رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 135,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی 161 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
176
هزار تومان
135
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C لوازم و تجهیزات پزشکی می باشد
اين پژوهش با هدف بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیکB2C لوازم و تجهیزات پزشکی در استان مرکزی به اجرا درآمد. روش تحقيق در پژوهش حاضر از نوع روش توصيفي- پيمايشي بوده و جامعه آماری اين تحقيق شامل شامل کلیه مشتریان لوازم و تجهیزات پزشکی در استان مرکزی می باشد، که با توجه به اینکه تعداد این جامعه بالغ بر 1350 نفر است از این رو جامعه مورد بررسی از نوع جامعه محدود است. ε = مقدار خطای مجاز که برابر (05/0) می باشد.
نمونه آماری بدست آمده بوسیله فرمول کوکران برابر با 300 نفر می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی توزیع گردید. از تمام پرسشنامه های توزیع شده نهایتا تعداد 300 پرسشنامه قابل استفاده بود. به منظور سنجش و اندازه گيری پايايی در مراحل اوليه تحقيق نسبت به جمع آوری اطلاعات از 30 پرسشنامه اقدام گرديد، سپس برای تعیین اعتبار از نرم افزار SPSS استفاده شد و مقدار ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده برای 26 سوال پرسشنامه برابر 890/0 تعیین شد و با توجه به اینکه بیشتر از 7/0 می باشد بنابراین پرسشنامه تحقیق از اعتبار کافی برخوردار است.
در این تحقیق برای بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیکB2C لوازم و تجهیزات پزشکی در استان مرکزی از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شده است.
نتایج نشان می دهد که 78 درصد حجم نمونه را مردان و 22 درصد از حجم نمونه را زنان تشکیل می دهند. هم چنين بیشترین پاسخ دهنده گان مربوط می شود به گروه سنی 50-41 سال که 3/45 درصد بودند. در مورد تحصيلات نيز جدول توزیع فراوانی نشان می دهد که 7/9 درصد دیپلم، 7/16 درصد دارای مدرک فوق دیپلم،0/65 درصد لیسانس، و 7/8درصد نیز دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر می باشند. علاوه بر اين، نتایج نشان می دهد که 12 درصد مجرد و 88 درصد متاهل می باشند.
فهرست مطالب
چكيده: 1
فصل اول: كليات تحقیق
1-1 مقدمه 3
1-2 بيان مساله 4
1-3 سوابق تحقیق 6
1-4 اهميت و ضرورت تحقيق 7
1-5 چارچوب نظري 8
1-6 فرضيات 10
1-7 اهداف تحقيق 11
1-8 شرح اصطلاحات و واژگان به كار رفته در تحقيق 11
فصل دوم: مروری بر ادبيات تحقيق
2-1 مقدمه 14
2-2 رفتار مصرف کننده 15
2-3 عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده 15
2-3-1 عوامل دموگرافی 15
2-3-2 عوامل اقتصادی 16
2-3-3 عوامل اجتماعی 16
2-3-4 فرهنگ 16
2-3-5 خرده فرهنگ 17
2-3-6 گروه های مرجع 17
2-3-7 خانواده 17
2-3-8 نقش و جایگاه اجتماعی 18
2-3-9 طبقه اجتماعی 18
2-4 نگرش مصرف کنندگان 18
2-5 نکات کلیدی رفتار مصرف کننده 18
2-6 قصد خرید رفتار مصرف کننده 19
2-7 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده 21
2-8 تجارت الکترونیک و مفاهیم مربوط به آن 22
2-8-1 اهمیت تجارت الکترونیک 24
2-8-2 مدل های تجارت الکترونیک 24
2-8-3 مزایای تجارت الکترونیک 26
2-9 تجارت اجتماعی و مفاهیم مربوط به آن 26
2-9-1 ویژگی های تجارت اجتماعی 30
2-9-1-1 شهرت 31
2-9-1-2 کیفیت اطلاعات 32
2-9-1-3 ارتباطات 33
2-10 اعتماد و عملکرد اعتماد 33
2-10-1 تئوری های مربوط به اعتماد و عملکرد اعتماد 35
2-10-2 تمایل و انگیزه های خرید 36
2-11 رفتار خرید اینترنتی و عوامل مؤثر بر آن 37
2-12 ویژگی های خریداران اینترنتی 38
2-13 شبکه های اجتماعی 39
2-14 اهداف و کارکردهای شبکه های اجتماعی 40
2-15 مزاياي شبکه های اجتماعی 42
2-16 پیشینه 45
2-16-1 تحقیقات داخلی 45
2-16-2 تحقیقات خارجی 50
