پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 27,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان 14 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


36 هزار تومان 27 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پرسشنامه بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد

هدف از این پرسشنامه بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد . سوال های مورد استفاده در پرسشنامه حاضر سوال های بسته است. سوال های بسته، مجموعه ای از گزینه ها را ارائه می دهد تا پاسخ دهنده از میان آن ها یکی را  انتخاب کند و پاسخ دهنده این سوال را به سرعت درک کرده و به سهولت به آن پاسخ دهد. پرسشنامه پس از احراز اعتبار و پایایی آن در مرحله مقدماتی تحقیق، برای جمع آوری داده های مورد نیاز در مرحله نهایی مورد استفاده قرار گرفت.

 

 

 

 

 

45 سوال در طیف لیکرت ( کاملاً    مخالفم    مخالفم    نه موافق نه مخالف    موافقم    کاملاًموافقم) با 9 مولفه با اعتبار و روایی معتبر

 

 

 

 


 ترکیب سؤالات پرسشنامه
متغیرها    سؤالات تحقیق
اعتبار برند    5 - 1  
پرستیژ برند    11 - 6
تصویر برند    18 - 12
کیفیت درک شده    24 - 19
صرفه جویی در هزینه اطلاعات    28 - 25
ریسک درک شده    33 - 29
درگیری محصول    37 - 34
دانش محصول    41 - 38
قصد خرید مجدد    45 - 42

    

 

منابع مقیاس های سنجش
متغیرها    منبع
اعتبار برند    Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim (2010)
پرستیژ برند    Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim (2010)
تصویر برند    Xuemei Bian andLuiz Moutinho (2011)  
کیفیت درک شده    Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim (2010)
صرفه جویی در هزینه اطلاعات    Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim (2010)
ریسک درک شده    Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim (2010)
درگیری محصول    Xuemei Bian andLuiz Moutinho (2011)
دانش محصول    Xuemei Bian andLuiz Moutinho (2011)  
قصد خرید مجدد    Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim (2010)

 

 

 


سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان


چطور میتونم فایل پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 27 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان. دسته بندی فایل: مدیریت

و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان پرسشنامه پس از احراز اعتبار و پایایی آن در مرحله مقدماتی تحقیق، برای جمع 

در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان را مشاهده 

هدف از این پرسشنامه بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد مشخصات فایل تعداد 

زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮای ﻫﯿﭻ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﯾﺴﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ درک. ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮐﺲ آﺳﺎن ﻧﯿﺴﺖ اﻣﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ 

Esfand 16, 1399 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان روی عنوان 

پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان. کلمات کلیدی : پرسشنامه اعتبار برند

Esfand 10, 1400 AP — خرید مقالات و مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان ترجمه مقالات با 

Farvardin 8, 1401 AP — هدف از این پرسشنامه بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد. سوال های 

Farvardin 5, 1401 AP — برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان -. از آنجایی که ارزش و اعتبار برند یک شرکت چندین برابر ارزش دارایی های 

by حمید صابریان · 2021 — پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر تصویر برند، انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده در شرکت ایران خودرو 

نمونه ای دیگر از بهترین فایل ها با عنوان تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان آماده دریافت می 

هدف از این پروپوزال بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد. مشخصات فایل

ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. ﻧﻈﺎم ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﯾﺴﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ درک. ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﻌﺮﻓﺖ و ﺻﻔﺎ و ﻣﺒﺎﻧﯽ 

Shahrivar 22, 1399 AP — برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان - درک مکانیزم ترکیبی اعتبار و پرستیژ برند در تشکیل تمایل خرید نام 

این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد.

داﻧﻠﻮد ﺷﺪه از schoolip.ir ﻣﻮرخ 2022-05-11. ﭘﺮوﭘﻮزال ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ. رﯾﺴﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ درک ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن.

Farvardin 6, 1399 AP — تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان · توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) 

هدف از این مبانی نظری بررسی تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان می باشد مشخصات فایل تعداد 

روﯾﺎﻫﺎﯾﺖ را ﻓﺮو ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ، اﻋﺘﺒﺎر و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﯾﺴﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ درک. ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﮕﺬار ﮐﻪ ﺑﯽ آﻧﺎن ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