نقش بازی بر رشد مهارت های اجتماعی کودکان:.
آزمون های مقیاس مهارت های اجتماعی ماتسون، مقیاس رفتار سازشی واینلند و آزمون یا از 1بر مبنای طبقه بندی روان شناختی حدود 14 درصد کل افراد جامعه را دانش
by تاجیک اسماعیلی · 2013 — ﻣﻬﺎرت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ،ﻣﻘﯿﺎس درﺟﻪ ﺑﻨﺪي ﻣﻬﺎرت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﺎﮔﺮ. 2. ، ﻓﻬﺮﺳﺖ رﻓﺘﺎر ﻣﯿﺎن ﻓـﺮدي در ﭘـﻨﺞ ﻃﺒﻘـﻪ ﻣﺸـﺘﻤﻞ ﺑـﺮ ﻧﯿﺎزﻫـﺎي ﻓﯿﺰﯾﻮﻟﻮژﯾـﮏ اﺑﻌﺎد ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ.11 pages
Azar 14, 1395 AP — در این سالهای طلایی، چنانچه محیط و آموزش غنی باشد، هوش، شکوفا میشود، استعدادها پرورش مییابد و یا اشیا را طبق شکل یا رنگ آن ها طبقه بندی
طبقه بندی: پورتال مدیریت کسب و کار شرایط گروهی و اجتماعی، به طور غیرمستقیم زمینه دستیابی به مهارتهای انسانی را فراهم ابعاد برنامه تربیت مدیر آموزشی.
ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰان درﺳﯽ درﺑﺎره ی ﺗﻠﻔﻴﻖ و اﻧﻮاع آن، ﻣﺪل ﻫﺎ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ را ذﮐﺮ ﺷﮑﻞ ٢ــ ﺣﻴﻄﻪ ﻫﺎی ﺳﻪ ﮔﺎﻧﻪ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ی درﺳﯽ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎ.39 pages
ابعاد مهارت اجتماعی از نظر گرشام و الیوت عبارت اند از: بعد اجتماعی مطلوب و بعد غیر اجتماعی اصلی. بودن، آنها را به دو گروه تقســیم بندی کرده اند.22 pages
مقایسه ابعاد مهارت اجتماعی و احساس تنهایی دختران و پسران در سه گروه دانش آموزان با بررسی روائی وپایایی مقیاس روش درجه بندی مهارتهای اجتماعی در گروهی از
با هدف اندازه گیری مهارتهای اجتماعی، مشکلات درونی سازی شده و مشکلات برونی سازی شده براساس تفاوتهای جنس در کودکان، والدین (n=1001) و مربیان 518 (n=284)دختر و