مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن

مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن 35 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن می باشد

در ارتباط با تشريح رفتار مصرف كنندگان مدل ها وتئوري هاي مختلفي بيان شده است كه هريك از زاويه اي خاص رفتار مصرف كنندگان را مورد بررسي قرار م يدهد. در اين ميان مدل هاي تصميم گيري خريد به علت فراهم آوردن چارچوبي مشخص و تعريف شده از مراحل و فرايندهاي رفتار مصرف كننده، به درك و استنباط دقيق تر از روابط موجود ميان متغيرهاي رفتار مصرف كننده كمك مي نمايند (Vignali et al.., 2001, p:461). مراحلي را كه خريدار جهت تصميم گيري براي انتخاب محصولات و خدمات طي مي نمايد، فرايند تصميم گيري خريد مي نامند. بر اين اساس، در وراي هر عمل خريد يك فرايند مهم تصميم گيري نهفته است كه مي بايست مورد بررسي قرار گيرد. 

 

 

 


مدل های تصمیم گیری خرید، نشیر: مدل نیکوزیا  (1966)، مدل هووارد شث  (1964)، مدل انگل-کولات-بلک ول  (1978) و مدل ویلکی  (1994)، ازجمله مهم ترین مدلهای تصمیم گیری خرید می باشند (Watson et al.., 2002, p:395).از میان مدل های مطرح شده، مدل ویلکی (1994)، فرآیند رفتار مصرف کننده را به عنوان یک فرآیند سه مرحله ای که در هر یک از مراحل مصرف کننده فعالیت های خاصی را انجام می دهد، در نظر می گیرد. اين مدل برمبناي مفاهيم مرتبط با فرايند تصميم گيري خريد شكل گرفته است. به اعتقاد ويلكي، مطالعه تصميم گيري مصر فكننده شامل تجزيه و تحليل چگونگي انتخاب افراد از ميان يك يا دو يا چند گزينه خريد و فرايندهايي كه قبل و يا پس از خريد رخ مي دهند، می باشد (فیروزیان و همکاران؛ 1388؛ 130).

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
رفتار مصرف کننده    2
2-1-1) مقدمه    2

2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    4

2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    6
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    7
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    9
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    10
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    12
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    15
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    15

شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    16

2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    17

2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    18

2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    20

2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    20

2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    23

بخش دوم: پیشینه تحقیق    26
مطالعات خارج از کشور:    26
مطالعات داخل کشور:    30
منابع و مآخذ    32
منابع لاتین:    34


سوالات احتمالی شما درباره مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن


چطور میتونم فایل مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Khordad 16, 1394 AP — مروری کلی بر فرایند تصمیم گیری . مطالعه رفتار مصرف کننده در فرایند تصمیم گیری برای خرید محصول. 1-1-2 مراحل فرایند تصمیم خرید .

رفتار مصرف کننده یک فرآیند است. فرآیند رفتار مصرف کننده سه مرحله مرتبط فعالیتهای قبل از خرید، ضمن خرید و بعد از خرید را در بر میگیرد.-…

Azar 30, 1398 AP — مرحله بعدی از مراحل فرایند خرید، مرحله ارزیابی گزینه‌هاست. مصرف‌کننده در این مرحله، کالاهای مختلف را ارزیابی می‌نماید. در واقع، مصرف‌کننده بعد 

مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن. کلمات کلیدی : عوامل موثر بر تمایل به خرید تعریف رفتار مصرف کننده تمایل مصرف کنندگان به خرید

حل مساله پیچیده: در این روش، هر یک از پنج مرحله فرآیند تصمیم گیری خرید مورد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد و زﻣﺎن و ﺗﻼش ﺑﺴﯿﺎری ﺑﺮای ﺟﺴتجوی اﻃﻼﻋﺎت ﺧﺎرﺟﯽ و ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و 

Mehr 21, 1398 AP — فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده و یا خریدار روشی است که توسط بازاریابان به منظور شناسایی رفتار این مصرف کنندگان به کار گرفته می شود.

بررسی مراحل فرایند تصمیم گیری خرید و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده. نویسنده: امین حسنوند ،. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری 

Shahrivar 21, 1399 AP — در این میان مدل های تصمیم گیری خرید به علت فراهم آوردن چارچوبی مشخص و تعریف شده از مراحل و فرایندهای رفتار مصرف کننده، به درک و استنباط دقیق 

مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن|42079003|z-open|عوامل موثر بر تمایل به خرید,تعریف رفتار مصرف کننده,تمایل مصرف کنندگان به خرید,عوامل موثر در 

Shahrivar 18, 1399 AP — درک اين موضوع که علت و منبع تصميم گيري مصرف کنندگان و فرايند شکل گيري رفتار مصرف کننده اشاره به چگونگي و چرايي تصميم خريد افراد دارد که 

به طور کلی، فرایند تصمیم‌گیری خرید مصرف کننده شامل پنج مرحله‌ی ساده و ابتدایی می‌باشد که در شکل زیر قابل مشاهده است. با بررسی این مراحل می توانید به مشتری برای 

Farvardin 20, 1398 AP — پردازش : مربوط به فرایند خرید می شود. یک مشتری مراحل گوناگونی مثل تشخیص نیاز، آگاهی، ارزیابی و خرید را طی می کند تا یک تصمیم خرید بگیرد. در حالی 

Farvardin 22, 1400 AP — فرایند تصمیم‌ گیری مصرف‌ کننده مسیری است که بر اساس آن مردم اطلاعاتی را پس‌ازاین مرحله، خریدار به‌دفعات درگیر رفتار پس از خرید می‌شود.

این 5 مرحله نشان دهنده یک فرآیند عمومی است که مصرف کننده از شناسایی یک محصول یا خدمت مورد نیاز تا ارزیابی آن و خرید طی می کند این فرآیند مطالعه نحوه تصمیم گیری 

ما با استفاده از رویکرد ده اختصاصی راینیک و به کار گیری سرآمد ترین ابزار ها و روش های تحقیقاتی، فرآیند رفتار مصرف کننده را در سه بعد اساسی مورد پژوهش قرار می 

چکیده: با توجه به نقش مهمي که خانواده ها در بازار مصرف ايفاء مي نمايند، در اين مقاله به بررسي نقش اعضاي خانواده در مراحل مختلف فرآيند تصميم گيري خريد که از 

در اين ميان مدل هاي تصميم گيري خريد به علت فراهم آوردن چارچوبي مشخص و تعريف شده از مراحل و فرايندهاي رفتار مصرف كننده، به درك و استنباط دقيق تر از روابط موجود 

در اين ميان مدل هاي تصميم گيري خريد به علت فراهم آوردن چارچوبي مشخص و تعريف شده از مراحل و فرايندهاي رفتار مصرف كننده، به درك و استنباط دقيق تر از روابط 

Aban 12, 1398 AP — فرایند تصمیم گیری خریدار چگونه است ؟ در مقالات قبلی به توصیف محیط بازاریابی پرداختیم ، قبلا نیز درخصوص رفتار خرید مصرف کننده مطالبی عنوان