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1 مقدمه 57
3-2 روش تحقیق 58
3-3 روش های گردآوری اطلاعات 59
3-4 ابزار گردآوری اطلاعات 59
3-5 بررسی روایی و پایایی پرسشنامه 60
3-6 جامعه آماری 63
3-7 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری 63
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها 64
3-8-1 همبستگی 65
3-8-1-1 آزمون همبستگی پیرسون 65
3-8-1-2 آزمون همبستگی اسپیرمن 66
فصل چهارم: تجزيه و تحليل دادهها
4-1 مقدمه 68
4-2 توصیف داده های جمعیت شناختی 68
4-2-1 اطلاعات مربوط به سن پاسخ دهندگان 69
4-2-2 اطلاعات مربوط به وضعیت جنسی پاسخ دهندگان 70
4-2-3 اطلاعات مربوط به وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان 71
4-2-4 اطلاعات مربوط به وضعیت تاهل پاسخ دهندگان 72
3-4 بررسی نقش مولفه های جمعیت شناختی در پاسخ های ارائه شده 73
4-4 آزمون فرضیه های تحقیق 77
4-4-1 آزمون فرضيه اول 78
4-3-2 آزمون فرضيه دوم 79
4-3-3 آزمون فرضيه سوم 80
4-3-4 آزمون فرضيه چهارم 81
فصل پنجم: نتيجهگيري و پيشنهادات
5-1 مقدمه 83
5-2 نتایج فرضیات پژوهشی 84
5-2-1 فرضیه اول 84
5-2-2 فرضیه دوم 84
5-2-3 فرضیه سوم 85
5-2-4 فرضیه چهارم 85
5-2-6 فرضیات فرعی 86
5-3 پیشنهادات تحقیق 86
5-3-1 پیشنهادات کاربردی 87
5-3-2 پیشنهاد برای تحقیقات آینده 88
5-4 محدودیت های تحقیق 89
پیوست ها
منابع و ماخذ
فهرست منابع فارسی 115
فهرست منابع غیر فارسی 119
چکیده لاتین 122
جدول 1-2: مدل ها یا کاربردهای تجارت الکترونیک 25
جدول 2-2: مزایای تجارت الکترونیک 26
جدول 3-1 ترکیب پرسشنامه تحقیق در بخش سوالات پژوهشی 60
جدول 3-2 بررسی پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ 62
جدول 4-1 فراوانی وضعیت پاسخ دهندگان بر اساس سن 69
جدول 4-2 فراوانی وضعیت جنسیت 70
جدول 4-3 فراوانی وضعیت تحصیلی 71
جدول 4-4 فراوانی وضعیت تاهل 72
جدول 4-5 بررسی نقش جنسیت در پاسخ های ارائه شده 73
جدول 4-6 بررسی نقش تاهل در پاسخ های ارائه شده 74
جدول 4-7 بررسی نقش سن در پاسخ های ارائه شده 75
جدول 4-8 بررسی نقش تحصیلات در پاسخ های ارائه شده 76
جدول 4-9 نتایج مربوط به فرضیه اول 78
جدول 4-10 نتایج مربوط به فرضیه دوم 79
جدول 4-11 نتایج مربوط به فرضیه سوم 80
جدول 4-12 نتایج مربوط به فرضیه چهارم 81
نمودار 1-1 مدل مفهومی تحقیق 10
نمودار 4-1 وضعیت پاسخ دهندگان بر اساس سن 69
نمودار 4-2 وضعیت جنسیت 70
نمودار 4-3 وضعیت تحصیلی 71
نمودار 4-4 وضعیت تاهل 72
سوالات احتمالی شما درباره رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی
چطور میتونم فایل رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 135 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی. توضیحات. در این مطلب یکی از فایل های کاربردی در زمینه مدیریت
رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی. دسته بندي: مقالات 24 آبان. مدیریت. اين پژوهش با هدف بررسی ارتباط بین
Shahrivar 31, 1398 AP — با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی | 739 داده های مربوط به رفتار کاربران در شبکه و تعاملات و علایق آنان می
Khordad 25, 1401 AP — ﺧﺪاﯾﺎن ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺖ راﺑﻄﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎ اﻋﺘﻤﺎد اوﻟﯿﻪ ﺧﺮﯾﺪاران اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ در ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎی ﮐﺎﻻﻫﺎی. ﻣﺼﺮﻓﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ اﺟﺎزه ﻣﯽ راﺑﻄﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎ
پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی ; تعداد صفحات : 49 صفحه ; فرمت فایل اصلی : docx ; حجم : 226/7 کیلوبایت.
