ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن 44 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
50
هزار تومان
38
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن می باشد
تبليغات موبايلي عبارت است از پرداخت ،غير شخصي بودن ،حامي مشخص داشتن ،رسانه هاي انبوه را مورد استفاده قراردادن وبه دنبال تشويق وتحت تاثير قرار دادن (Yuan Yuan et al.., 2005, p: 2089). عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل به شرح زیر می باشد :
- تبلیغات دهان به دهان از طریق موبایل: اين نوع تبليغات اشاره به ارتباط شفاهي ، فرد به فرد بين يك گيرنده و يك پيام دهنده، دارد كه گيرنده آنرا به عنوان يك پيام غير تجاري در مورد برند، كالا يا خدمت مي پندارد.
- تبليغات مبتني بر موقعيت: خدمات مبتني بر موقعيت خدماتي هستند كه به وسيله موقعيت موبايل تعريف شده و بر آن تكيه داشته و بر اساس آن كار مي كنند.اين خدمات به مشتري اطلاعاتي مطابق با مكان وي ارائه مي كند
- شخصي سازي: ارسال تصادفي پيام به تمام كاربران در دسترس ،منجر به نارضايتي كاربران وهزينه بالاي تبليغات در شركت ها مي گردد.شخصي سازي يك عامل مهم در كاهش رنجش است.از طريق شخصي سازي ،ميزان پيام هايي كه به مشتري ارسال مي گردد كاهش مي يابد وديگر مشتري پيام هاي متعدد نامربوط دريافت نمي كند
فهرست مطالب
تبلیغات موبایلی 2
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران 3
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران 4
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی 5
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی 7
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات 8
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 ) 9
2-3-4) تبليغات موبايلي 9
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از: 10
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي 12
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي 14
1. کانال های تبلیغاتی آفلاین: 15
2. تبلیغات موبایلی آنلاین 17
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی 19
• سودمندی ادراک شده 19
• سهولت استفاده ادراک شده 21
• شرایط تسهیلی 21
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه 22
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی 24
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 25
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی 25
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 27
2-3-9) خصوصیات موبايل به عنوان ابزار تبليغاتي 29
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل 31
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است: 31
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل 32
بخش چهارم: پیشینه تحقیق 35
مطالعات خارج از کشور: 35
مطالعات داخل کشور: 39
منابع و مآخذ 41
منابع لاتین: 43
سوالات احتمالی شما درباره ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن
چطور میتونم فایل ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
تبليغات موبايلي عبارت است از پرداخت ،غير شخصي بودن ،حامي مشخص داشتن ،رسانه هاي انبوه را مورد استفاده قراردادن وبه دنبال تشويق وتحت تاثير قرار دادن (Yuan Yuan et
هر گونه ارایه وعرضه کالاها یا خدمات که یک واحد تبلیغاتی،فرد یا موسسه مشخص انجام دهد که مستلزم پرداخت هزینه باشد. تبلیغات از نظر تکنیکی عبارت است از هر نوع معرفی
Khordad 26, 1400 AP — میتوانید از سرویسهایی با قالبهای آماده برای وبسایت که دارای ویژگیهای تولید لید، لوگوی رایگان و … هستند، استفاده کنید.
براساس این منطق، این پژوهش عوامل اثرگذار بر قصد رفتاری مصرفکنندگان را به دلیل استفاده از تبلیغات موبایلی با بسطی از مدل یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی(
by سیدحسن شمس لاهرودی · 2019 — استفاده از تبلیغات پ. نهان از خدمات در مقایسه با کاالها از ویژگی های متمایزی برخوردار هستند. بواسطه این ویژگی هاست که. فعالیت. های تبلیغاتی برای آگاهی دادن
Ordibehesht 23, 1401 AP — هر گونه ارایه وعرضه کالاها یا خدمات که یک واحد تبلیغاتی،فرد یا موسسه مشخص انجام دهد که مستلزم پرداخت هزینه باشد. تبلیغات از نظر تکنیکی عبارت است
یکی از ویژگی های مهم استفاده از این فناوری، روان سازی روش های فعالیت و در عوامل سازمانی به عنوان بستری که تجارت الکترونیک (تکنولوژی جدید) می بایستی بر
Farvardin 8, 1401 AP — تبلیغات موبایلی عبارت است از پرداخت، غیر شخصی بودن، حامی مشخص داشتن، رسانه های انبوه را مورد استفاده قراردادن وبه دنبال تشویق وتحت تاثیر قرار
عملیات بازاریابی موجب آگاهی مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و خدمات میشود. مهمترین عوامل موثر بر قیمتگذاری هزینهی تولید، بازاریابی و تبلیغات،
برای آشنایی با انواع رسانه های تبلیغاتی موجود و موثر، حتما مقاله انواع روش توجه به این ویژگی افراد و استفاده از آن در تبلیغات، تاثیر گذاری تبلیغ شما را
Shahrivar 17, 1399 AP — امروزه ۸۵ درصد استفاده افراد از موبایل، مربوط به اپلیکیشن ها است. بنابراین، استفاده از بستر تبلیغات موبایل برای بازاریابان فرصتی استثنایی
تغییرات جدید ایجاد شده در زمینه تبلیغات، گسترش روش های جدید برای ارائه تبلیغات دیجیتال، تکامل تجارت های مختلف با استفاده از بازاریابی دیجیتال، همه و همه عواملی
Esfand 25, 1399 AP — رایج ترین مشکلات مارکترها با موبایل مارکتینگ; انواع استراتژی های شما میتوانید از تبلیغات اپلیکیشنها، QRکدها و حتی پیامک استفاده کنید.
افزونه های تبلیغاتی گوگل شامل افزونه ویژگی ها (Callout Extension) برای نمایش ویژگی های بنابراین مطمئن شوید که بهترین استفاده را از این افراد می برید.