مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان 111 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


53 هزار تومان 41 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این مبانی نظری بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد

از آنجایی که ارزش و اعتبار برند یک شرکت چندین برابر ارزش دارایی های مشهود و قابل رویت آن شرکت خوهد بود و از نظر مصرف کننده برندی موفق خواهد بود که از پرستیژ، اعتبار و تصویر مناسبی و  کاملی در ذهن مشتری برخوردار باشد که در این صورت مشتری نسبت به آن برند احساس تعلق و مالکیت خواهد داشت و برند مورد نظر را از خود خواهد دانست.

 

 

 

با توجه به مطالب بیان شده نتیجه ای که از این مطالعه می توان گرفت این است که شرکت های سازنده تلفن همراه می توانند با تولید تلفن های همراهی که از کیفیت خوبی نسبت به برندهای رقیب برخوردار باشد اعتبار، پرستیژ و تصوریر برند خود را افزایش داده و هم ریسک محصولات خود را کاهش داده که این امر باعث صرفه جویی در هزینه اطلاعات مشتری برای کسب اطلاعات  مربوط به یک برند خواهد شد؛ در نتیجه منجر به گرایش مصرف کننده نسبت به خرید مجدد محصولات آن برند خواهد شد که سود زیادی را برای  شرکت در بلند مدت در پی خواهد داشت. این پژوهش به این نتیجه رسید که نسل جوان روز به روز گرایش به سمت محصولاتی می آورند که از پرستیژ و کیفیت مناسبی برخوردار باشد چرا که هدف این گروه از مصرف کنندگان از خرید یک محصول با پرستیژ بالا این است که جایگاه اجتماعی خود را در میان افراد جامعه بالا برده و درنظر دیگران از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار باشند.

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

 


فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه    16
2-2) مبانی نظری تحقیق    18
2-2-1) برند    18
2-2-2) خصوصیات برند    20
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند    21
2-2-4) مفهوم اعتبار برند    26
2-2-5) مفهوم تصویر برند    28
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده    31
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده    33
2-2-8 ) مفهوم صرفه جویی در هزینه اطلاعات    37
2-2-9) مفهوم درگیری محصول    38
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده    39
2-2-10) مفهوم دانش محصول    41
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول    42
2-2-10-2) وي‍‍‍‍‍ژگي محصولات    42
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد    46
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید    48
2-2-11-2) تاثيرطبقه اجتماعي بر تصميم خريد    53
2-2-11-3) فرایند خرید    54
2-2-11-4) پيش بين رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو    56
2-2-11-5) درك فرايند خريد    60
2-2-11-6) مدل های مرتبط با قصد خرید    62
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک    62
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل    66
2-3) پیشینه پژوهش    68
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور    68
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور    85
2-4) توسعه فرضیات    100
2-5) خلاصه و جمع بندی    111


منابع    

 


فهرست جداول
جدول(2-1) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در داخل کشور    49
جدول (2-2) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در خارج کشور    55

 

 


فهرست شکل ها
شكل (2-1) مراحل فرآيند خريد كالا توسط  مشتري    36
شكل (2-2) سلسله مراتب اثرات در فرايند خريد    40
شکل (2-3) مدل استفان زیلک    41
شکل (2-4) مدل لوی و گندل    44
شکل (2- 5) مدل عملیاتی تحقیق    66

 


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان


چطور میتونم فایل مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



بعلاوه کیفیت درک شده و صرفهجویی در هزینه اطلاعات بر قصد خرید مجدد تأثیر مثبت و با وجود شناخت رو به افزایش اهمیت اعتبار، پرستیژ و تصویر برند به عنوان 

زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮای ﻫﯿﭻ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﯾﺴﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ درک. ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮐﺲ آﺳﺎن ﻧﯿﺴﺖ اﻣﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ 

نمونه ای دیگر از بهترین فایل ها با عنوان تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان آماده دریافت می 

هدف از این پروپوزال بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد. مشخصات فایل

داﻧﻠﻮد ﺷﺪه از schoolip.ir ﻣﻮرخ 2022-05-11. ﭘﺮوﭘﻮزال ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ. رﯾﺴﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ درک ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن.

بسته آموزشی کامل پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان | tonight | 10812.

این فایل به عنوان تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان در سایت m.minoog.ir شناخته می شود.

پروپوزال تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان. کلمات کلیدی : اعتبار برند پرستیژ برند

6. 3. 2021 — برای مشاهده موارد مرتبط با پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان روی عنوان 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان.

autor: رسولی · 2018 — از این‌رو، پژوهش حاضر به‌دنبال مشخص‌کردن تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت نزد مشتریان است. مبانی نظری و 

27. 3. 2022 — پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید مجدد آنلاین از طریق رضایت، پروپوزال تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و 

داﻧﻠﻮد ﺷﺪه از a4file.ir در ﺗﺎرﯾﺦ 2022-05-03. ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﯾﺴﮏ و. ﮐﯿﻔﯿﺖ درک ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن.

25. 3. 2020 — تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان · توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) 

شما در حال حاضر در صفحه مخصوص به خرید و دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر ادراک و ادراک مشتری از هزینه های جستجوی اطلاعات بر ارزش درک شده، قصد خرید مجدد و قصد 

جزئیات توضیحات فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه 

autor: MM Paran · 2020 — مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه استاندارد شخصیت برند،. وفاداری برند، تمایل به خرید مجدد و تبلیغات شفاهی است که. در طیف پنج ارزشی لیکرت گردآوری شده است.

28. 3. 2022 — برای مشاهده موارد مرتبط با پرسشنامه قصد خرید مصرف کننده روی عنوان آن کلیک تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت.