پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی

پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی 46 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 14 اردیبهشت


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاريخچه كنسرو، ابداع روش كنسرو، مراحل كنسرو كردن، فرآورده هاي دامي، مواد اوليه نيمه آماده، وظايف اسيدها در مواد غذايي، درجه بندي مواد اوليه، جداكردن ناخالصيها، آماده كردن ماده اوليه، بلانچينگ، فرمولاسيون، پر كردن در بسته، خارج كردن اكسيژن و گاز

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب  pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تاريخچه كنسرو

ابداع روش كنسرو

مراحل كنسرو كردن

فرآورده هاي دامي

مواد اوليه نيمه آماده

وظايف اسيدها در مواد غذايي

درجه بندي مواد اوليه

جداكردن ناخالصيها

آماده كردن ماده اوليه

بلانچينگ

فرمولاسيون

پر كردن در بسته

خارج كردن اكسيژن و گازها

درب بندي قوطيهاي كنسرو

دما دادن و پختن محصول در داخل بسته

سرد كردن بسته هاي كنسرو

كارتن گذاري و نگهداري قوطيها

تعيين زمان نگهداري كنسروها

ميكروبيولوژيكي كنسروها

كارتن گذاري و نگهداري قوطيها

طبقه بندي غذاهاي كنسرو شده بر اساس PH

بسته بندي كنسروها

بسته بندي هاي پلاستيكي سخت

بسته بنديهاي قابل انعطاف و مقاوم در برابر دما

كنترل كيفي و مسائل بهداشتي كنسروها

درجه بندي نواقص قوطي كنسرو

بازرسي ظاهري قوطي

عوامل تورم در قوطيهاي كنسرو

انواع تورم

بازرسيهاي پس از باز كردن قوطي

آزمون قوطيهاي كنسرو و حصول اطمينان از سلامت آنها

آزمون محتوي قوطي

بررسي تورم قوطي در هنگام باز كردن

آزمونهاي قوطي كنسرو

 

قسمتی از متن:

كلمه كنسرو سازي از لغت يوناني conserver به معني حفظ كردن گرفته شده است.

تعريف كنسرو كردن : عبارتست از ايجاد شرايط كه بتوان تحت آن شرايط محصول مورد نظر را براي مدتهاي طولاني حفظ نمود.

اصل كنسروكردن مواد غذايي:براساس از بين بردن مقاوم ترين ميكروب بيمـاريزا نسبت به حرارت ميباشد كه باكتري كلستريديوم بوتولينوم ميباشد و يك باكتري غيربيماريزا ديگر كه مقاومت زيادي در مقابل حرارت دارد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی" می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده است و قالب آن را به راحتی و به دلخواه می توان تغییر داد.

 


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی


چطور میتونم فایل پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



توجه مهم! این فایل اشتراک رایگان می باشد و فروش آن در سایر سایت ها و فروشگاه های فایل مجاز نمی باشد. فایل پیوستی Zip بوده که حاوی یک پاورپوینت با 72 اسلاید 

ﻋﻨﻮان: ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ اﺻﻮل و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﮐﻨﺴﺮو ﮐﺮدن ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ. ﺗﻌﺪاد اﺳﻼﯾﺪ: 46 اﺳﻼﯾﺪ. ﻗﺎﻟﺐ ﺑﻨﺪی: ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ. ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ: ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﮐﻨﺴﺮو. اﺑﺪاع روش ﮐﻨﺴﺮو.

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاريخچه كنسرو، ابداع روش كنسرو، 

Mehr 29, 1399 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تاریخچه کنسرو 

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاریخچه كنسرو، ابداع روش كنسرو، 

توضیحات:این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع “آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی” می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که 

Dey 6, 1399 AP — فایل های مشابه: پاورپوینت بررسی اصول صنایع کنسرو سازی · طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تولید قوطی کنسرو · پروژه كارآفرینی طرح کنسرو سازی 

پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی | 33684. انتشار در 2022-03-25 | ویرایش در 2021-02-24 | توسط Siamak ADN دانلود.

پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی | 8954. انتشار در 2022-04-20 | ویرایش در 2021-06-03 | توسط Siamak ADN دانلود.

داﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ اﺻﻮل و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﮐﻨﺴﺮو ﮐﺮدن ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ، در ﻗﺎﻟﺐ pptx و در. 46 اﺳﻼﯾﺪ، ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ، ﺷﺎﻣﻞ: ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﮐﻨﺴﺮو. اﺑﺪاع روش ﮐﻨﺴﺮو.

توضیحات: این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می 

خرید پاورپوینت آشنایی با مهندسی و علم مواد ، لیست قیمت پاورپوینت آشنایی با مهندسی و علم تصویر پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی.

ﮐﺮدن ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ (3) ﮐﻮﻧﺪرا. ﺧﺮﯾﺪ و داﻧﻠﻮد. د اﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ اﺻﻮل و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﮐﻨﺴﺮو ﮐﺮدن ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ، در ﻗﺎﻟﺐ ppt x و.

Bahman 25, 1397 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تاريخچه كنسرو.

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تاريخچه كنسرو. ابداع روش كنسرو.

پاورپوینت آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو کردن مواد غذایی تحقیق آشنایی با اصول و پاورپوینت در مورد نفت خام پاورپوینت نفت و اقتصاد دانلود پاورپوینت نفت و 

صنایع غذایی دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و تکنولوژی کنسرو تاریخچه کنسرو ابداع روش کنسرو مراحل کنسرو کردن فرآورده های دامی مواد اولیه نیمه .