عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 36,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 34 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
47
هزار تومان
36
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق بررسی عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان می باشد
لاتز در سال 1381 بیان داشت که باورها بر شکل گیری نگرش ها تاثیر گذار هستند که این نگرش ها خود باعث پدید آمدن نیات رفتاری و در نتیجه افعال رفتاری می گردند. از دیدگاه رفتار مصرف کننده، نیات رفتاری نمایانگر تمایل مشتری برای انجام یک رفتار خاص مثل خرید یک محصول می باشد (Carter Larry Lee, 2009, p:218). روانشناسی به بازاریابان کمک می کند تا چرایی و چگونگی رفتار مصرف کننده را درک کنند. انگیزه، ادراک، یادگیری، شخصیت و تلقی، موضوعات مهمی برای تفسیر فرایند خرید و هدایت تلاش های بازاریابی به شمار می آیند.
1. انگیزه:
انگیزه نیروی زاینده ای است که باعث رفتاری می شود تا نیازی ارضا گردد. از آنجا که نیازهای مصرف کننده کانون موضوعات بازاریابی است، بازاریابان می کوشند تا این نیازها را تحریک کنند. نیازهای بشر نامحدود است. روانشناسان نیازهای انسان را دارای سلسله مراتبی می دانند که در شکل زیر آمده است، تا زمانی که نیازهای مرتبه پایین تر برآورده نشود، فرد در صدد ارضای نیازهای مرتبه بالاتر بر نمی آید.
2. ادراک
ادراک فرایندی است که در آن، فرد از طریق گزینش، سازماندهی و تفسیر اطلاعات، تصویری با معنا از جهان خلق می کند. خریداران از مجموعه اطلاعات، محصولات، تبلیغات و پیامها آنهایی را انتخاب می کنند که مطابق با نیازها، خواسته ها، تمایلات و نگرش های آنان باشد. فرایند سازماندهی، تفسیر و تعبیر اطلاعات مختلف را که به وسیلۀ مغز صورت می گیرد «ادراک گزینشی» می نامند. دریافت ها و ادراک های گزینشی، در مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری خرید، به نحوی مطرح می شود. به طور کلی، دریافت، فهم و نگهداری اطلاعات در افراد حالت انتخابی دارد و بنا به شرایط آنان متفاوت است (Batra, , P: ).
.
.
.
فهرست مطالب
نیات رفتاری 2
2-2-1) تعریف نیات رفتاری 2
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 3
1. انگیزه: 4
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 7
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند: 11
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 13
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 14
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده 14
• چگونگی خرید: 14
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید 16
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323) 18
2-2-7) اقدام به خرید 19
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی 22
بخش دوم: پیشینه تحقیق 24
مطالعات خارج از کشور: 24
مطالعات داخل کشور: 28
منابع و مآخذ 30
منابع لاتین: 32
سوالات احتمالی شما درباره عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان
چطور میتونم فایل عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 36 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
از دیدگاه رفتار مصرف کننده، نیات رفتاری نمایانگر تمایل مشتری برای انجام یک رفتار خاص مثل خرید یک محصول می باشد (Carter Larry Lee, 2009, p:218). روانشناسی به
دریافت فایل عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان| شناسه فایل 42079049. نیات رفتاری مشتریان,مدل نیات رفتاری,ابعاد نیات رفتاری,تعریف نیات
2-2-1) ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری 2. 2-2-2) ﻋﻮاﻣﻞ رواﻧﯽ و ﻓﺮدی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن 3. 1. اﻧﮕﯿﺰه: 4. ﭘﻨﺞ ﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﯽ در ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: 7.
بازدیدکننده عزیز سلام و عرض ادب. خرید فایل درباره عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان | این فایل برای دانشجویان و علاقمند به رشته مدیریت مناسب
Esfand 17, 1400 AP — 2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 3. 1. انگیزه: 4. پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 7.
2-2-1) تعریف نیات رفتاری 2 2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 3. 1. انگیزه: 4 پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 7
عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 2/13 مگابایت صفحه 34 فرمت docx قیمت 18000 تومان دریافت عوامل روانی
2-2-1) ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری 2. 2-2-2) ﻋﻮاﻣﻞ رواﻧﯽ و ﻓﺮدی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن 3. 1. اﻧﮕﯿﺰه: 4. ﭘﻨﺞ ﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﯽ در ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: 7.
Dey 19, 1400 AP — 2-2-1) ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری 2. 2-2-2) ﻋﻮاﻣﻞ رواﻧﯽ و ﻓﺮدی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن 3. 1. اﻧﮕﯿﺰه: 4. ﭘﻨﺞ ﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﯽ در ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ
by میثم حسن پور دلاور · 2020 — عوامل مؤثر بر ترج. حی. نام و نشان تجار. ی. توسط مصرف کنندگان هاکوپ. انی. را روشن م. ی. سازد که در ا. نی. پژوهش با در نظر گرف.
نیات رفتاری 2 2-2-1) تعریف نیات رفتاری 2 2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 3. 1. انگیزه: 4 پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 7
2-2-2) ﻋﻮاﻣﻞ رواﻧﯽ و ﻓﺮدی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن 3. 1. اﻧﮕﯿﺰه: 4. ﭘﻨﺞ ﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﯽ در ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: 7. ﻫﻤﻪ ﺗﻠﻘﯿﺎت دارای اﯾﻦ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮک
2-2-1) ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری 2. 2-2-2) ﻋﻮاﻣﻞ رواﻧﯽ و ﻓﺮدی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻧﯿﺎت رﻓﺘﺎری ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن 3. 1. اﻧﮕﯿﺰه: 4. ﭘﻨﺞ ﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﯽ در ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: 7.
Aban 10, 1400 AP — 2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 23 1. انگیزه: 24 پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 27
ریزی شده برای تشخیص و درک عوامل محیطی و فردی موثر بر رفتار استفاده می. شود . با کننده. ی رفتار انسان مورد استفاده قرار گیرند . با این حال، نیات نشان نمی.
رفتار مصرف کننده شامل مجموعه ای از فرایندهای روانی و فیزیکی است که قبل از خرید، با توجه به مباحث فوق رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات سبب تاثیر بر روی نیات
Dey 25, 1398 AP — طبق نظریه مازلو، کالای مصرفی فردی که در سطح نیازهای فیزیولوژیک به سر میبرد، با کالای مصرفی فردی که در مرحله نیاز به احترام قرار دارد، متفاوت
2-2-1) تعریف نیات رفتاری 50 2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 51 1. انگیزه: 52 پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 55