مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه 64 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.
عبارت هاي تبليغات موبايلي و بازاريابي موبايلي عبارت هايي نيستند كه صريحا تعريف شده باشند و به نظر مي آيد اين عبارت هاي متفاوت،به پديده اي مشابه اشاره دارند.به عنوان مثل كلكوتا و رابينسون عبارت تبليغات موبايلي را در هنگام اشاره به پخش پيام ها و ترفيعات استفاده نموده اند. در همين راستا استانفورد و گيلسون از عبارت تجارت موبايلي و عبارت تبليغات موبايلي، براي اشاره به يك مفهوم استفاده نموده اند علاوه بر تنوع مفهومي وتعدد استفاده ها،روابطي كه عبارت هاي مورد استفاده با ساير مفاهيم دارند روشن نگرديده است (Carroll et al., 2007,P: 81).
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:
• تبليغات موبايلي هر شكل از بازاريابي،تبليغات يا ترفيع و فروش ،كه مشتريان را مورد هدف دارد واز طريق كانال موبايل اجرا گردد (Tsang, 2004, P: 67)
• ارتباطات بي سيمي كه از طريق گوشي همراه به مشتريان مي رسند (Scharl et al..,2005,P: 162).
عنوان این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی می باشد که در بخش اول مبانی نظری تبلیغات موبایلی مورد توجه قرار گرفته است و در بخش دوم به پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی در پژوهش های داخلی و خارجی می پردازیم.
فهرست مطالب
1-1) مقدمه 5
1-6) چارچوب نظری تحقیق تبلیغات موبایلی 10
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق تبلیغات موبایلی (Zhang et al.., 2012)
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی تبلیغات موبایلی 17
فصل دوم:مبانی نظری تحقیق تبلیغات موبایلی 21
بخش اول: تبلیغات موبایلی 22
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران 23
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران 23
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی 24
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی 26
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات 27
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 ) 28
2-3-4) تبليغات موبايلي 28
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از: 29
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي 31
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي 34
1. کانال های تبلیغاتی آفلاین: 34
2. تبلیغات موبایلی آنلاین 36
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی 38
• سودمندی ادراک شده 38
• سهولت استفاده ادراک شده 40
• شرایط تسهیلی 40
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه 41
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی 43
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 44
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی 44
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 46
2-3-9) خصوصیات موبايل به عنوان ابزار تبليغاتي 48
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل 50
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است: 50
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل 51
بخش دوم: پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 54
مطالعات خارج از کشور: 54
مطالعات داخل کشور: 58
منابع و مآخذ 60
منابع لاتین: 62
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. عبارت هاي تبليغات موبايلي و بازاريابي موبايلي عبارت هايي نيستند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. عبارت هاي تبليغات موبايلي و بازاريابي موبايلي عبارت هايي نيستند
بنابراين پرسش اصلي تحقيق اين است: “چگونه سازمان ها از طريق رسانه موبايل در مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات موبایلی ادبیات نظری تبلیغات موبایلی چارچوب نظری تبلیغات موبایلی فصل دوم
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات موبایلی ادبیات نظری تبلیغات موبایلی چارچوب نظری تبلیغات موبایلی فصل دوم
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 68 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات موبایلی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات موبایلی ادبیات نظری تبلیغات موبایلی چارچوب نظری تبلیغات موبایلی فصل دوم
Ordibehesht 23, 1401 AP — هدف از این تحقیق بررسی مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن می مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه
Aban 10, 1400 AP — هدف از این تحقیق بررسی مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن می مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران 64 صفحه. دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران بصورت جامع و کامل برگرفته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات موبایلی ادبیات نظری تبلیغات موبایلی چارچوب نظری تبلیغات موبایلی فصل دوم
در آخر نیز به نیات رفتاری در تبليغات موبایلی خواهیم پرداخت. مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رهبری تحول گرا
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه خرید مشتریان کلمات کلیدی : پایان نامه قصد خرید پایان نامه تبلیغات موبایلی
by تقوی · 2017 — همچنین این پژوهش تأثیرات متغیرهای جمعیتشناختی بر پذیرش تبلیغات موبایلی را بررسی البته در حذف پرسشها باید دقت کرد و حتماً مبانی نظری پیشین مطالعه شود و
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات اینترنتی تعداد صفحات فایل: 57. مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی; فرمت: docx; تعداد صفحه: 64.
Mordad 25, 1398 AP — Next: مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی 64 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات
فهرست محتویات این مقاله (عنوان ها و شماره صفحه):. تبلیغات بازرگانی و ارزش های فرهنگی 1 تاریخچه تبلیغات بازرگانی در جهان 1 دوره ﻧﺨﺴﺖ؛ دوره ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺷﻔﺎﻫﯽ 2