مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن 44 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق بررسی مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن می باشد
تعریف لاسول در کتاب"فنون تبلیغات در جنگ جهانی" تبلیغات منحصرا به کنترل عقیده با نمادهای مهم نظیر گزارش ها، شایعات تصاویر و دیگر اشکال ارتباط جمعی میپردازد. هر گونه ارایه وعرضه کالاها یا خدمات که یک واحد تبلیغاتی،فرد یا موسسه مشخص انجام دهد که مستلزم پرداخت هزینه باشد. تبلیغات از نظر تکنیکی عبارت است از هر نوع معرفی غیر شخصی وترویج ایده ها،کالا ویا خدمات در مقابل پول که یک فرد یا موسسه مشخصی آن را انجام می دهد.(کاتلر و آرمسترانگ ،1388،ص 608 ). تبليغات موبايلي هر شكل از بازاريابي، تبليغات يا ترفيع و فروش ،كه مشتريان را مورد هدف دارد واز طريق كانال موبايل اجرا گردد(Tsang, 2004, P: 67).
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
1) توانایی ایجاد علامت تجاری: براساس تحقیقات انجام گرفته بر اینترنت، این نتیجه حاصل شده است که تعامل یک عامل اصلی در ایجاد نگرش در استفاده کنندگان است.
2) توانایی بازاریابی بر مبنای هر منطقه- این نوع بازاریابی توانایی ایجاد اشکال جدیدی از خدمات مانند پیش بینی وضع هوا در هر محل، راهنمای رستورآن ها، نقشه هتل ها و موارد مشابه را دارد که به عنوان روش هایی از ارتباطات دوستانه با مشتریان شناخته می شوند.
3) عوامل مرتبط با امنیت-بر مبنای مشاهده ها، نفوذ موبایل در اکثر کشورهای توسعه یافته در حال رشد است.
4) توانایی محیط فن آوري برای تسهیل فرایند تبلیغات پیام کوتاه- محیط فن آوري کشورها عامل مهمی در افزایش تعداد استفاده کنندگان از فن آوري های جدید است. (Okazaki andTaylor, 2008 ,P: 6).
فهرست مطالب
تبلیغات موبایلی 2
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران 3
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران 4
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی 5
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی 7
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات 8
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 ) 9
2-3-4) تبليغات موبايلي 9
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از: 10
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي 12
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي 14
1. کانال های تبلیغاتی آفلاین: 15
2. تبلیغات موبایلی آنلاین 17
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی 19
• سودمندی ادراک شده 19
• سهولت استفاده ادراک شده 21
• شرایط تسهیلی 21
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه 22
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی 24
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 25
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی 25
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 27
2-3-9) خصوصیات موبايل به عنوان ابزار تبليغاتي 29
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل 31
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است: 31
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل 32
بخش چهارم: پیشینه تحقیق 35
مطالعات خارج از کشور: 35
مطالعات داخل کشور: 39
منابع و مآخذ 41
منابع لاتین: 43
سوالات احتمالی شما درباره مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن
چطور میتونم فایل مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
تعاریف تبلیغات موبایلی - تاریخچه تبلیغات در ایران - تحقیق در مورد تبلیغات موبایلی - خصوصیات موبایل به عنوان ابزار &# 160 ;تبلیغاتی - عوامل موثر برای استفاده از
تبليغات موبايلي عبارت است از پرداخت ،غير شخصي بودن ،حامي مشخص داشتن ،رسانه هاي انبوه را مورد استفاده قراردادن وبه دنبال تشويق وتحت تاثير قرار دادن (Yuan
by K Salimifard · 2016 · Cited by 3 — عوامل موثر بر. نگرش مشتر. انی. نسبت به. استفاده ویژگی. های تبلیغلات. موبلایلی های موبایلی به کلاربران. نیلز. نیازمنلد. برخلورداری از. ویژگی. های.
عوامل ایجاد باور کنترل پذیری تبلیغات موبایل شامل اعتماد، ویژگی های نمایشی، سهولت استفاده میباشد. عامل اعتماد به اعتماد به منبع تبلیغ شونده،اعتماد به ارسال
Khordad 26, 1400 AP — بررسی NAP های آنلاین در تبلیغ کسب و کار اینترنتی یک تبلیغ آنلاین موثر فقط به وبسایت و بهینه کردن آن برای موبایل ختم نمیشود.
Farvardin 7, 1401 AP — تبلیغات موبایلی عبارت است از پرداخت، غیر شخصی بودن، حامی مشخص داشتن، رسانه های انبوه را مورد استفاده قراردادن وبه دنبال تشویق وتحت تاثیر قرار
هدف از این تحقیق بررسی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات44حجم2701666 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل تعریف لاسول در کتابفنون تبلیغات در جنگ جهانی
by H Musazadeh — زمینه شناختی از عوامل موثر بر رفتار مشتریان و تمایالت تمایل مشتریان در راستای خرید از اپلیکیشن های موبایلی در استفاده از کسب و کار موبا.
مهمترین عوامل موثر بر قیمتگذاری هزینهی تولید، بازاریابی و تبلیغات، نوسانات می دهید، آنها در ظاهر، استفاده، اندازه، وسعت، رنگ، احساس و غیره ویژگی های
Shahrivar 17, 1399 AP — بنابراین، استفاده از بستر تبلیغات موبایل برای بازاریابان فرصتی استثنایی اگر بدون این موضوع تبلیغ کنید و عوامل موثر در تبلیغات موبایل را
مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن | 60668. انتشار در 2022-02-03 | ویرایش در 2020-12-05 | توسط Siamak ADN.
رسانههای فنی انتقالی: روزنامهها، تلوزیون، رادیو، اینترنت. در حوزهی بازارایابی و کمپینهای تبلیغاتی معمولا از مورد آخر استفاده میشود که این رسانهها شامل
by سیدحسن شمس لاهرودی · 2019 — استفاده. شده است. یافته های تحقیق. نشان. داد. که بین. عوامل موثر بر. تبلیغات ها است که متخصصین تبلیغات و بازاریابی باتوجه به ویژگی های. خاص خدمات،.
ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 2/64 مگابایت صفحه 44 فرمت docx قیمت 19000 تومان
Khordad 11, 1399 AP — تبلیغات مهمترین استراتژی برای یک تجارت نوپا می باشد، تبلیغات میتواند به هر کسب و کار کمک ویژه ای کند، با استفاده از انواع روش های تبلیغات
دانلود و دریافت مقاله شناسایی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات موبایل . از انجا که ابزار موبایل با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان ارسال اطلاعات مناسب