مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه 61 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
58
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
این نوشتار فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند می باشد که در بخش اول به مبانی نظری ارزش ویژه برند می پردازد و در بخش دوم پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.ارزش ویژه برند عبارت است از مجموعه ای از ویژگی ها و اعتبارات مرتبط شده به برند، نام و نشان که سبب افزایش یا کاهش ارزش ایجاد شده توسط محصول برای مشتریان و سازمان می-گردد. (Aaker & joachimsthaler, 2000) .
ارزش ویژه برند می تواند به مشتری در تفسیر، پردازش و ذخیرۀ حجم زیادی از اطلاعات درباره محصول و برند کمک کند. همچینین می تواند بر اطمینان مصرف کننده در تصمیم خرید اثر بگذارد زیرا قبلاً آن را تجربه کرده و برند و ویژگی های آن کاملاً برای مشتری آشناست. از اینها مهمتر کیفیت درک شده و تداعی های برند می توانند رضایت مشتری را از تجربه محصول افزایش دهند. (Aaker , 1991).
رویکرد شناختی (رویکرد مشتری) روش کلر برای تعیین ارزش ویژه برند است. کلر بر این فرض سخن می گوید که ارزش مشتری به دانش برند بستگی دارد و بر مبنای مقایسه آن برند با یک برند بی نام که در طبقه مشابه قرار دارد سنجیده می شود. وی ارزش ویژه برند را اثر متمایز دانش برند روی پاسخ و عکس العمل مصرف کننده به بازاریابی برند تعریف می کند و می گوید ارزش ویژه برند در قیاس با عکس العمل مصرف کننده نسبت به عناصر آمیختۀ بازاریابی مشابه (که به صورت محصولی جعلی نام گذاری شده یا بدون نام است ) بیان می شود. (Keller K. , 1993)
فهرست مطالب
1-6 مدلهاي نظري (نظريات) موجود در موضوع پژوهش 1
1-7 روش انجام پژوهش 5
1-7-2 متغیرهای تحقیق 5
فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 8
2-1 مقدمه 9
2-2 برند 10
2-2-1 مفهوم برند 10
2-2-2 مزایای برند 12
2-7 ارزش ویژه برند 13
2-7-1 مدل ارزش ویژه برند کاپفرر 15
2-7-2 دیدگاه ارزش ویژه برند کلر 16
2-7-3 ارائه ارزش به مشتری توسط ارزش ویژه برند 16
2-7-4 رویکردهای ارزش ویژه برند 16
2-7-5 رویکرد بازاریابی(ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری) 17
2-12 پیشینۀ تحقیق ارزش ویژه برند 19
منابع 31
منابع فارسی 31
منابع انگلیسی 37
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه. کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی 40 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود این فایل روی دکمه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند 61 صفحه | 38419. ویرایش در 2022-06-03 | انتشار در 2021-02-21 | توسط Siamak ADN دانلود در این وبسایت مبانی نظری
در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه
Ordibehesht 23, 1401 AP — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.
شرکتها باید به دنبال به کارگیری فعالیتهای بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیستمحیطی و آگاهی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیات مدیره 57 صفحه دانلود هیأت مدیره از جمله مکانیزم هاي داخلی حاکمیت شرکتی است که تاثیر زیادي بر عملکرد شرکت و رعایت حقوق ذینفعان
هم اکنون فایل با مشخصه ی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند وارد وب شده در این پارادایم،ارزش ویژه برند از طریق بازاریاب ایجاد می شود و از برند این
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید. مشخصات فایل
ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). وفاداری نوعی نگرش مثبت
Mordad 25, 1398 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری پرسشنامه ارزش
by قمی اویلی · 2021 — اصل مقاله ; تروایول و همکاران. 2019. نگرش/ وفاداری/ تبلیغات شفاهی. رویکرد مشتری ; وانگ و جیانگ. 2019. عملکرد پایدار. رویکرد مالی.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه کلمات کلیدی : مبانی اجتماعی 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب
Mehr 4, 1399 AP — مبانی نظری ارزش ویژه برند برای ادبیات تحقیق و مبانی نظری تحقیق تنظیم شده است و از مقالات ISI و علمی و پژوهشی بهره برد.
پیشینه - مبانی - عناصر - نظری - بازاریابی - آمیخته - 4p - مبانی نظری و پیشینه عناصر آمیخته بازاریابی 4p فرمت: doc تعداد صفحه: 61 دسته بندی: وورد نوع فایل:
قسمتی از این مقاله: يكي از جنبههاي ارزش ويژه برند آگاهي و قابل رويت بودن نام و سمبل برند است. يافتهها نشان ميدهد كه مردم تمايل به خريد نام آشنا دارند. زيرا
در این صفحه تخصصی لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند وبرندسازی در واقع برند ارزش ویژه ای را برای محصول، خدمت از طریق متمایز کردن آن نسبت به رقبا
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند:این ارزش مانند هالهای نورانی اطراف آن محصول است که باعث انتخاب آن محصول از میان سایر کالاها میگردد(اسمیت و همکاران.
تبلیغات ; پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز ; اصل مقاله. نویسنده: هادي زاده مقدم اكرم,جمالي كاپك شهرام*,موسوي سيدحسين. نشریه: چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم
Farvardin 5, 1401 AP — مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مبانی نظری سنجش ارزش ویژه برند مبانی نظری مدل های ارزش ویژه برند مبانی نظری رویکردهای