مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان 112 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد
با نگاهي به ماهيت تبليغات موبایلی دریافته می شود كه خصوصيات ويژه آن مانند دسترسي دائم، سطح پوشش بالا و فراواني رويت كه به دليل ماهيت شخصي بودن تلفن همراه است، آن را در مقايسه باساير رسانه هاي بازاريابي در جايگاه ويژه اي قرار مي دهد.
همچنين هزينه تبليغات از طريق پيام كوتاه به مراتب كمتر از ساير رسانه هاي بازاريابي است. لذا با توجه به عوامل مذكور و در نظر گرفتن اين نكته كه اين نوع تبليغات اگر درست انجام نگيرد نه تنها هيچ منفعتي را به عنوان يك رسانه بازاريابي براي صاحبان صنايع نخواهد داشت بلكه مصرف كننده را به اين نوع تبليغات بي تفاوت خواهد كرد. با توجه به این نکته که در سطح کشور تحقیقی مبنی بر این موضوع که رابطه تبلیغات موبایلی بر نیات مصرف کنندگان برای پوشاک مردانه انجام نپذیرفته است و همچنین توجه به دیدگاه های کاربران تلفن های همراه که همانا مصرف کنندگان کالاها و خدمات می باشند، ضرورت بالایی دارد چرا که ماهیت شخصی این رسانه می تواند مقاومت های بالایی را از سوی کاربران آن در پذیرش تبلیغات از طریق موبایل، در برداشته باشد (chin chin et al.., 2010 ,p 8).
فهرست مطالب
فصل دوم:مبانی نظری تحقیق 25
بخش اول: رفتار مصرف کننده 26
2-1-1) مقدمه 26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده 27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده 29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده 30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده 33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده 34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388) 36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388) 39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید 39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991) 40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده 41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده 42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید 43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید 44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید 47
بخش دوم: نیات رفتاری 50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری 50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 51
1. انگیزه: 52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند: 59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده 62
• چگونگی خرید: 62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید 64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323) 66
2-2-7) اقدام به خرید 67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی 70
بخش سوم: تبلیغات موبایلی 72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران 73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران 73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی 74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی 76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات 77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 ) 78
2-3-4) تبليغات موبايلي 78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از: 79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي 81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي 84
1. کانال های تبلیغاتی آفلاین: 84
2. تبلیغات موبایلی آنلاین 86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی 88
• سودمندی ادراک شده 88
• سهولت استفاده ادراک شده 90
• شرایط تسهیلی 90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه 91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی 93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی 94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي 96
2-3-9) خصوصیات موبايل به عنوان ابزار تبليغاتي 98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل 100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است: 100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل 101
بخش چهارم: پیشینه تحقیق 104
مطالعات خارج از کشور: 104
مطالعات داخل کشور: 108
منابع
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
چطور میتونم فایل مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان. کلمات کلیدی : مبانی نظری قصد خرید مبانی نظری تبلیغات موبایلی قصد خرید مصرف کننده قصد خرید در
هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه فصل دوم:مبانی نظری تحقیق 25.
ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان عنوان پایان نامه ایست که مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری مسئولیت پذیری
ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان عنوان پایان نامه ایست که مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های شغلی 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان
اﻣﺎ ﭘﺮوﭘﻮزال ارزﯾﺎﺑﯽ ارﺗﺒﺎط ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﯽ ﺑﺎ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮐﻪ ﭼﻪ؟ ﻟـﺬا ﻻزم اﺳـﺖ در اﺑﺘـﺪا ﯾـﮏ ﭼـﺎرﭼﻮب ﻧﻈـﺮی ﻣﻨﻄﻘـﯽ و ﮐﺎﻣـﻞ ﺑﯿـﻦ.
این تحقیق به دنبال بررسی رابطه ی میان تبلیغات موبایلی و قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه رشت می باشد. لذا لازم است در ابتدا یک چارچوب نظری منطقی و کامل
by دانایی · 2017 — ﻗﺼـﺪ. ﺧﺮﯾـﺪ. ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن. ﺗﺄﺛﯿﺮ. دارد ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ ﻣﺒﺎﻧﯽ. ﻧﻈﺮي. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ اﻣﺮوزه اﻏﻠﺐ ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن در ﻣﻘﺎﺑﻞ روش. ﻫﺎي ﺳﻨﺘﯽ ﺑﺎزارﯾـﺎ. ﺑﯽ از. ﻗﺒﯿﻞ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
هم اکنون فایل با مشخصه ی پرسشنامه بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان.
by عبدالوند محمدعلي · Cited by 4 — دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی ارائه الگويي براي ارزيابي عوامل موثر ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و ارایه الگوی مناسب و
بازاریابی یا مارکتینگ عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. عملیات بازاریابی موجب آگاهی مشتری از ویژگیهای
Bahman 8, 1400 AP — پرسشنامه مورد… به خواندن دانلود پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان ادامه دهید دانلود پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل
در مراحل مدل داگمار، ارتباط قویتری بین مراحل متقاعد شدن و استفاده از خدمات وجود اين بانك از طريق تبليغات تلويزيوني، قصد دارد تا با آشنا ساختن مشتریان
لینک دانلود پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با پرسشنامه ارزیابی ارتباط چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی بی دانلود مبانی نظری و
Aban 10, 1400 AP — تعریف لاسول در کتاب"فنون تبلیغات در جنگ جهانی" تبلیغات منحصرا به کنترل مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
Ordibehesht 25, 1401 AP — دانلود مقاله با موضوع بینش بازاریابی برای تبلیغات موبایلی و مصرف کننده مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
در این تحقیق سعی شده است به مبانی نظری و پیشینه تجربی تحقیق اشاره شود و ضمن مروری بررسی تاثیر تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری از طریق
محتوای کامل این مقاله با فرمت WORD هم قابل دریافت می باشد. خرید و دانلود فایل مقاله. با استفاده از پرداخت
بسیاری بر این باورند که با خرید بسته نرم افزاری می توانند روابط با مشتریان را بهبود دهند، لیکن توجه به عواملی چون فرهنگ سازمانی و آموزش پرسنل سازمان از اهمیتی