ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 145,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان 185 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
189
هزار تومان
145
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد
هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.
افزایش شرایط رقابتی، سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به بازاریابی شده است. شرکت ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنان، از مفروضات اصلی موفقیت شرکت ها می باشد. ادبیات بازار در سال های 1990 و 2000 مملو از توجه به محوریت مشتری بوده است و با وجود این محوریت مشتری، علمای علم بازاریابی و مدیران درخصوص ناشناخته ماندن فرآیند ذهنی مصرف کنندگان هشدار داده اند (Zaltman, 2003, 1).
در واقع، در دنياي رقابتي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركت ها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمان ها است . لازمه ی جلب رضايت مشتريان، برآورده ساختن كامل نيازهاي آنها و شناسايي دقيق خواسته ها ، انتظارات، تمايلات، تواناييها و محدوديت هاي آنها در خريد محصولات است . با دستيابي به چنين اطلاعاتي مي توان عوامل تاثيرگذار بر رفتار مصرف كنندگان را به خوبي تشخيص داد و در اتخاذ تصميمات بازاريابي شركت ها از آن استفاده نمود (سالار؛ 1389؛ 1).
از طرف دیگر، مشريان بايد از توليد شركتها و كيفيت آنها اطلاع يابند و شركتها نيز از خدمات مورد نياز مشتريان در آينده مطلع شوند. همچنين خريداران بايد براي خريدن برانگيخته شوند. برانگيختن بر پايه علم روانشناسي انجام ميگيرد و عملكرد آن، اين است كه در افكار مردم تأثير ميگذارد. اين عملكرد در موارد زير به تبليغات ياري ميكند:توجه حاصل كردن، توليد علاقه مندي، تأثيرگذاري بر آرزو ( اشتياق ايجاد كردن )، القاء كردن ( اطمينان )، تصميم گرفتن و عمل كردن و رضايتمندي. برای این منظور می توان از تبلیغات بهره گرفت. تبليغات، دانش مشتريان را درباره بهترين محصولات و خدمات افزايش ميدهد و ایشان را ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نماید (Martínez, 2009, 306).
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق 7
1-1) مقدمه 9
1-2) بیان مساله 11
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 12
1-4) اهداف تحقیق 13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق 13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق 13
1-5) سوالات تحقیق 14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق 14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق 14
1-6) چارچوب نظری تحقیق 14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012) 20
1-7) فرضیه های تحقیق 21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 21
1-8-2) تعریف عملیاتی 23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق 24
فصل دوم:مبانی نظری تحقیق 25
بخش اول: رفتار مصرف کننده 26
2-1-1) مقدمه 26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده 27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده 29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده 30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده 33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده 34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388) 36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388) 39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید 39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991) 40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده 41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده 42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید 43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید 44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید 47
بخش دوم: نیات رفتاری 50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری 50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 51
1. انگیزه: 52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند: 59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده 62
• چگونگی خرید: 62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید 64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323) 66
2-2-7) اقدام به خرید 67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی 70
بخش سوم: تبلیغات موبایلی 72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران 73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران 73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی 74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی 76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات 77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 ) 78
2-3-4) تبليغات موبايلي 78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از: 79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي 81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي 84
1. کانال های تبلیغاتی آفلاین: 84
2. تبلیغات موبایلی آنلاین 86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی 88
• سودمندی ادراک شده 88
• سهولت استفاده ادراک شده 90
• شرایط تسهیلی 90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه 91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی 93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی 94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 96
2-3-9) خصوصیات موبايل به عنوان ابزار تبليغاتي 98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل 100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است: 100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل 101
بخش چهارم: پیشینه تحقیق 104
مطالعات خارج از کشور: 104
مطالعات داخل کشور: 108
فصل سوم:روش اجرای تحقیق 110
3-1) مقدمه 111
3-2) روش تحقيق 111
ب) نحوة گردآوري دادهها 112
3-3) جامعه آماري 113
3-4) نمونه و روش نمونه گيري 113
3-5) روش و ابزار جمعآوري داده ها 115
3-5-2) ابزار جمع آوري داده ها 116
3-5-2-1) تدوين پرسشنامه (عملياتي نمودن مدل) 117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه 118
3-5-2-2) تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه 121
3-5-2-3) تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه 122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها 123
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها 124
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 125
4-1) مقدمه 127
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 128
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان 128
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان 128
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان 130
نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان 130
جدول4-3) توصیف تحصيلات پاسخ دهندگان 132
نمودار4-3) نمودار میله ای تحصيلات پاسخ دهندگان 132
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق 134
جدول4-4) توصیف متغیر قصد خريد 134
نمودار4-4) هیستوگرام متغیر قصد خريد 134
جدول4-5) توصیف متغیر نيات رفتاري 136
نمودار4-5) هیستوگرام متغیر نيات رفتاري 136
جدول4-6) توصیف متغیر سهولت استفاده 138
نمودار4-6) هیستوگرام متغیر سهولت استفاده 138
جدول4-7) توصیف متغیرسودمندي 140
نمودار4-7) هیستوگرام متغیرسودمندي 140
جدول4-8) توصیف متغیرشرايط تسهيلي 142
نمودار4-8) هیستوگرام متغیرشرايط تسهيلي 142
جدول4-9) توصیف متغیرتبليغات موبايلي 144
نمودار4-9) هیستوگرام متغیرتبليغات موبايلي 144
4-4)مدل های تحقیق 146
4-4-1)مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد 146
4-4-2) مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری 148
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل 150
الف)معیار RMSEA 150
ب)معیارهای CFI ،NNFI ،NFI 151
ج)معیارGFI 152
جدول 4-10) شاخص های معنی داری و برازش مدل 153
4-5) نتایج تحلیل مسیر 154
4-6) آزمون فرضیه های تحقیق 155
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری 158
5-1) مقدمه 159
5-2) نتایج آمار توصیفی 159
5-2-1) توصیف متغیر های جمعیت شناختی 159
5-2-2) توصیف متغیرهای تحقیق 160
5-3) نتایج حاصل از آمار استنباطی 161
5-3-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق 161
5-4) مقایسه نتایج حاصل از تحقیق حاضر با تحقیقات پیشین 163
5-5) نتیجه گیری، و پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق 164
5-6) محدوديت هاي تحقيق 167
5-7) ارايه پيشنهادات براي تحقيقات آتی 168
پیوست 170
پیوست شماره 1: منابع و مآخذ 171
منابع لاتین: 173
پیوست شماره 2: پرسشنامه تحقیق 177
پیوست شماره 3: آلفای کرونباخ متغیرها 181
پیوست شماره 4: خروجی های نرم افزار 184
پیوست شماره 5: خلاصه وضعیت 186
سوالات احتمالی شما درباره ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
چطور میتونم فایل ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 145 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان. کلمات کلیدی : پایان نامه قصد خرید پایان نامه تبلیغات موبایلی قصد خرید مصرف کننده قصد خرید در رفتار مصرف
فایل موجود با عنوان ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان از سایت قابل دانلود است. در ضمن، این فایل 185 صفحه دارد و با فرمت docx می باشد. همچنین
داﻧﻠﻮد ﺷﺪه از roniznovin.ir در ﺗﺎرﯾﺦ 2022-01-11. ﭘﺮوﭘﻮزال ارزﯾﺎﺑﯽ ارﺗﺒﺎط ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﯽ ﺑﺎ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮای ﻫﯿﭻ ﭘﺮوﭘﻮزال ارزﯾﺎﺑﯽ ارﺗﺒﺎط
در این تحقیق تبلیغات موبایلی با ابعاد (سهولت استفاده، سودمندی و شرایط تسهیلی) به عنوان متغیر مستقل، نیات رفتاری مشتریان به عنوان متغیر واسطه و قصد خرید مشتریان
ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان عنوان پایان نامه ایست که پرسشنامه حاضر برای آن تهیه و تدارک دیده شده است.پرسشنامه مورد استفاده در اين
مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان. کلمات کلیدی : مبانی نظری قصد خرید مبانی نظری تبلیغات موبایلی قصد خرید مصرف کننده قصد خرید در
by علی قربانی · 2019 — در این رابطه و عدم داشتن وقت کافی اکثر مرم جامعه جهت خرید سنتی در این تحقیق محقق قصد دارد به مطالعه. ای. تحت عنوان ارزیابی تاثیر عوامل مرتبط با. روابط مشتری
مدیریت. بازرگانی. بازاریابی دیجیتال. بین الملل. مشتری. ارتباط. صادرات.وا. تمایل رفتاری و قصد خرید مشتریان از کسب و کارهای موبایلی در شرایط کرونا با
by ماه آورپور · 2017 — رشد سریع گوشیهای تلفن همراه و سایر دستگاههای ارتباط موبایلی و طبیعت این سازوکارها فرصتهای زیادی را در حوزة تبلیغات ایجاد کرده است؛ بنابراین شرکتها با شناخت
بررسی تأثیر نگرش کاربران نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی بر قصد خرید روابط بین ارزش ویژه برند، قصد خرید، دارای. ی. مشتری، دارای. ی. ارتباطات. و دارای.
۴, ندا رجب پور, بررسي اثر تبليغات بر قصد خريد برند فروشگاهي (مطالعه موردي ۶, علی باطنی, عوامل موثر بر ارزش خريد اينترنتي و قصد خريد مجدد مشتري
چکیده مقاله: تبلیغات موبایلی به شرکت ها اجازه می دهد بدون هیچ گونه موانع زمانی یا مکان به طور مستقیم با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. اگرچه تبلیغات
آشنایی تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140] · آشنایی با برند شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید
دانلود ترجمه مقاله اخلاق برندینگ، ارتباط مشتری با نام تجاری و استراتژی ارزش ویژه دانلود ترجمه مقاله تبلیغات موبایلی چگونه بر قصد خرید مصرف کنندگان تاثیر
Farvardin 23, 1401 AP — در ادامه قصد داریم تا با نقش تبلیغات در فروش بیشتر محصولات آشنایی این نوع ارزیابی رابطه مستقیمی میان تبلیغات و آگاهی مشتری وجود دارد.
اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره ارزش ادراک شده بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری
پلتفرم گوگل که با وبسایتهایی که قصد نمایش تبلیغات دارند همکاری میکند و استفاده از ایمیل در بازاریابی و با هدف جذب مشتری، افزایش فروش، حفظ ارتباط
پرسشنامه خدمات مشتری لیست پرسشنامه های بازاریابی و مدیریت بازرگانی پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید پرسشنامه ارزیابی ارتباط
by دانایی · 2017 — ﻫﻨﺠﺎرﻫﺎي. ذﻫﻨﯽ. و رﯾﺴﮏ درك. ﺷﺪه ﺑﺎ ﻗﺼﺪ. ﺧﺮﯾﺪ. راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﺎداري وﺟﻮد دارد و. دﺳـﺖ. ﯾـﺎﺑﯽ. ﺑـﻪ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. ﻫﺴﺘﻨﺪ . در. ﺎﺳ. ل. ﻫﺎ. ي. اﺧﯿﺮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت وﯾﺮوﺳﯽ.
by خسروی انجدانی · 2020 — نقطه خرید، فرصتی برای جذب مشتریان است و مناسبترین مکان برای برقراری ارتباط با مصرفکنندگان است. از آنجا که در نقطه خرید (از دیدگاه مشتری)، فقط یک کالا وجود ندارد