پاورپوینت بازاریابی رابطه مند

پاورپوینت بازاریابی رابطه مند

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت بازاریابی رابطه مند 29 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی رابطه مند، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بازاریابی رابطه مند، تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه مند، دلایل پیدایش بازاریابی رابطه مندع اهمیت مشتری در بازاریابی رابطه مند، اهمیت مشتری از نگاه آمار، بازاریابی رابطه مند،تهاجمی و دفاعی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی رابطه مند، در قالب pptx  و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

تعریف بازاریابی رابطه مند

تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه مند

دلایل پیدایش بازاریابی رابطه مند

اهمیت مشتری در بازاریابی رابطه مند

اهمیت مشتری از نگاه آمار

بازاریابی رابطه مند،تهاجمی و دفاعی

استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند

استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند

مدل های بازاریابی رابطه مند

مدل سین و همکاران

مدل تاهیر رشید

مدل من سو و اسپیس

مدل 5 سطحی کاتلر

خروجی بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند در یک نگاه

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن:

 بازاریابی رابطه‌مند عبارتست از ایجاد، حفظ و تقویت رابطه قوی با مشتریان و سایر گروههای ذینفع.

گرونروس، بازاریابی رابطه مند را فرآیند ایجاد، حفظ و توسعه روابط تجاری سودمند با مشتریان و دیگر ذینفعان می داند. این روابط باید به گونه ای تنظیم شود که اهداف همه شرکا را برآورده سازد. این موضوع زمانی محقق می شود که همزیستی متقابلی وجود داشته باشد و به وعده ها جامعه عمل پوشانده شود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع"  بازاریابی رابطه مند  " می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت بازاریابی رابطه مند


چطور میتونم فایل پاورپوینت بازاریابی رابطه مند رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه مند براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت بازاریابی رابطه مند برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت بازاریابی رابطه مند چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پاورپوینت بازاریابی رابطه مند در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. مقدمه. تعریف بازاریابی رابطه مند. تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از 

Khordad 4, 1395 AP — پاورپوینت بازاریابی رابطه مند تمام مباحث مربوط به Relationship Marketing یا همان بازاریابی رابطه مند را توضیح می دهد و تقسیم بندی مناسب.

پاورپوینت بازاریابی رابطه مند با مشتری یکی از فایل های ارجاعی ارائه شده در لاین 25 | بانک جامع فایل درسی و آموزشی است؛ که می توانید آن را پس از خرید دانلود 

Dey 8, 1399 AP — فایل قابل ویرایش پاورپوینت بازاریابی رابطه مند , ورد پاورپوینت بازاریابی رابطه مند.

بازاریابی رابطه‌مند عبارتست از ایجاد، حفظ و تقویت رابطه قوی با مشتریان و سایر گروههای ذینفع. گرونروس، بازاریابی رابطه مند را فرآیند ایجاد، حفظ و توسعه روابط 

توضیحات · بازاریابی رابطه مند (RM) (1) عبارت است از حفظ مشتریان از طریق دستیابی به رضایت متقابل بلند مدت بین شرکت ها و مشتریان · در این راستا، رسانه های اجتماعی ( 

پاورپوینت با عنوان بازاریابی رابطه مند در 28 اسلاید قابل ویرایش با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت 

بخش خدمات دستخوش تغییراتی شده که این تغییرات بر ساختار صنعت و ماهیت رقابت تاثیر گذاشته است. بنابراین موسسات مجبور شده اند شیوه ی واکنش خود نسبت به بازار را 

دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه مند. دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه مند. بدون قیمت. محصولات پیشنهادی. جستجو. دسته‌بندی‌ها. پیشنهاد ویژه. ترب من.

بازاریابی رابطه‌مند عبارتست از ایجاد، حفظ و تقویت رابطه قوی با مشتریان و سایر گروههای ذینفع. گرونروس، بازاریابی رابطه مند را فرآیند ایجاد، حفظ و توسعه روابط 

دسته علوم انسانی بازدید 1 بار فرمت فایل docx حجم فایل 320 کیلوبایت تعداد صفحات فایل 60 مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری 

چکیده مقدمه تعاریف بازاریابی رابطه مند دلایل پیدایش بازاریابی رابطه مند عناصر بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند چیست؟ ملزومات روابط پایدار مشتریان چه 

عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه مند با مشتری. فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش. تعداد اسلاید: 29. تم زیبا و متناسب با موضوع.

پاورپوینت بازاریابی رابطه مند با مشتری · هر سازمان، فقط يک مدير دارد: مشترياو مي تواند همه کارمندان را اخراج کند. از رئيس تا کارمندان جزء، فقط کافي است پول 

بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر 

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی رابطه مند، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بازاریابی رابطه مند، تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از 

Farvardin 11, 1400 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی رابطه مند، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعریف بازاریابی رابطه مند تعریف انجمن