رشد انفجاری سایت های شبکه های اجتماعی[1] باعث ترقی یک نمونه تجارت الکترونیک که تجارت اجتماعی نامیده می شود، شده است. تجارت اجتماعی یک موج جدیدی از تجارت
از آن جا که اعتماد مشتري هم از نظر منطقي و هم تجربي متغير مهمي در روابط مي باشد، لذا ضرورت دارد تا سازمان هاي ارائه دهنده کالا و خدمات اينترنتي در جهت حفظ و
کلیه فعالان کسب و کارهای الکترونیکی در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای مجاز ، جهت ثبت نشانی فعالیت خود و آغاز فرآیند اخذ نماد اعتماد الکترونیکی می توانند با
Khordad 18, 1398 AP — با شناخت روش های قیمت گذاری فروش خود را بیشتر کنید. 481. 18 خرداد 1398 قیمت گذاری بر حسب ارزش کالا در ذهن مشتری (Value-based Pricing).
by MS Torkestani · 2018 · Cited by 4 — ﺳﺎﯾﺖ. راﺑﻄﻪ. اي. ﻣﺜﺒﺖ. ﺑﺎ. ﺗﻤﺎﯾﻞ. ﺑﻪ. ﺧﺮﯾﺪ. ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ. آﻧﻼﯾﻦ. دارﻧﺪ . راﺑﻄﻪ ﻋﻤﻮم ﻣﺮدم و رﺷﺪ ﺳﺮﯾﻊ ﮐﺎﻧﺎل. ﻫﺎي ﺧﺮده. ﻓﺮوﺷﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن را ﺑﺎ.
ﺍﻱ ﻧﻪ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺩﻭﺭ، ﺧﺮﻳﺪ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺷﺒﮑﻪ. ﻫﺎﻱ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﻭ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮑﻲ ﻳﮑﻲ ﺍﺯ ﻫﻨﺠﺎﺭﻫﺎﻱ. ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻴﺎﻥ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩ. ﻫﺎﻱ ﻣﺠﺎ. ﺯﻱ، ﻧﻤﻮﻧﻪ.
Mehr 13, 1398 AP — با کمک این راهکارهای جلب اعتماد مشتری به فروش بالا خواهید رسید. شبکههای اجتماعی، ایمیل، تماس صوتی و پیامک بهترین راههای ارتباطی است که
ازآنجاکه اعتماد مشتری هم ازنظر منطقی و هم ازنظر تجربی متغیر مهمی در روابط میباشد ، لذا ضرورت دارد تا فروشگاه های اینترنتی ارایه دهنده کالا و خدمات اینترنتی در
امروزه استفـاده از اینترنت و کسب و کـارهـای حاصل از این فنـاوری توسط شرکت در تجارت الکترونیک، اطلاعات و خدمات به کمک شبکه های کامپیوتری خرید و فروش و یا
by علی علیزاده زوارم · 2019 — سایت. های اینترنتی را می توان در قالب دو دسته عوامل بیرونی و درونی. طبقه بندی نمود. عواملی مانند کمبود امنیت در شبکه این. ترنت، پایین بودن اعتماد مشتریان به
Tir 20, 1397 AP — متاسفانه بعضی مجرمین با سوءاستفاده از بستر شبکههای اجتماعی مانند تلگرام برای خرید اینترنتی حتماً از سایتهای معتبر و دارای نماد اعتماد
Dey 12, 1395 AP — شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کم هزینه و بسیار کارآمد است، روش های متنوعی برای اجرا دارد و در عصر ارتباطات و فناوری می تواند
ایسنا: بررسی روند بازار خودرو در خردادماه نشان میدهد که با وجود عقبنشینی دلالان و کاهش نسبی قیمتها، برخی خودروها نیز افزایش قیمت داشتهاند. روند قیمتها در
معتبرترین سایت استخدامی و جذب نیرو برای انواع فرصت های شغلی مناسب کارجویان از شرکت های شناخته شده در سراسر ایران.
Farvardin 21, 1398 AP — به گزارش «کالاخبر»،اکبر ترکان در گفت و گو با ایرنا به وضعیت شبکه های توزیع کالا در بازار سنتی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: تا به امروز